SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Következő Nagydíj

      2017. április 30.; OROSZ NAGYDÍJ

 
Sebastian Vettel

Sebastian Vettel egy olyan jelenség, amelyet még nem látott a Forma 1 több évtizedes világa. Erről a számok is tanúskodnak. Sebastian Vettel volt a legfiatalabb versenyző, aki valaha Forma 1-es edzéseken vett részt. Ő volt a legfiatalabb pilóta, aki valaha világbajnoki pontot szerzett. A legfiatalabb, aki valaha egy verseny élén állt. A legfiatalabb, aki pole pozícióból indulhatott. A legfiatalabb, aki futamgyőzelmet ünnepelhetett. És természetesen a legfiatalabb, világbajnok. Majd a legfiatalabb, versenyző, aki megvédte a címét. Egy olyan sportágban, ahol minden a sebesség körül forog, ez hatalmas teljesítmény.

 
Seb

Image and video hosting by TinyPic

 
HÍRFOLYAM

Az oldalon elérhető a hírlevél funkció! Ha Te sem szeretnél lemaradni a Forma-1 következő futamairól, akkor iratkozz fel az oldal hírlevelére, ahol értesítést kaphatsz arról, hogy mikor kezdődik a következő Nagydíj hétvége!

Image and video hosting by TinyPic
Íratkozz fel hírlevelünkre, ha minden versenyhétvége előtt szeretnél értesítést kapni!
 Mi előre szóltunk!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE, NEM AKAROK LEMARADNI!

 
Partnerek

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
[Szabályzat] - [Lekerültél?] - BETELT!!

 
Információ

Üdvözöllek a Vettel.gportal.hu-n, ami Magyarország egyik legforgalmasabb és leginformáltabb Sebastian Vettel-ről szóló oldalán. Érdemes naponta többször ellátogatni, mert mindig rengeteg friss várja a rajongókat, látogatókat! Videók, képgaléria, extrák, rengeteg friss hírek, különböző menüpontok! Ahová ki van írva, hogy saját fordítás, az úgy is van, ezért kérlek ne tüntesd fel az oldaladon forrás nélkül. Amit nem saját magam fordítok le, annak a forrása megtalálható a dátumozás lábjegyzetében.

Téma: Sebastian Vettel, Forma 1
Szerkesztő: Melanie
Az oldal tanácsadója: Nuti
Design: Melanie
Nyitás: 2013. július 3.
Nyelv: Magyar
Az eddig legforgalmasabb nap: 5624
Ajánlott böngésző: Google Chrome, Mozilla
Forrás: M4Sport,Gp-Live
E-mail: vettelmagyarorszag@gmail.com  
Online     ;  live

 

Hírek    Minidrivers      Képek        Nagydíj      Videó     Teszt    Egyéb  Összefoglaló

 

lap tetejére

Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2016.

BUÉK! 2017

2016.12.31. 22:16

Boldog Új évet kívánunk minden kedves látogatónak! 

Image and video hosting by TinyPic

„Most komolyan! Nevetséges!”

2016.12.30. 21:22
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Lehet őt szeretni és nem szeretni miatta, aligha férhet kétség hozzá, hogy ha rádiózásról van szó Sebastian Vettel, „adása” az egyik legérdekesebb a rajtrácson. Csokorba szedtük idei legemlékezetesebb megnyilvánulásait, melyek egyben 2016-os szezonjáról, helyzetéről és a Ferrarinál uralkodó hangulatról is szemléletes képet fest.
 
Kína, ütközés Kimi Räikkönennel az első kanyarban:
 
„Rendben, ütköztem. Esélyem sem volt elkerülni. Az egyik Red Bull úgy jött a belső íven, mint egy őrült, és nekimentem Kiminek” – kommentálta elsőre az esetet sűrű bocsánatkérések után.
 
„Kvjat támadása öngyilkos volt. Végig látszott, hogy ütközés lesz belőle, esély sem volt ilyen tempóval bevenni a kanyart” – tisztázta aztán kicsit később az általa torpedónak is nevezett Kvjattal történt esetét.
 
Oroszország, Danyiil Kvjat kétszer is belerohan:
 
„A ki******* ég szerelmére, ember! Ki a ****?! Ó, kiestem! Ütköztem! Valaki megütötte ki******* hátsó részem a kettes kanyarban, aztán valaki újra megütötte a ki******* hátsó részemet a hármasban is. Most komolyan! Mi a ****** csinálunk itt?!” – forrongott 200 feletti pulzusszámmal a falban.
 
Spanyolország, a Daniel Ricciardo elleni csata után:
 
„****** meg! Ha nem kerülöm el, egyenest az autómba megy. Most komolyan, mit csinálunk itt? Versenyzünk vagy pingpongozunk?!”
 
Azok a lassú lekörözöttek…
 
„Tűntessétek el a forgalmat az útból! Mamma mia, mi a pokol folyik itt?!” – tette fel a kérdést Kanadában a lekörözések során.
 
