SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hrek Sebastianrl ( news )
Archvum - 2015.

Cstrtki Sajttjkoztat

2015.06.18. 18:34

Vettel szerint a Mercedes csak egy mdon gyzhet le

2015.06.18. 18:17

Image and video hosting by TinyPic

Noha kanadai versenytempja biztat volt, j motorjuk pedig elrelpst jelent, Sebastian Vettel gy vli, a Mercedes legyzshez Ausztriban is kell majd nmi szerencse.

Vajon mire lesz kpes a Ferrari Ausztriban? Miutn Kanadban nem derlt ki egyrtelmen, mennyit hozott a konyhra az olaszoknak a tovbbfejlesztett erforrs, a Red Bull Ring-i htvge komoly vizsga lesz szmukra. Sebastian Vettel abban bzik, kzelebb lopzhatnak a Mercedeshez – m tudja, idei msodik futamgyzelmkhz azrt szerencsre is szksgk lesz.
 
„Idelis esetben a gyzelemrt harcolhatnnk. Tudom, hogy ers csomagunk van idn, j az autnk. Ha minden a norml kerkvgsban halad, kicsit ismt kzelebb lehetnk, klnsen szombaton” – vlekedett a ngyszeres vilgbajnok. Majd gyorsan hozztette: „Realistnak kell lennnk: a Mercedes legyzshez mindenekeltt sima s tkletes htvgre van szksgnk, s akkor taln kicsit bosszanthatjuk ket. Norml krlmnyek kztt viszont nehz lesz legyzni ket, mivel mg mindig elg nagy az elnyk.”
 
A nmet mindazonltal elgedett a Scuderia fejldsvel, hiszen elmondsa szerint a tli tesztekhez kpest sokkal kzelebb kerltek a cmvd csapathoz. „Az erviszonyok plyrl plyra vltoznak kicsit. Mr gy is hihetetlen munkt vgeztnk, klnsen visszatekintve, hol voltunk a tli tesztek idejn, s hol tartunk most. Taln kicsit kzelebb vagyunk. Nem knny azonban cskkenteni a htrnyt, mivel a Mercedes rendkvl jl fejleszt. Kanadban elszr hasznltk a tovbbfejlesztett motorjukat. k is fejldnek, de a clunk, hogy mi nagyobb temben tegyk, s vgl eltntessk a tvolsgot. Remljk, a szezon msodik felben mr valban kzelebb lesznk. Kzelebb, mint jelenleg” – tekintett elre Vettel.
 
A ngyszeres bajnok tempja a kt httel ezeltti kanadai versenyen mindazonltal bizakodsra adhat okot. Vettel a verseny egy jelents rszben gyorsabb volt a kt Mercedesnl – jllehet, eltr taktikn s helyzetben voltak –, s remek temben zrkzott fel a 18. rajthelyrl az 5. pozciba. „Ez nyilvnvalan szrakoztatbb volt, mint a korbbi verseny. Termszetesen amikor a mezny vgrl rajtolsz, elszr a nlad lassabb autkon kell tljutnod. Elg mozgalmas volt a verseny, de a vgs helyezsemet figyelembe vve azt gondolom, egy kicsit tbbet is ki lehetett hozni az autmbl” – vlekedett elz versenyrl a nmet.  „sszessgben izgalmas volt, szpen flzrkztam s rtkes pontokat szereztem. Az elejn igyekeztem kerlni a kockzatot, ami a mezny vgi kavarodsban mindig nagyobb. De jl ment, s vgl sok pontot tudtam szerezni.”

Kanada hazudott? A Ferrari most bizonythat!

2015.06.18. 16:47

Image and video hosting by TinyPic

Flrevezet lehet a Mercedes kanadai flnye. Noha a Ferrari kt hete nem tudott mindent kihozni tovbbfejlesztett erforrsbl, Ausztriban mg trhet borsot a bajnoki llovas orra al.

A Kanadai Nagydj volt az els olyan futam a 2015-s szezonban, melynek djtadjn egyetlen Ferrari-versenyzt sem lthattunk pezsgzni. Kimi Rikknen megprdlse, Sebastian Vettel pedig idmrs technikai hibja s bntetse miatti htrasorolsa utn vesztette el az eslyt a legjobb hromba kerlsre. Mindezt azok utn, hogy az olaszok Montreal eltt gy hatroztak, hrom mdost pont erejig tovbbfejlesztik erforrsukat, a tallgatsok szerint 20-30 lervel ersebb tve azt.
 
