Hrek Sebastianrl ( news ) |
Vettel hatrt akar a plyaszlekre2016.07.31. 11:40

A jelenlegi mezny kt legsikeresebb piltja egyarnt elfogadhatnak tartja a plyaelhagysra vonatkoz j szablyt, de Sebastian Vettel szerint egy idelis vilgban ezt gy oldank meg, hogy ne is kelljen rla beszlni.
A Stratgiai Csoport nyomsra az FIA Hockenheimben visszavett az elz htvgken gyakorolt szigorbl, s nhny kanyarban engedlyezi a versenyzknek, hogy a plya szeglyeit jelz fehr vonalat ngy kerkkel tlpve, a kerkvetre sodrdjanak. s noha Charlie Whitingk tovbbra is rajta tartjk a szemket a tlzott plyaelhagysokon, ezen a htvgn eddig egyik piltnak sem kellett a bntetstl tartania.
Vettel is dvzli ezt az engedmnyt, de is azt az idrl idre felmerl megoldst djazn legjobban, ha akr csak egy vkony svban kavicsgyat helyeznnek a kerkvetkn tlra, ezzel elvve a mezny kedvt a tlzott kiszleststl.
„Beszltnk a helyzetrl pnteken, s elgedettek vagyunk azzal, ahogy jelenleg kezelik a dolgokat. A tovbbiakra azonban termszetes plyahatrok ptse kell, hogy legyen a cl, s akkor egyltaln nem kellene errl beszlnnk” - mondta a Ferrari piltja a Motorsportnak. „Egyszeren csak nem rajongok a folyamatos ellenrizgetsrt, az egymsra mutogatsrt, hiszen egyes esetekben mi magunk sem rezzk pontosan, hogy szlesen fordultunk-e. s szerintem a versenybrknak is csak pp a htn, hogy minden egyes versenyz minden egyes krt figyelnik kell.”
Lewis Hamilton azonban a jelenlegi megoldssal is kiegyezne a tovbbiakban, feltve, hogy kvetkezetesek maradnak a versenybrk: „szintn szlva engem nem is rdekel, amg egyrtelmen fogalmaznak a szablyok, s ki is tartanak emellett. Nekem a jelenlegi megolds is tetszik, s szerintem ezeket a hatrokat mr senki nem prblja tllpni. Az 1-es kanyarban mindenki pontosan ugyanannyi terletet hasznl, hiszen tovbb nem is mehetnnk.”
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Mr a Q2-ben megsrlt Vettel padllemeze – de nem ezen mlt2016.07.31. 09:02

Srlt autval vgott neki Sebastian Vettel a hockenheimi idmr edzs utols felvonsnak. A nmet szerint autja egyszeren tl rzkeny ahhoz, hogy rendszeresen gyors legyen.
Ausztria ta mr csak harmadik ernek szmt a Ferrari. A Red Bull-lal szemben fokozatosan fogyatkoz pontelnyk, valamint az elmlt hrom htvgn tlk elszenvedett idmrs veresgk is ezt igazolja. Szombaton Nmetorszgban is bottal thettk az osztrkok nyomt, s a legaggasztbb a szempontjukbl az volt, hogy k sem teljesen rtettk.
Az olasz Motorsport arrl szmolt be, hogy Vettel nmi hendikeppel versenyzett a Q2 kzeptl. gy tudjk, els akkori prblkozsa sorn tl agresszven hajtott keresztl az egyik kerkvetn, amely miatt meg is srlt a padllemeze. Miutn visszatrt, a szerelk nehezen vettk szre a srlst, s vgl mr nem is maradt elegend idejk a javtsra, ezrt Vettel a Q3-nak is srlt autval vgott neki.
Vrtnl gyengbb tempjrt azonban nem ez volt a felels. Egyfell Vettel maga nyilatkozta azt, hogy az els igazn j krt a Q3-as utols nekifutsakor teljestette, msfell az eset eltt sem volt mr elgedett a vezethetsggel.
A ngyszeres bajnok arrl beszlt, hogy mikzben dleltt mg bizakod volt, az idmrre megvltozott az autja, ami pedig szerinte annak a kvetkezmnye, hogy az idei konstrukcijuk egyszeren rendkvl szk tartomnyban kpes jl mkdni, azaz nagyon rzkeny a krlmnyek vltozsra.
„Az elz versenyeken nem tudtuk gyorsan megtallni a belltsokat. Magyarorszgon sikerlt pont az idmrre megtallni ket, itt azonban tl lassak voltunk. Ez a Force Indival szembeni elnynkbl is ltszik. Most kttized msodperc van kzttnk, s belthatjuk, hogy norml esetben ennl nagyobb szokott lenni az elnynk. Csak abban bzhatunk, hogy a versenyre sszell minden” – fogalmazott a nmet.
„Mindig prblunk javtani s rendbe tenni az egyenslyt. Tegnap kicsit az aut elejvel s htuljval is bajldtam a kanyarokban klnbz tempknl. Ma dleltt egsz j szintre kerltnk, de dlutnra megint nem llt ssze. Nem okolom a gumikat, mert jnak reztem ket. Voltak olyan helysznek, ahol gy reztk, nem lehet munkra brni ket, de itt szerintem nem ez a problma.”
Ami az t legyz csapattrst illeti, Vettel gy ltja, ellenttes utat jrtak be ma. „Nem nztem meg a tbbiek krt, de egy bizonyos ponton szerintem elkezdte ma dleltt egyre jobban rezni magt, mikzben n egyre kevsb reztem jl. Jobban indult neki az idmrnek, s egyszeren gyorsabb volt. A vge egsz szoros lett, az elejn sokkal rosszabbnak tnt a helyzet. Ezrt is mondom azt, hogy az utols krmmel nagyon elgedett voltam. Kimi megrdemelte, hogy elrbb vgzett.”
Vettel azt remli, hogy a versenyre jra vltozik a helyzetk. „ltalban sikerl javulnunk szombatrl vasrnapra. De r kell jnnnk az okokra ahhoz, hogy elmozduljunk a mostani helyzetnkbl. Nem aggdom. A versenyben mg brmi benne lehet. Mr teljestettem elg futamot ahhoz, hogy tudjam, a hatodik helyrl mg sok mindent el lehet rni.”
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Teljes veresg – Vettel nem rti…2016.07.30. 16:26