„Csökken a gumi hőmérséklete, mint a veszedelem. Nem is tudom, Alonso talán buszos kiránduláson van Bakuban” – panaszkodott régi ellenfelére az azerbajdzsáni szabadedzésen.
 
„Gyerünk már, kék zászló! *****, ez nevetséges! Gyerünk már, most komolyan!” – türelmetlenkedett a Magyar Nagydíjon.
 
„Most komolyan, ez nevetséges! Ez nevetséges! Elveszítem a második helyet a semmiért. ****!” – mondta Japánban.
 
„Kék zászló! Ez nem lehet igaz!” – jött az újabb panasz.
 
„Irgalmas ég, menjen már! Mit akartok tudni? Gyors pálya, nehéz előzés, időt vesztesz egy másik autó mögött. Ez nevetséges!” – mondta az egyik Manorral való találkozás után Szuzukában.
 
Austin, ingerülten Riccardo Adami versenymérnökkel:
 
„Rendben, Sebastian, kicsit kihagy a hátsó szárnyunk, amit már te is észrevehettél.” – „Igen, egy kicsit! Jó vicc, folytasd csak!”
 
Mexikó, viccesen, de nem viccből:
 
„Biztonságban vagyunk? Kimehetek pisilni?” – tett fel szokatlan kérdést az időmérő első szakaszának végén. És komolyan gondolta: az „engedély” után valóban sietve távozott a garázsból…
 
Mexikó, verbális ámokfutás:
 
„Mekkora idióta! Teljesen ******” – adott jelentést Fernando Alonso elmeállapotáról a szabadedzésen. És a java csak vasárnap jött.
 
„Mozdulj, mozdul már a ********* ég szerelmére! Ő egy ******, ez ő!” – jellemezte a versenyen a pályát levágó, de őt nem elengedő Max Verstappent.
 
„Én vagyok az egyetlen, vagy ti is látjátok, amit én? Egyszerűen felhozza rám Ricciardót, *****!” – jött a következő dühöngő üzenet.
 
„Tudod, mit? Itt az üzenetem Charlie-nak: Menj a ******! Komolyan, menj a ******!” – küldött aztán sajátos üdvözletet a versenyigazgató Charlie Whitingnak is, ami miatt majdnem bajba is került az FIA-nál.
 
Brazília, veszélyben a csapattárssal:
 
„Ez őrület, most komolyan! Ez hülyeség! Piros zászló! Erre van szükség! (…) Igen, extrém esőgumi kell, de mindenekelőtt le kell állítani a versenyt. Ez így nem megy. Hány embernek kell még balesetbe kerülnie? Majdnem nekimentem Kiminek az egyenes közepén! Nem látni semmit” – hangzott brazíliai panasza Kimi Räikkönen baleste után, melynek szerinte nem is szabadott volna megtörténnie, ha az FIA idejében cselekszik.
 

Vettel a Ferrarihoz tartozik – Andretti

2016.12.29. 22:04
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Bajnok szurkolója van Sebastian Vettelnek. Mario Andretti alig várja, hogy a Ferrarival is lássa bajnoki címet ünnepelni a németet.
 
A négyszeres világbajnok 2015-ben csatlakozott a Ferrarihoz, ahol az első éve a vártnál sikeresebben alakult, a második viszont alulmúlta a várakozásokat. Nagy kérdés, 2017-ben merre visz az útja, ám vannak, akik Sebastian Vettel év második felében mutatott teljesítménye miatt már kevésbé hisznek a sikerben, mint egy évvel ezelőtt.
 
1978 világbajnoka, Mario Andretti viszont továbbra is hisz Vettelben. „Szeretném látni, ahogyan Vettel világbajnok lesz a Ferrarival, mert nagyon akarja ezt. Ez volt az álma, mivel Michael Schumacher volt a példaképe, és most nyilvánvalóan frusztrált, amiért nem mennek olyan jól a dolgok” – nyilatkozta az amerikai az Omnicorse című olasz lapnak.
 
„Jól kijön Kimivel, ami fontos a csapat szempontjából, de látszik rajta, hogy frusztrált, mert érzi, hogy ennél jobban is mehetne. Viszont ő oda tartozik, és szerintem mindenki azt szeretné, hogy sikeres legyen a Ferrarival. Én is így vagyok vele. Minden szempontból nagy rajongója vagyok. Már akkor elárulta nekem, hogy a Ferrarival akar nyerni, hogy ott akar versenyezni, amikor megérkezett a Forma–1-be.”
 