Allan McNish, a BBC szakrtjeknt tevkenyked korbbi F1-es versenyz szerint azonban nagyon is van mg tartalk a vrskben. „A Ferrari nagyot lpett elre Kanadban a teljestmny tern, ksznheten az j motorjnak, azonban ez nem igazn mutatkozott meg Sebastian Vettel problmi miatt. A ngyszeres vilgbajnok csak a 18. helyrl rajtolt, de az tdik helyre val felkapaszkodsbl ltszott, j tempja van” – kezdte McNish eslylatolgatst.
 
Majd szmolgatni kezdett. „Szerintem Vettel elgondolkodtatta volna a Mercedest Montrealban, s mivel a kt plya sokban hasonlt, ugyanerre a Red Bull Ringen is lehet eslye. Vettel csapattrsa, Kimi Rikknen 0,6 msodperces htrnnyal kvalifiklta magt Lewis Hamilton mgtt, de csak 0,3 msodpercre volt a msik Mercedestl, Nico Rosbergtl. s miutn a szezon sorn eddig Rikknen nagyjbl 0,3-0,4 msodpercet kapott Vetteltl az idmr edzseken, a nmet harcban lehetett volna Rosberggel az els soros indulsrt” – vezette le a skt.
 
„Rosberg a verseny nagy rszben Hamilton mgtt haladt gy egy msodperccel, teht a Ferrari komoly fenyegetst jelenthetett volna a Mercedesre. Az v nagy rsze arrl szl, hogy a Ferrari fenyegetst jelenthet a Mercedesre – idnknt tn le is gyzi, mint tette Malajziban – a neki kedvez plykon, vagy amikor valamelyik Mercedes-versenyz hibzik. Ausztria egy alacsony tapads plya, s knny is hibzni rajta – miknt tette azt Hamilton a tavalyi idmr edzsen. A mlt vben a Williams csapott le a lehetsgre, ezttal viszont a Ferrari lehet az” – vlekedett a korbbi Toyota-versenyz.
 
Hogy a Ferrari brmikor kpes lehet a sepangihoz hasonl meglepetsre, azzal a nmet csapat is tisztban van. Toto Wolff, a Mercedes sportigazgatja mris figyelmeztette legnysgt, tartsk a szemket a vrskn. „A kivl kanadai eredmnyek utn knny lenne htradlni, s azt gondolni, mindent az irnytsunk alatt tartunk. De a valsgban sosem ez a helyzet. Nemcsak a boxfalnak s a versenyzknek kell odafigyelnik, azt is lthattuk, hogy a rivlisaink mg ennl is tbbre kpesek – mg ha taln az eredmnyek ezt nem is mutattk meg” – fogalmazott az osztrk. „Ha meg akarjuk tartani ezt a j formnkat, csipkednnk kell magunkat. Ausztria j kis teszt lesz szmunkra. Nehz htvgnk volt itt tavaly, s arra szmtok, hogy ezttal is igen szoros lesz. Mg kornt sincs vge a csatnak!”
 

A Pirelli ismertette gumivlasztst

2015.06.18. 15:22

Image and video hosting by TinyPic

Ismertette gumivlasztst a Pirelli a 2015-s versenyvad kvetkez ngy htvgjre. A leoszts szinte tkletesen megegyezik a tavalyi vben ltottal, kivve az Olasz Nagydjat – itt a 2014-esnl agresszvebb stratgival tmad a Forma-1 hivatalos beszlltja.

Monte-Carlban s Kanadban is a kt leglgyabb keverket hasznlhattk a csapatok, st a htvgi Osztrk Nagydjon is ezek elrhetk, a folytatsban azonban a kemnyebb abroncsok lesz a fszerep. A „gyors s ritmusos” silverstone-i plyn pldul a kzepes s a kemny – teht a kt legtartsabb – vegyletet koptathatjk majd a versenyzk, ha szraz lesz az aszfalt.
 
A soron kvetkez hrom megmrettetsen (a magyar, a belga s az olasz versenyen) a srga oldalfal lgy s a fehr jells kzepes keverk szerepel majd a Pirelli knlatban. A Magyar Nagydj esetben a vrhat idjrsi viszonyok, vagyis a magas plyahmrsklet miatt dntttek az emltett vegyletek mellett, a versenynaptr leghosszabb aszfaltcskjn (Belgiumban) pedig ezekkel szeretnk biztostani az egyenletes teljestmnyt.
 
A brit, a magyar s a belga futamon hasznlhat gumiabroncsok ismertetsvel taln senkit sem leptek meg a Forma-1 hivatalos beszlltjnak dolgozi, hiszen ezen a hrom helysznen tavaly is ezeket a gumikat hasznltk, Olaszorszgba viszont akkor a kemnyet s a kzepeset vittk. A vltssal rdekesebb szeretnk tenni a stratgikat a „sebessg templomban”.
 
A Pirelli gumivlasztsa a kvetkez futamokra:
 
Brit Nagydj: kzepes (fehr), kemny (narancssrga)
Magyar Nagydj: lgy (srga), kzepes (fehr)
Belga Nagydj: lgy (srga), kzepes (fehr)
Olasz Nagydj: lgy (srga), kzepes (fehr)

Megrkezett a Hungaroringre a Ferrari Racing Days kamiona

2015.06.18. 15:11

A vrs versenycsapat mris megkezdte a berendezkedst a jv htvgi Ferrari Racing Days esemnyre, ahova akr te is nyerhetsz VIP jegyet s tallkozhatsz Sebastian Vettellel.

Image and video hosting by TinyPic

A Pirelli ajndka: Ktszemlyes VIP-ellts a Ferrari Racing Day-en

2015.06.17. 20:40

Image and video hosting by TinyPic

Jnius 27-28-n a Hungaroringen rendezik meg a Ferrari Racing Days-t, amelyen Sebastian Vettel jelenltben leplezik le hivatalosan az j FXX K-t. Ha szeretnl te is ott lenni, a legjobb helyen jrsz, a Pirelli jvoltbl most pros VIP-jegyet nyerhetsz az esemnyre!

A Formula.hu legjabb nyeremnyjtkban 2 db htvgi VIP jegyet sorsolunk ki egy szerencss nyertes szmra, aki egy ltala vlasztott szemllyel kzsen ltogathat el a kzp-kelet-eurpai rgi idei legnagyobb ferraris dzsemborijra. Ahhoz, hogy nyerj, nem kell mst tenned, mint regisztrlnod a cikk aljn tallhat rlap kitltsvel, ami krlbell fl percet vesz ignybe.

A VIP jegy tartalmazza:
 
•       Belp a Ferrari Corse Clenti VIP terletre (nyitva: 09.00 - 18.00 szombattl vasrnapig)
•       Ebd mindennap a Ferrari Corse Clienti VIP-ben (12:45 - 15:00)
•       Ltogatsi lehetsg a csapatok garzsaiba, belp a tribnre
•       Br (10.00 - 17.00 mindennap)

Az esemny legnagyobb sztrvendge a ngyszeres F1-es vilgbajnok Sebastian Vettel lesz, aki most elszr vesz rszt fszereplknt a Scuderia kpviseletben egy nagyszabs ferraris killtson.

Vettel mellett egyb ltnival is akad majd bven a Ferrari Racing Days-en, hiszen a maranelli gyrt sszes jelenlegi cscsmodelljt, gy tbbek kztt a LaFerrari s a California T-t is killtjk a Hungaroringen, mg az 1050 lers FXX K-nak egyenesen e magyarorszgi rendezvny keretein bell kerl sor a hivatalos leleplezsre.

A ngyszeres vilgbajnok a 2009-es F1-es Ferrarival, az F60-assal is megtesz majd nhny krt a mogyordi plyn, mg a Ferrari Challenge Europe bajnoksgnak ksznheten izgalmasabbnl izgalmasabb versenyek is garantlni fogjk a htvge soksznsgt, kztk a legnagyobb attrakci, a Ferrari Challenge Trofeo Pirelli.

Nyeremnyjtkunk jnius 21., vasrnap jflig tart, mg msnap megtartjuk a hivatalos sorsolst s kihirdetjk a szerencss nyertest, aki a Pirelli jvoltbl msodmagval VIP-vendgknt vehet rszt a 2015-s hungaroringi Ferrari Racing Days-en.

Regisztrcira fel, a formula.hu-n tnyleg csak egy perc s nyersz!

 

Katt ide s nyerj!

Jubileumi koncert a Hungaroringen!

2015.06.17. 20:31

Image and video hosting by TinyPic

A 30. Formula–1-es Magyar Nagydjra kszl a Hungaroring csapata, s a jubileum alkalmbl nem csupn a piltk s a paddockban tartzkodk szmra kszl meglepetssel – a szurkolkat sem szeretn kihagyni az nneplsbl. 
 