Bár az elmúlt nyolc idényben a Ferrari hiába üldözte a bajnoki címet, Andretti a Mercedes dominanciáját és a Scuderia helyzetét látva sem érzi úgy, hogy Vettel számára elérhetetlen lenne ez a cél. „Bárcsak lenne egy varázsgömböm, hogy lássam, a Ferrari képes lesz-e hétről hétre a győzelemért harcolni! Nem ismerek csapatot, amely keményebben dolgozna a Ferrarinál. Minden tekintetben könyörtelenek. A Ferrari maga a Forma–1, és ez mindig is így lesz. Erről szól számukra minden, és csak idő kérdése, hogy mikor érik el a célt. Nem az a kérdés, elérik-e, hanem csak az, mikor. Remélem, hogy más csapatok is felzárkóznak, hogy jövőre érdekesebb legyen a küzdelem” – fogalmazott a vörösökkel 14 versenyt teljesítő bajnok.
 

Ezért is nagy kihívás 2017 a csapatoknak

2016.12.29. 09:02
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
A 2017-es autók fejlesztése még gyerekcipőben jár, hiszen az új szabályok értelmében a csapatok kevesebb időt tölthetnek a szélcsatornában, mint az elmúlt években – jelentette ki a Williams hamarosan távozó technikai igazgatója, Pat Symonds.
 
Jövőre ismét új korszak veszi kezdetét a királykategóriában: az autók gyorsabbak és – a jelenlegi tervek szerint – nehezebben vezethetők lesznek. A szabályokon az utóbbi évek kritikaáradata miatt változtatottak, az új előírások véglegesítése azonban alaposan elhúzódott, kőbe ugyanis csak április végén vésték őket. Ezzel értelemszerűen lerövidült a felkészülési idő is.
 
Ráadásul a csapatok a korábbinál kevesebb időt tölthetnek szélcsatornáikban, ez pedig komoly kihívások el állítja őket. „Azt hiszem, a legnagyobb változás az, hogy most sokkal kevesebb időnk marad a fejlesztésre és a szélcsatornás tesztekre” – nyilatkozta a mezőny egyik legtapasztaltabb technikai szakembere, a Williamstől idén távozó Pat Symonds, majd összevetette a jelenlegit az utóbbi évtized két szintén komoly változást hozó szezonjával.
 
„Ha visszatekintünk a 2009-es változásokra, látjuk, hogy évekig beszéltünk a szabályokról és alaposan meg is terveztük őket, miközben egész nap a szélcsatornánkban dolgoztunk; a Toyota például két szélcsatornát használt 24 órában. Nagyon sok időnk volt arra, hogy megvizsgáljuk a szabályokat. 2014-ben szintén módosítottak. Jött néhány aerodinamikai változtatás és többek között az autók hűtésén is változtatni kellett. Akkoriban is elegendő időnk volt még a szimulációkra” – tette hozzá.
 
„Most februárban kapjuk majd meg a szélcsatornás gumikat, szóval igazából akkor kezdhetjük a munkát. Persze ezt megelőzően is dolgozunk például a CFD-vel, és néhány kisebb szélcsatornás tesztet is végzünk. De február óta csak 65 engedélyezett hetente, és a csapatoknak a 2016-os autóikkal is dolgozniuk kellett. Szóval eléggé éretlenek a fejlesztések ahhoz képest, ahol korábban tartottunk ebben az időszakban. Ilyenkor ezért nem szeret senki a terveiről beszélni. Én magam is sokkal szívesebben használom a célok helyett az elvárások kifejezést” – magyarázta.
 
Bár a szabályok komolyan megváltoznak, és ilyenkor mindig van egy-két különleges megoldással próbálkozó istálló, Symonds szerint 2017-ben nem lesznek komolyabb eltérések a versenyautók kinézetében. „A szabályok eléggé szigorúan fogalmaznak. A motorborítás lehet az egyik terület, ahol láthatunk eltérő megoldásokat. Fejlesztési szempontból ez egy nyitott terület, de őszintén mondom, az átlagnéző számára észrevehetetlen. Ha mindet feketére festenénk, akkor nagyon nehéz lenne megkülönböztetni őket” – zárta gondolatát a brit.
 

Ricciardo: Vettel sokszor önmaga legnagyobb ellensége

2016.12.28. 09:08
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Sebastian Vettel képes önmaga legnagyobb hátráltatójává válni korábbi csapattársa, Daniel Ricciardo szerint. Tiszteli kollégáját, ám időnként túlságosan görcsösnek tartja őt.
 
Daniel Ricciardo maga a lazaság. Hiába számít feszült közegnek a Forma–1, ő mindig kapható a tréfára, a komoly helyzetekben is képes viccelődni, a mosoly pedig csak a monacóihoz hasonló csapásszerű eseteknél tűnik el az arcáról. Persze neki is megvoltak már a maga válságos időszakai (ld. 2015 első félévét), ám 2016-os kiegyensúlyozott teljesítménye azt igazolja, már megtalálta a módszert, amivel képes kihozni magából a legjobbat.
 
Saját titkát szemléletmódjában látja. Szerinte nem csak gyakorlással lehet jobb teljesítményt elérni. „Ne értsenek félre, szeretek gokartozni, de sok mást is szívesen csinálok. Az egyik erősségem, hogy képes vagyok kikapcsolódni. Nem szoktam úgy elvonulni aludni, hogy közben a versenyzés jár a fejemben. Van, aki így csinálja, aki együtt lélegzik a sportággal, de én nem értek egyet ezzel. Más dolgokkal is kell foglalkozni, máskülönben kiéghetsz. Ez egy hosszú etap, fontos, hogy hosszú távon is élvezni tudjuk a sportágat” – nyilatkozta a Sydney Morning Heraldnak.
 
A Red Bulll versenyzője Sebastian Vettelt hozta fel példának, akit szerinte 2016-ban a görcsös sikerre vágyás, valamint sikertelenség miatt érzett frusztráltság vitt vakvágányra. „Seb egészen különleges. Ő együtt él a sportággal, együtt lélegzik vele. Nekem úgy tűnik, az élete nagy része a sportág körül forog, akörül, hogy világbajnok legyen. Ez nem rossz, de ha a dolgok nem úgy mennek, ahogy akarod, az elég frusztráló, és ez az érzés egyre nő, mert erre építed az életedet” – elmélkedett.
 
„A Red Bull-lal álomszerűen alakult minden számára, az volt a történelem egyik legnagyobb menetelése. Négy egymást követő bajnoki címet szerzett. Talán ezt várta a Ferrarinál is, de nem jött olyan gyorsan a siker, mint remélte. Igen, ez frusztráló, de ő rendkívül tehetséges, és időnként úgy érzem, ő önmaga legnagyobb ellensége ezzel a frusztrációval. Ha lehiggad, akkor viszont nagyon jó.”
 
Ricciardo persze egyben szórakoztatónak is találta volt csapattársa viselkedését, rádiós megnyilvánulásait. Ő viszont inkább más módszerrel tette emlékezetessé saját nagy pillanatait: 2016-ban megismertette a nagyvilággal az ausztrálok egyik viccesnek tűnő szokását, a cipőből ivást, azaz a „shoey-t”.
 
„Arra semmiképp sem számítottam, hogy ennyire felkapják. Mindenkitől azt halottam, még Bernie Ecclestone-tól is, hogy tetszett nekik, hogy valami vicceset vittem fel a dobogóra. Hogy gusztustalan-e vagy sem, teljesen lényegtelen. Valami újat hozott a sportágba. Meglátjuk, ha elkezdek sokat nyerni, lehet, hogy valamilyen antibiotikumra lesz szükségem…” – viccelődött.
 

Ferrari összegző videók

2016.12.27. 12:44
Címkék: video

A Scuderia Ferrari csapat hivatalos youtube csatornájára töltött fel több videót is, amelyben exkluzív nyereményekért játszhatunk, gondolatokat hallhatunk a 2017-es évről, illetve adozmányozhatunk az unicef részére is.

Még több több videóért kattints ide:

Seb Heppenheim-ben

2016.12.25. 16:28
Címkék: képek

Sebastian Vettelt December 20.-án Heppenheim-ben, a szülővárosában elcsípte pár rajongó. Készült kettő darab kép is az esetről, ezt szeretném most megosztani veletek.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Boldog Karácsonyt és Kellemes Ünnepeket!

2016.12.23. 20:49

Image and video hosting by TinyPic

Áldott, békés karácsonyi ünnepeket és örömökben gazdag, boldog új évet a vettel.gportal.hu!

A Liberty átalakítaná a versenyhétvégéket

2016.12.23. 20:44
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Brit sajtóértesülés szerint a Liberty Media alaposan át szeretné alakítani a Forma–1-es versenyhétvégék formátumát. Legújabb terveik között állítólag a pénteki program törlése és a szombati sprintfutam életre hívása is szerepel.
 
Az amerikai cég szeptemberben vásárolta be magát a királykategóriába, 2017 első negyedévében pedig többségi tulajdonossá szeretne válni. Noha korábban úgy tűnt, könnyen akadályba ütközhet, ebben a hónapban több nehézség is elhárult előle: új befektetői révén növelte alaptőkéjét és a trösztellenes hatóságoktól is megkapta a szükséges engedélyeket.
 
Most, hogy a „hatalomátvétel” közelebb került, a tervekről is egyre többet hallani. Korábban mindössze annyit tudtunk, hogy több futamot rendeznének Amerikában és a klasszikus európai helyszíneken, valamint jobban ki szeretnék aknázni a digitális platformokban rejlő lehetőségeket. Nemrég felmerült, fontolóra akarják venni a költségvetési plafon bevezetését (150 millió eurónál húznák meg a határt); kérdés persze, mit szólnak ehhez az élcsapatok.
 
Az elismert brit újságíró, Kevin Garside legutóbbi cikket szerint a hétvégék programjának átalakítását is fontolóra veszik. Terveik között szerepel a pénteki program törlése és egy szombati sprintfutam megrendezése is. „Ez mind megvalósítható. A lehetőség adott, hogy valami teljesen mást csináljunk a hétvégék alkalmával” – nyilatkozta egy meg nem nevezett csapattag.
 