Pnteken, a szabadedzs utn jubileumi koncertet tartanak a mogyordi versenyplya fbejrattl balra tallhat, bels nagyparkolban, amelyen az elmlt harminc v legnagyobb sztrjai lpnek fel. 
 
„Hatalmas megtiszteltets itt lni ezek kztt a legends zenszek kztt, s klnleges rzs az is, hogy a plynk a harmincadik Formula–1-es futamra kszlve velk nnepelhet. A Hungaroring Monte-Carlo s Monza utn a harmadik azon plyk sorban, amelyek folyamatosan szerepelnek a versenynaptrban, s a kerek vfordult szeretnnk a szurkolk szmra is emlkezetess, vonzv tenni. A jubileumi koncert is ezt a clt szolglja – F1-es jeggyel lehet rszt venni rajta, de elzetes online regisztrci szksges hozz a gpticketshop.hu oldalon, mert a helyszn befogadkpessge tz-tizenktezer f. Arrl is gondoskodunk, hogy a koncerten rszt vev szurkolk biztonsgban hazajussanak: a Volnbusz jratai a koncert utn elviszik ket az rpd hdhoz” – nyilatkozta Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnk-vezrigazgatja a Hard Rock Cafban megtartott sajttjkoztatn, majd azt is elmondta, a jegyeladssal idarnyosan jl llnak, s mg mindig kaphatk 9990 forintrt a dikjegyek, amelyek a teljes htvgre rvnyesek. 
 
S hogy kik lesznek a koncert fellpi? 
Arrl Jos Istvn, a Magneoton gyvezet-igazgatja beszlt: „Ngy s fl rs programrl beszlnk, amelyet blokkokra osztottunk. A vadonatj, de nagyon sikeres formci, a Wellhello indtja meg a bulit, majd kvetkezik Charlie s bartai – vagyis Charlie, Lerch Istvn, Demjn Ferenc, Soml Tams, a Beatrice, Tth Vera s Radics Gigi –, a programot pedig a Magna Cum Laude koncertje zrja. Az est hzigazdja DJ Dominique lesz.” 
S hogy milyen lmnyeik vannak a zenszeknek a Hungaroringrl, a Formula–1-rl s egyltaln az autsportrl? 
 
Charlie: „Kt alkalommal autztam a Hungaroringen, tbbszr is fellptem ott, s F1-es futamon is voltam. Tapasztalataim szerint az autversenyzk nagyon szimpatikus s klassz srcok.”
 
Mez Misi: „A bandbl egyedl n nem nzek tvt, gy F1-et sem, de motorversenyen mr voltam a Hungaroringen, s elkpeszten jl reztem magam. Az pedig vitathatatlan, hogy a gulys s Pusks mellett a Magyar Nagydj az, amely a legjobban viszi az orszg hrt a vilgban.”
 
Lerch Istvn: „A banda, a V-Moto-Rock 1977-ben alakult, s az els lemeznk cme az volt: 100 ler. Az akkor mg soknak szmtott, hiszen egy 1200-es Zsiguli hatvan lers volt, de aztn persze jttek az j autk, felgyorsult a vilg. A magam rszrl egyszer, a klip kedvrt ltem be egy raliautba, s amikor ktszz fltti tempval mentnk egy fal fel, arra gondoltam, most biztos meghalunk. Majd utna rgtn az futott t az agyamon, remlem, legalbb veszik majd a lemezt, s nzik a klipet… Azta sem ltem versenyautban. A Hungaroringre azonban nagy lmny lesz kimenni.”
 
Mrepl vilgbajnokunk, Besenyei Pter azzal kezdte, hogy neki is van zenei ktdse: fiatalabb korban zongorzott, s a zene ma is fszerepet jtszik az letben – pldnak okrt 5000 darabos CD-gyjtemny boldog tulajdonosa. Igaz, nem lp majd fel a jubileumi koncerten, de a jlius 4-5-n, a Duna fltt tartand hazai Red Bull Air Race-futamon igen, radsul egy vadonatj replgppel. „Az elmlt kt vben egy magyar fejleszts gppel versenyeztem, amely az egyetlen eurpai gp volt a meznyben, s szerintem a legszebb. Nagyon j kis replgp, de gy dntttnk, j kihvsok el nznk. Nem grem, hogy az j, Edge 50-essel nyerni fogok, hiszen sr a mezny, ersek az ellenfelek, de az eslyeim nnek” – nyilatkozta Besenyei, akinek az j gpt jnius 29-n mutatjk be a Hungaroringen. 
 