A pénteki edzések elhagyása korábban is felmerült már: tavalypéldául több versenyző is megfontolandónak tartott a program lerövidítését, főleg az eseménydús amerikai futam után (úgy érezték, az is sokat hozzátett az izgalmakhoz, hogy a rossz időjárási viszonyok miatt alig gyakorolhattak Austinban). Az említett „informátor” szerint a csapatok szempontjából is „lenne értelme” a kétnapos hétvégék bevezetésének.
 
Igaz, ő megjegyzi, ehhez a versenyrendezőknek is lesz néhány szavuk (korábban felmerült, hogy az ő tiltakozásuk miatt vetették el a jelentősebb reformokat). „A csapatok szempontjából megfontolandó lenne, de a jelenlegi szerződések értelmében mindhárom napon pályára kell küldenünk a versenyautókat. A változtatások előtt ezt figyelembe kell vennünk” – mondta.
 
A sprintfutam ötlete sem teljesen új, sőt nemrég Bernie Ecclestone is előállt egy hasonló javaslattal (ő vasárnaponként rendezett volna két versenyt, köztük kisebb „szünettel”). Ezt azonban a csapatvezetők szinte azonnal leszavazták, és a szurkolók valamint a szakértők körében sem számított túlságosan népszerűnek. Sokan azzal érvelnek, hogy a duplafutamos hétvégék szembemennek az F1 hagyományaival, eddig ugyanis folyamatosan egy versenyt rendeztek.
 

Kérdezz-felelek Vettellel

2016.12.23. 14:00
Címkék: interjú hírek

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel a Forma-1 hivatalos weboldalának kvízjátékában vett részt, ahol megdolgoztatták a német világbajnokot, de állta a sarat, és a 10 kérdésből 8-ra helyesen válaszolt.

A “Grill the Grid” Forma-1-es kvízjáték 10 kérdéséből a négyszeres bajnok 8-ra válaszolt helyesen, és még az extra kérdést is tudta. (Csak azért nem járt extra pont.)

Hogy hívtad az első világbajnoki autódat, emlékszel még rá? – HELYES!
 
“Nem Kate piszkos testvére volt, mert az 2009, nem is szeszélyes Kylie, mert az 2011… Lármázó Mandy!”
 
2008-ban, Monzában szerezted meg életed első győzelmét, de ki ünnepelt veled a dobogón? – HELYES!
 
“Heikki Kovalainen és Robert Kubica.”
 
Räikkönen hány évig versenyzett a McLarennél? – ROSSZ!
 
“Azt mondanám 6 évig… Nem? 5?”
 
Meg tudod nevezni azt a három élő Forma-1-es bajnokot, aki Michael Schumacher debütálásakor is versenyzett? – HELYES!
 
“Ayrton Senna, Alain Prost, Nelson Piquet”
 
A Red Bullal hány győzelmet szereztél? 
 
“Szerintem 38-at. Csak azért tudom, mert az utolsó versenyen csináltak egy bokszutcatáblát, amin rajta volt a futamgyőzelmeim száma, meg minden. Kedves volt tőlük.”
 
Michael Schumacher hány győzelmet szerzett a Forma-1-es pályafutása alatt? – HELYES!
 
“91.”
 
A Ferrari egy szezon alatt hány pole pozíciót szerzett – mennyi volt a legtöbb? – ROSSZ! 
 
“16, 15?” Nem csak 12. “Azt hittem többet. Talán ezen dolgoznunk kell a jövőben.”
 
Kimi melyik csapattal debütált a Forma-1-ben? – HELYES!
 
“Sauber.”
 
Emlékszel az évre és a versenyre? – plusz kérdés, de Vettel erre is tudta a választ. 
 
“A versenynek Ausztráliában kellett lennie, az év első futama, és talán 2001-ben.”
 
Hány F1-es bajnokságot nyert német versenyző? – HELYES!
 
“7-et Michael, én magam 4-et.” – illetve azóta Rosberg még egyet.
 
Hány pontot lehet szerezni a Backgammonban? – HELYES!
 
“24.”

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

F1 2017: gumik megerősítve Ausztráliára és Kínára

2016.12.23. 10:47
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

A Pirelli nem aprózta el, és még idén megerősítette, hogy milyen gumikkal készül a 2017-es Ausztrál és Kínai Nagydíjra.

A Forma-1 hivatalos gumigyártója messze idő előtt megerősítette, hogy milyen 2017-es gumikkal készül a jövő évi ausztrál és kínai versenyre, az új idény első két futamára.

Tette ezt annak ellenére, hogy még egyetlen egy kollektív tesztet sem bonyolítottak le az új autókkal.
 
A szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon az ultra-lágy, a szuper-lágy és a lágy keverék lesz akcióban. Ez eltér a tavalyitól, hiszen akkor a közepes keverék szerepelt az ultra-lágy gumi helyett a listán. A Kínai Nagydíjra a Pirelli ismét a szuper-lágy, a lágy és a közepes keveréket választotta.
 
A 2017-es gumik szélessége 25%-kal növekedett. Az első abroncsok szélessége 245 mm helyett 305 mm lesz, míg ugyanez hátul 325 milliméterről 405 milliméterre változik.
 
Az Ausztrál Nagydíj március 24. és 26., míg a Kínai Nagydíj április 7. és 9. között kerül megrendezésre. A helyszín az Albert Park és a sanghaji versenypálya lesz. 
 

Így fest a 2017-es Ferrari

2016.12.23. 06:51
Címkék: hírek képek

A grafikus Sean Bull valamihez nagyon ért, a jövő évi F1-es kocsik megrajzolásához. Ezúttal nagyon élethű fotókat osztott meg, hogy minden eddiginél hitelesebb rajzokat készítsen a jövő évi autókról.

Image and video hosting by TinyPic

***HÍREK***

BAL OLDALRA felkerült a NAVIGÁCIÓ ALATT található egy olyan link, ahová a Forma 1-es pilótáiról található meg hírek, hogy ők hogyanis töltik ezt a kis időt a szünidőben.

- HÍREK A TÖBBIEKRŐL - 
Így töltik a Forma 1 -es pilóták a téli szünetet!

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

#StayBright

2016.12.22. 19:01
Címkék: hírek képek

Image and video hosting by TinyPic

A mezőny számos tagja csatlakozott az FIA egy balesetmegelőzési kampányához, amelyben a láthatósági mellény fontosságára hívják fel a figyelmet. 

Image and video hosting by TinyPic

Vettel számára figyelmeztetés Marchionne nyugodtsága?

2016.12.22. 17:14
Image and video hosting by TinyPic
 
A Ferrari elnöke jelezte, körül fognak nézni a versenyzőpiacon 2018 előtt, azaz nincs garancia rá, hogy nem változtatnak versenyzőpárosukon. Sergio Marchionne máris taktikai játszmába kezdett volna Sebastian Vettellel?
 
Érdekes kijelentéseket tett Sergio Marchionne a Ferrari karácsonyi rendezvényén, melyek kapcsán újra terítékre került Sebastian Vettel és a Scuderia viszonya. A történet valójában valamikor Japánban kezdődött, ahol Maurizio Arrivabene azt nyilatkozta, a négyszeres világbajnok helye sem garantált hosszú távon a Ferrarinál, ha nem nyújt elég jó teljesítményt. Azóta megy a találgatás arról, hogy a csapat és versenyzője között nem feltétel nélküli a kölcsönös bizalom.
 
Vettelnek 2017 végéig szól a szerződése, és Sergio Marchionne elnök most utalást tett arra, hogy nem igazán tart versenyzője elvesztésétől sem. Leszögezte, miután mindkét versenyzőjük helye a következő év végéig biztosított, szétnéznek a piacon. „Természetesen körülnézünk, de vannak izgalmas fiataljaink is, mint Antonio Fuoco, aki remekül dolgozik a szimulátorban, Charles Leclerc, aki megnyerte a GP3-as bajnokságot, valamint Antonio Giovinazzi, aki a harmadik számú versenyzőnk lesz, a szimulátorban dolgozik, és esélyt kap pár pénteki bevetésre a Sauberrel” – fogalmazott.
 
Egyúttal azt is jelezte, javulást vár Vetteltől. „Nyerő autót kell adnunk Sebastian számára, hogy kényelmesebb helyzetbe kerüljön, hogy tudhassa, mit kell tennie. Nem lehet olyan ideges, mint Mexikóban volt. Azért már bocsánatot is kért. Összeszedettnek kell lennie ahhoz, hogy a legjobbját tudja nyújtani. Nem sietünk a szerződéshosszabbítással, előbb újra nyerni szeretnénk” – jelezte.
 
Szavait többféleképpen értelmezhetjük. Egyfelől tekinthetjük nyomásgyakorlásnak is a szerződéshosszabbításról szóló tárgyalások megkezdése előtt. Vettelt nemrég hírbe hozták a Mercedesszel, ahol 2018-ban akár esélye lehet az egyik ülésre, s mindez a Scuderia számára jelenthet nyomást. Marchionne kijelentéseivel most azt jelezte, nem olyan nagyot, mint elsőre gondolnánk. Mások szerint Vettel és a Ferrari vezetőjének kapcsolata távolról sem olyan harmonikus, mint amilyennek 2015-ös sikereik során még tűnt, s ha a csapat nem teljesít jól, a német valóban távozhat.
 
Carlo Vanzini, a Sky olasz riportere ott volt a Ferrari karácsonyi rendezvényén, és minden rejtettnek tűnő üzenet ellenére is úgy érzi, mindkét fél érdeke a közös folytatás. „A Ferrari nem siet a hosszabbítással, és úgy tűnik, Marchionne nem fél Vettel elvesztésétől, mert hiszi, hogy jó autót adnak neki 2017-ben. Természetesen vannak, akik úgy érzik, Lewis Hamiltonnak egyszer a Ferrarinál is ki kell próbálnia magát, de sok múlik azon, mi történik Bottas és a Mercedes között, és milyen sokáig tart” – vélekedett az olasz.
 