Sz esett mg a Ferrari Racing Days-rl, amelyet a jv ht vgn tartanak meg a mrka kedvrt vrsbe borul Hungaroringen, s amelynek sztrvendge nem ms lesz, mint a ngyszeres vilgbajnok Sebastian Vettel, aki egy 2009-es Ferrarival szguld a mogyordi versenyplyn. 
Affle rhangoldsknt a 30. Magyar Nagydjra.

Ha nem versenyezne, Vettel Rikknen-szurkol lenne

2015.06.17. 17:26

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel akkor is a Ferrari rajongja lenne, ha Michael Schumacher nem az olaszokkal rte volna el legnagyobb sikereit. Ha pedig nem lett volna versenyz, csapattrsa, Kimi Rikknen sikereirt szortana. A nmet a Sport Bildnek adott interjjban ennek okairl, valamint a Scuderia kivltsgos helyzetrl s a sportg bajairl nyilatkozott.

A versenyzk szvetsge nemrg egy szurkoli felmrst indtott. Mirt?
 
Sebastian Vettel: Versenyzkknt magunk is vgiggondoltuk, hogy a Forma–1 j vagy rossz ton jr-e. Ehhez viszont a szurkolk vlemnyt is ismerni kell. Emiatt nyltunk a krdves megoldshoz.
 
Aggasztja, hogy egyre tbb szurkol kapcsolja ki a tvt? Elvgre mgiscsak az n szakmjrl van sz…
 
Vettel: Nem igazn. Mivel a tvs nzettsg romlsa nmagban nem reprezentatv. Ma egyszeren tbb lehetsg van kvetni a Forma–1-et. A legjobb visszajelzst azonban a plyn felbukkan nzk szma jelenti, k pedig mr nincsenek olyan sokan, mint egykor. Idn radsul Nmetorszg el is vesztette a futamt. Ezzel kell kezdennk valamit. Mirt maradnak tvol a szurkolk?
 
nt mi nygzte le az F1-ben kisfiknt?
 
Vettel: Jl emlkszem, amikor desapmmal az erdben vgigfut egyenesnl lltunk Hockenheimben, s mr messzirl hallottuk a motorokat. Aztn amikor elszr lhettem Forma–1-es autba, szintn szlva fltem. Ne rtsenek flre, mg ma is nehz F1-es autt vezetni, de korbban tksebbnek kellett hozz lenned.
 
Szurkolknt ma is nzn mg a Forma–1-et?
 
Vettel: n igen. Mivel egyszeren mindig is nagy rajongja voltam a sportgnak. Viszont a futamok tl bonyolultt vltak. Hogyan lthatn t ket egy olyasvalaki, aki nem foglalkozik a Forma–1-gyel a ht minden napjn? s mg hozztennm: magam sem rtek mindent! Emellett pedig a jegyrak is tlsgosan magasak lettek. Hogy fizetn ki ket egy tlagos csaldapa?
 
A monaci rajtrcsfik tlete sem jelentett megoldst a helyzet javtsra…
 
Vettel: Vlemnyem szerint biztosan nem. Vannak hagyomnyok, amiket nem szabad veszni hagyni. s n inkbb nzek egy szp nt az autmbl, mintsem egy frfit. s azt sem gondolnm, hogy ez szexista volna. A rajtrcslnyok maguk vllaljk ezt a munkt.
 
Mi lesz a szurkoli felmrs vgeredmnyvel?
 
Vettel: Ez a legnagyobb felmrs, amit valaha is ksztettek a sportgban. ppen ezrt a dntshozknak roppant rdekes lesz ltni, mi nem stimmel a Forma–1-gyel, valamint megrteni, hogy is mkdik a szurkoli agy. Bernie Ecclestone is rszt vesz ebben, s izgatottan vrom az eredmnyt. De az FIA-t is rtestjk rla.
 
Mit gondol, a Ferrarihoz szerzdse egy kicsit is hozzjrulhat ahhoz, hogy a Forma–1 kimsszon a gdrbl?
 
Vettel: gy gondolom, a vlts valjban a Forma–1 szempontjbl is pozitv volt. Nmetorszgban termszetesen ahhoz hasonltjk ezt, amikor korbban Michael Schumacher a Ferrarinl versenyzett. Akkoriban euforikus volt a hangulat. De ebbl egy kicsit mg n is rzek most.
 
Ms a Ferrari kultrja?
 
Vettel: Igen, mivel a Ferrari klnleges helyet foglal el a Forma–1-ben. A mrka irnti lelkeseds egszen klnleges s risi. A szurkolk valahogy jobban azonosulnak a Ferrarival, mint brmely ms csapattal.
 
Az imnt egy hlgyszurkol egyszeren csak odanyomott az arcra egy puszit. Ez is a jele a vrs irnti nagy szerelemnek?
 
Vettel (nevet): Igen, a szenvedly itt nagyobb. De sszessgben a csapat irnt is. Termszetesen a versenyzket nneplik inkbb, de nlunk mindig a csapat lvez elsbbsget. Csak Angliban ltem t hasonlt – mg ha kisebb mretekben is. Ott valban ltezik egy sszekovcsoldott McLaren-kzssg. De mg ezt sem lehet sszehasonltani a Ferrari irnti vilgszerte tapasztalhat lelkesedssel.
 
Ez a vonzer a mindennapi letben is visszakszn?
 
Vettel: Tudom, mire akar kilyukadni. Hallottam, hogy a Ferrari versenyzi mg a bntet cdulk helyett is autogramot osztogatnak. Michael Schumacher s Felipe Massa is meslt nekem errl. Ma viszont ez mr nem gy van. Sajnos. Valjban mg sosem rtek gyorshajtson. s ehhez tartani is akarom magam.
 
nnek is jt tett ez a vlts – elgedettnek tnik.
 
Vettel: Ha jl megy, termszetesen boldogabb vagyok. Az els gyzelem a msodik itteni versenyemen minden vrakozst fellmlt. Radsul mindenki rendkvl motivlt, hogy cskkenteni tudjuk a Mercedesszel szembeni htrnyunkat.
 
Egyltaln tudatosult mr nben, mit rt el? A szurkol Sebastian Vettel hirtelen maga l az lmok autjban, s mg futamot is nyer vele…
 
Vettel: Igen, ezzel valban valra vlt egy lmom. Tudatban vagyok ennek. Mr gyerekknt is elkpzeltem, milyen lenne a Forma–1-ben versenyezni egy ilyen autval. Michael Schumacher volt a nagy pldakpem, s a Ferrarival rte el a nagy sikereit. De itt lljunk csak meg! Nem szeretnm kihagyni a Red Bullt sem. 15 ven t mgiscsak a Red Bull ktelkbe tartoztam. Ennek ellenre egszen klnleges rzs, hogy a Ferrarinl versenyezhetek.
 
Michael Schumacher sikerei nlkl is Ferrari-szurkol lett volna?
 
Vettel: gy gondolom, igen. Mivel mindenki, aki lelkesedik az autk s a versenyautk irnt, Ferrari-szurkol kell, hogy legyen.
 
ssze lehet hasonltani ezt az rzst a futballrajongkval?
 
Vettel: Igen. A Bayern-szurkolkat vegyk kln. Aki a Schalknak, a Dortmundnak, a Stuttgartnak vagy az Eintracht Frankfurtnak szurkol, azzal megfigyelhetek a prhuzamok. Ezek a hvek a klubjuknak lnek. Csak ezen kluboknak Nmetorszgban vannak ilyen fanatikusai, mikzben a Ferrarinak az egsz vilgon.
 
Ha nem versenyezne, melyik versenyznek szurkolna?
 
Vettel: Kimi Rikknen tetszene leginkbb.
 
Mert annyira hvs?
 
Vettel: Sportszempontbl is. risi tehetsg, s a sportgnak l. Engem nem rdekelnek a magngyek, pldul, hogy milyen cipt hord. Kimi pedig nem sokat beszl az ilyesmikrl. Ez tetszik.
 
A privtszfra az n szmra valban szemlyes dolog – emiatt sokszor ri kritika. Megrten ezt szurkolknt?
 
Vettel: Igen. Szmomra teljesen mindegy, hogy Roger Federer milyen autval jr, vagy hogy nz ki a bartnje. Engem csakis a sportteljestmny nygz le.
 
Ennek ellenre a versenyzk tbbet is tehetnnek a szurkolkrt?
 
Vettel: Nehz megmondani, mivel ez egy technikai sportg. A selsnl nem csak azzal tltik az idt a sportolk, melyik a legjobb v, a legjobb cip s slc? Mi sem csak sttetjk a hasunkat a boxutcban. Be vagyunk tblzva, eszerint mozgunk, aztn visszamegynk a hotelbe aludni.
 
Emiatt lehet, hogy az egyszersgben keresend a futball sikernek titka?
 