„A Ferrari erős helyzetben lesz. Legutóbb 1995-ben fordult elő velük, hogy egyszerre két versenyzőjüknek is lejárt a szerződése. Akkor Gerhard Bergert és Jean Alesit Michael Schumacherre és Eddie Irvine-ra cserélték. De az alapvető cél az, hogy Sebbel folytatják, és elérik az álmukat: együtt nyernek.”
 
Maurizio Arrivabene igyekezett elejét venni a Vettel távozásával és elkedvetlenedésével kapcsolatos találgatásoknak. „Nincs problémám Sebastian Vettellel. Ennél többet nem tudok mondani. Ha nem lenne motivált, nem ülne itt a szimulátorban, és dolgozna ilyen keményen. Hogy mire képes akkor, ha megvan az autója és nincsenek nehézségei, azt az utolsó versenyen Abu-Dzabiban láthattuk. Többször is mondtam már, nagyon nyerni akar a Ferrarival. Ez a célja, ahogy a miénk is. A hosszabbításról beszélni viszont még korai lenne” – fogalmazott a csapatfőnök.
 

Kiderült, mikor mutatják be az új Ferrarit

2016.12.20. 17:01
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne bejelentette, jövőre a GP2-ben ezüstérmet szerző Antonio Giovinazzi lesz a csapat harmadik számú versenyzője. A vörösök eközben azt is elárulták, mikor mutatják be 2017-es autójukat.
 
A fiatal olaszt már hetekkel ezelőtt szóba hozták a Ferrari pilótaakadémiájával, monzai GP2-es győzelme után ugyanis tesztelhetett a csapat F1-es szimulátorában. Bár később felmerült, mégsem hazai csapatánál, hanem a Mercedesnél készülhet a királykategóriás szereplésre, ma hivatalossá vált, a Ferrari veszi szárnyai alá: jövőre ő lesz a csapat harmadik számú versenyzője.
 
Szerződtetését maga Sergio Marchionne jelentette be a Ferrari karácsonyi ünnepségén. „Azért választottuk, mert nagyszerű pilóta, de annak is örülök, hogy olasz” – mondta az elnök. „Nem akarjuk Max Verstappen példáját követni, ő ugyanis egyedi” – utalt arra, hogy nem fogják azonnal mélyvízbe dobni védencüket. „Nagyon jó pilóta, ezért lesz itt a fedélzeten, a Ferrarinak pedig szüksége van az olyan fiatal versenyzőkre, akik készek az F1 kihívásaira” – tette hozzá.
 
Olasz sajtóértesülések szerint Giovinazzi szimulátoros programja januárban kezdődik, a 2017-es szezon során pedig a csapat F1-es autóját is vezetheti majd, mégpedig az évközi tesztek alkalmával (ezt nemrég a csapatvezető, Maurizio Arrivabene is megerősítette).
 
A 22 éves pilóta 2012 óta versenyez formaautókkal, névjegyét pedig az összes komoly nevelőszériában letette már: 2013-ban a brit Forma–3-ban, 2015-ben pedig az F3-as Európa-bajnokságon szerzett ezüstérmet, majd a GP2 felé vette az irányt, ahol azonnal a figyelem középpontjába került. Ezt elsősorban agresszív és látványos manővereinek és megsüvegelendő eredményeinek köszönhette, újoncként ugyanis 5 győzelmet szerzett és második lett a bajnokságban.
 
A vörösök hétfőn azt is elárulták, 2017-es versenyautójukról február 24-én hull le a lepel, sőt a gép az első köreit is ezen a napon teszi majd meg a fioranót tesztpályán (a csapat két forgatási napot is felhasznál a hazai aszfaltcsíkon való gyakorláshoz). Az autó végleges elnevezését még nem ismertették, projektjük egyelőre a 668-as kódjelet viseli.
 
Elejére | Újabbak | Régebbiek | Végére |
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 
Navigáció

01. FŐOLDAL
>> Böngéssz a friss hírek között!
02. SEBASTIAN VETTEL
>> Tudj meg mindent a német versenyzőről!
03. VETTEL BLOGJA(hivatalos)
>> Olvasd Vettel hivatalos blogját magyarul!
04. EXTRA
>>Böngéssz az Avatarok, háttérképek, letöltések között!
05. OLDAL GALÉRIA
>> Böngéssz a temérdek képek között!
06. VETTEL.GPORTAL.HU
>> Fontos tudnivalók az oldalról!
07. OLDAL KERESŐ
>>Keress az oldalon!
08. BEJELENTKEZÉS
>> Itt tudsz regisztrálni az oldalra!