Vettel: A fociban a megfelel flszerelsnek nincs akkora szerepe. Nlunk viszont rendkvl sszetett a technika – taln tl sok idt is ignyel.
 
A versenyzk nem lmodoznak arrl, hogy minden aut egyforma legyen, s csak a tehetsg dntsn gyzelmekrl s veresgekrl?
 
Vettel: Igen is, nem is. Nyilvn a leggyorsabbnak kellene nyernie. Viszont meg kell lennie a megfelel kapcsolatnak a tehetsg s a versenyintelligencia kztt, melynek segtsgvel tudom, hogyan hozhatom ki a sajt technikmbl a legtbbet. pp ez jelenti mindennek a lnyegt: folyton gyorsabb kell tennnk az autt, legyen sz akr a motorerrl, a gumikrl, a leszorterrl. Ennek jra nagy kihvst kell jelentenie, meg kell szeldtennk a bestit, mert itt vlik el valjban, ki a legny a gton.
 
Meddig kell a Ferrari szurkolinak az els vrs autval megszerzett Vettel-bajnoki cmre vrniuk?
 
Vettel: Nem szeretnk grgetni, de remlem, hogy nem sokig!

 

Cstrtki Sajttjkoztat

2015.06.17. 10:22

Image and video hosting by TinyPic

Elhoztam a hivatalos Osztrk Nagydjra vonatkoz FIA Sajttjkoztat holnapi (cstrtki) s a pnteki  idpontjait s rsztvevit. A holnapi FIA Sajttjkoztatn tbbek kztt Sebastian Vettel, Fernando Alonso, Nico Rosberg is rszt vesz. Sebastian a holnapi FIA Sajttjkoztatn rszt vesz!!! :) Termszetesen a Sajttjkoztatt Online lehet majd nzni itt, az oldalon!! 

A cstrtki sajttjkoztat rsztvevi (magyar id szerint 15.00 rtl):

Fernando Alonso (McLaren),
Nico Hulkenberg (Force India),
Daniel Ricciardo (Red Bull),
Nico Rosberg (Mercedes),
Carlos Sainz (Toro Rosso),
Sebastian Vettel (Ferrari)
 
A pnteki sajttjkoztat rsztvevi (magyar id szerint 16.00 rtl):
Mattia Binotto (Ferrari),
James Key (Toro Rosso),
Tom McCullough (Force India),
Paul Monaghan (Red Bull),
Pat Symonds (Williams),
Rob White (Renault)
 

Dnttt a Michelin

2015.06.17. 09:50

Image and video hosting by TinyPic

A mlt ht vgn mg csak 50 szzalkot adtak a Forma-1-es szerepvllalsnak, most azonban eldlt, a Michelin is plyzik a Nemzetkzi Automobil Szvetsgnl (FIA) a kirlykategria hivatalos gumiszllti posztjra. A francik tovbbra is ragaszkodnak feltteleikhez.

Az FIA a Monaci Nagydj eltt rt ki plyzatot a gumiszllti poszt irnt rdekld cgek szmra (a 2017 s 2019 kztti idszakra), a jelenlegi partner (a Pirelli) kpviseli pedig hamar egyrtelmv tettk, szvesen folytatnk egyttmkdsket a kirlykategria irnytival. Korbban a Michelin is jelezte, rdekldik a visszatrs irnt, a cg irnyti azonban az utols pillanatig gondolkodtak azon, benyjtsk-e plyzatukat a szvetsgnl. Ma viszont hivataloss vlt: a Pirelli j kihvt kapott!
 
„Igen, beadtuk a nevezsnket” – erstette meg a cg sportigazgatja, Pascal Couasnon egy, az Autosportnak adott nyilatkozatban. „Tbb javaslattal is ellltunk, beszltnk a Forma-1-rl s elmondtuk, elgedetlenek vagyunk a jelenlegi gumihelyzettel. Ha hitelesek akarunk lenni, akkor be kell ltnunk, hogy nem panaszkodhatunk gy, hogy nincsenek megoldsi javaslataink, sokkal tbb rtelme van annak, ha killunk s elmondjuk, hogy vannak tleteink, s ezeket az tleteket el is terjesztjk, hogy kiderljn, az emberek rdekldnek-e irntuk” – teszi hozz a francia szakember.
 