 
Eseménynaptár
 
13. BAHREINI NAGYDÍJ, SZAHÍR
ÁPRILIS 14., PÉNTEK
1. szabadedzés: 1. Vettel 1:32.679
2. szabadedzés: 1. Vettel 1:31.310
ÁPRILIS 15., SZOMBAT
3. szabadedzés: 1. Verstappen 1:32.194
pole: Bottas 1:28.769, 2. Hamilton 1:28.792 3.Vettel
ÁPRILIS 16., VASÁRNAP
17.00: a futam (57 kör, 308.238 km)

2017-es szezon következő futama:
» 2017. Április 30., 14.00: Orosz Nagydíj
április 14. , péntek
13:00 - 14:30 Pénteki 1. szabadedzés
17:00 - 18:30 Pénteki 2. szabadedzés
április 15. , szombat
14:00 - 15:00 Szombati szabadedzés
17:00 - 18:00 Időmérő
április 16. , vasárnap
17:00 - 19:00 Futam
KÖVETKEZŐ FUTAMOK:
Április 30., 14.00: Orosz Nagydíj
Május 14., 14.00: Spanyol Nagydíj
Május 28., 14.00: Monacói Nagydíj

>>Jegyvásárlás a Nagydíjra
>>2017-es versenynaptár

2017 tesztidőpontok:
augusztus 01-02., Hungaroring – évközi teszt
november 28-29., Abu-Dzabi – utószezoni gumiteszt

 
Tabella
1 Sebastian Vettel 68
2 Lewis Hamilton 61
3 Valtteri Bottas 38
4 Kimi Raikkonen 34
5 Max Verstappen 25
6 Daniel Ricciardo 22
7 Felipe Massa 16
8 Sergio Perez 14
9 Carlos Sainz 10
10 Romain Grosjean 4
 
2017 Magyar Nagydíj

Image and video hosting by TinyPic

Légy részese TE IS a 2017-es Magyar Nagydíjnak. Jegyvásárlás, jegyinformációk!

Részletek  
Jegyvásárlás 
Diákjegy vásárlása 
Ibusz

 
2017 Pirelli Teszt

Image and video hosting by TinyPic

Az 1989 és a 2001-es teszt után most képviselteti magát legelőször a F1 összes csapata a Hungaroringen 2017. augusztus 1-jén -és 2.-án, a Magyar Nagydíj lezajlása után. Légy te is részese a tesztnek a Magyar pályán. Részletek hamarosan.....

 
Archívum
 
© 2013-2017 VETTEL.GPORTAL.HU - JB17
MAGYARORSZÁG LEGFORGALMASSABB SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Íratkozz fel hírlevelünkre, ha minden versenyhétvége előtt szeretnél értesítést kapni, hogy le ne maradj a Forma1 futamairólMi szóltunk!

FELÍRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE, NEM AKAROK LEMARADNI!

Image and video hosting by TinyPic

Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint  aki vagyok.  Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Brutal Wonderland~ Álarcoshölgy blogja. #kritika #graphics #cikkek #filmek #webkritika #érdekességet katt katt    *****    JÁTÉK A 150000 Ft értékû laptopért!    *****    Újra nyitva a Fitspiration, a Gportal multitémájú blogja. Kattintsatok az új tartalmakért, cikkekért. FITSPIRATION    *****    Autóbontó Blog    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Internetes otthoni munkák!!    *****    antropomorf állatok | internetes szubkultúra | képzeletbeli világ | toleráns emberek    *****    ÚJ!!! Kérdõasztrológia oktatás DÍJMENTESEN, tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon!    *****    Blogger Közösség Facebookon a szerkesztõknek (ismerkedés, vélemények, tanácsok) - Csatlakozz :)    *****    Szeretnék titeket egy játékra hívni,semmi mást nem kell tenned,csak ez a weboldalon jellentkezni: jegvirag.gportal.hu    *****    Keress pénzt ingyen! Napi 2-4 dollár!    *****    Bidista.com    *****    Leighton Meester - Infók és érdekességek Leighton új sorozatáról - Gossip Girl - Leighton Meester - Cikkek, érdekességek    *****    Rendszeres havi stabil jövedelmet biztosító internetes otthoni munkák!    *****    A nemrég nyílt új oldalon még egyelõre nincsen sok dolog, de azért már találsz pár olvasnivalót! Gyere nézz be hozzánk!!    *****    MAGYARORSZÁG LEGNAGYOBB DEMI LOVATOVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA! NAPONTA FRISSÜLÕ HÍREK, CIKKEK, KÉPEK! DEMI LOVATO HUNGARY!    *****    Adóbevallás - hamarosan közeledik az adóbevallás határideje Május 22    *****    Családi pótlék utalás 2018    *****    Brutal Wonderland~ Álarcoshölgy blogja. #kritika #graphics #cikkek #filmek #webkritika #érdekességet katt katt    *****    "Egyetlen döntés, és szabad lehetsz." Magyarország egyetlen Tobias Eaton/Négyes rajongói oldala! Nézz be! :)