Couasnon elmondta, a gyr tletei a 18 colos abroncsok hasznlatnak engedlyezsvel s a gumik lettartamnak nvelsvel kapcsolatosak; ezzel persze senkit sem lepett meg, hiszen korbban tbb alkalommal is utalt arra, hogy a cg rendkvl fontosnak tartja ezeket a szempontokat. „Ezzel egy kicsit meg szeretnnk vltoztatni a jelenlegi helyzetet. Vlemnynk szerint az F1-ben nem megfelel kp alakult ki az abroncsokrl, vagy legalbbis ez a kp nem olyan, amilyennek szerintnk lennie kellene. Az abroncsok pr kr utn elhasznldnak; ez nem hzelg a gumiipar szmra. Le Mans-ban lthattuk, ms mdon is jobb lehet tenni a show-t: cscstechnolgival, s tarts abroncsokkal!” 
 
A Michelin teht hivatalosan is „kihvta” a jelenlegi gumiszlltt, helyzete azonban nem knny, a Forma-1 Menedzsmentet (FOM) vezet Bernie Ecclestone ugyanis tbb alkalommal is egyrtelmv tette, hallani sem akar a tartsabb abroncsokrl, melyek vlemnye szerint unalmasabb tennk a futamokat, a csapatok pedig a 18 colos abroncsok bevezetst ellenzik; mikzben nmelyek maximlisan elgedettek a Pirelli munkjval. „Termszetesen tiszteletben tartjuk Bernie ignyeit. Megrtjk, hogy egyesek szerint a Pirelli jl dolgozik, viszont ha meghallhatjuk a csapatok s a piltk vlemnyt, akkor kiderl, hogy ezzel nem mindenki rt egyet!”
 
„Ha azt szeretnnk, hogy tbb bokszkills legyen, akkor ezt kell megvalstanunk, de nem felttlen gyorsan kop gumiabroncsokkal. Taln egy teljesen ms megoldst kell tallnunk. Mi fontosnak tartjuk, hogy ellljunk nhny javaslattal. Imdjuk a sportot, de gy hisszk, valamivel jobb is lehet annl, mint amilyen mostanban. Ezzel nem azt akarjuk kijelenteni, hogy neknk van igazunk, viszont hozz szeretnnk jrulni a sport fejldshez nhny innovatv megoldssal” – zrja gondolatt a sportigazgat, kinek cge 2006 vgn hagyta el a kirlykategrit.
 
Fordt


A fordt nem tkletes !

 

 
facebook
 

dvzllek Sebastian Vettel magyar rajongi oldaln. A legfrissebb informcikat osztom meg Sebastian Vettelrl. Hrek, kpek, videk! Ha Te is szereted Sebastiant kvess bennnket facebookon, twitteren, instagram.

Tovbbi informcikrt,s friss hrekrt kvesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autversenyz s Ngyszeres vilgbajnok a Forma-1 kirlykategriban.  1987. jlius 3. -ban szletett. Heppenheim-ben, Nmetorszgban. Plyafutst 2006-ban a BMW Saubernl kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat piltja. Sebastian az autversenyzs mellett boldog csaldapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Esemnynaptr

 

A 2021-es versenynaptr
 
Mjus 23.: Monaci Nagydj, Monte-Carlo
Jnius 6.: Azeri Nagydj, Baku
Jnius 13.: Kanadai Nagydj, Montreal
Jnius 27.: Francia Nagydj, Le Castellet
Jlius 4.: Osztrk Nagydj, Spielberg
Jlius 18.: Brit Nagydj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydj, Szocsi
Oktber 3.: Szingapri Nagydj, Szingapr
Oktber 10.: Japn Nagydj, Szuzuka
Oktber 24.: Egyeslt llamok Nagydja, Austin
Oktber 31.: Mexiki Nagydj, Mexikvros
November 7.: Brazil Nagydj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrl Nagydj, Melbourne
December 5.: Szad-Arbiai Nagydj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydj, Abu-Dzabi
 
Archvum
 

 

lap tetejre

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZG SEBASTIAN VETTEL RAJONGI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem prblok meg ms lenni, mint aki vagyok. Nhny embernek taln tetszik, msoknak lehet, hogy nem. De ez az let. - Sebastian Vettel


Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.    *****    Rose Harbor &#8211; kisvárosi báj, nagy titkokkal - légy részese te is ennek a kalandnak :) - FRPG    *****    Óceán, erdõ, csillagfény &#8211; minden ösvény Rose Harborba vezet - aktív FRPG közösség    *****    Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-    *****    Játssz a színekkel keress szebbnél szebb képeket, építs, szépítsd a portálod, hogy szebb és színesebb legyen a világod!    *****    Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!