Mi trtnt a Ferrarival s Sebastian Vettellel? A Nmet Nagydj idmr edzse mindkettejknek valsgos veresggel rt fel.
Rg nem ltszott ennyire elveszettnek Sebastian Vettel. Nem elg, hogy a Ferrari sorozatban harmadszor is teljes veresget szenvedett a Red Bulltl, ezttal mg csapattrsn Kimi Rikknenen sem tallt a fogst. A finn valamennyi edzsrszben a ngyszeres bajnok fl ntt, aki ezzel csak a 6. rajtkockt tudta megszerezni hazai futamn.
„Nem igazn voltam elgedett az autmmal az idmr edzsen” – ismerte el Vettel a Sky Sportsnak. „Az utols krmmel viszont igen, csak ht nem volt elg gyors. Nem tudtuk ezt sszerakni, s r kell jnnnk, mirt. Mindenkihez kpest hinyzott nlunk valami. sszessgben ez nem rossz eredmny, de nem az tdik s hatodik helyekrt vagyunk itt. Szombaton a pole-rt, vasrnap a gyzelemrt akarunk harcolni, de a Mercedesek cscsformban vannak jelenleg, szval nehz.”
A Ferrari az elz kt versenyen egyarnt lemaradt a dobogrl a Red Bullok miatt, s most sorozatban harmadszor fordult el velk, hogy mindkt osztrk aut megelzte ket a kvalifikcin is. Ez egyrtelm tendencit rajzol ki: a Red Bull nemcsak kezdi utolrni, mr le is hagyta ket.
Vettel azonban gy ltja, nem az ellenfl fejldtt sokat, hanem a Scuderia teljestmnye indult hanyatlsnak. „gy rzem, tudjuk, hol kne javulnunk, de elg nyilvnval, hogy nem is igazn a tbbiek lptek elre, hanem mi estnk vissza. Ma dlutn a Force Indihoz viszonytva is visszaestnk, szval nem hiszem, hogy jogos lenne azt mondani, hogy a tbbiek fejldtek – egyszeren mi nem vagyunk olyan jk, mint ltalban lenni szoktunk. J pr dolgot meg kell rtennk” – llaptotta meg kiss keseren a nmet, aki cstrtkn s pnteken mg dobogs remnyekrl beszlt.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Mesteri pole hazai plyn – Rosberg egy lvsbl is Hamilton eltt!2016.07.30. 15:13

Elektronikus problma miatt nem fejezhette be els krt Nico Rosberg a Q3-ban, de hibtlan msodik krvel gy is elhdtotta a pole-t hazai plyn! Lewis Hamiltonnak nem volt vlasza – Daniel Ricciardo a harmadik helyen!
A hrom szabadedzs utn az idmr edzst is megnyerte hazai versenyn a Mercedes nmet versenyzje, Nico Rosberg, mikzben sokig mrkatrsnak, Lewis Hamiltonnak llt a zszl a kvalifikcin.
A Q1 s a Q2 Hamilton volt, s az utols etap is gy tnt, hogy az utbbi idben nagyszer sorozatot magnak tudhat hromszoros vilgbajnok lesz, miutn csapattrsa knytelen volt megszaktani az els gyorskrt.
Rosberget elektronikai hiba htrltatta, ami miatt a Q3 els szakaszban nagy htrnyba kerlt, hiszen gy csak egyetlen gyorskre maradt az utols felvonsban.
A nmet azonban a hazai plyn nagyon ers krt rakott ssze, mialatt Hamilton belehibzott a gyorskrbe, s gy hazai kznsge eltt Rosberg lett a pole.
A Mercedesek mgtt a most mr lassan trendnek szmt Red Bull-Ferrari pros sorakozott fel. A sajtszobba az ausztrl Daniel Ricciardo kvethette a Mercedes klntmnyt.
Ami a htsbb rgit illeti, t helyes rajtbntets alatt futotta az idmr edzst a Haas Ferrari versenyzje, Romain Gorjean, aki a Q2-ben tvozott, de Q3-as mlysgekbe sllyedt. A 15. helyrl esett vissza a 20.-ra a holnapi rajtrcsra.
Nem ez volt az vad idmr edzse a McLaren-Honda szmra sem, hiszen miutn a Magyar Nagydjon mindkt versenyzjk bejutott a top 10-be, ezttal a Q2-ben tvozott Fernando Alonso s Jenson Button is.
A htvge programja a vasrnapi futammal folytatdik, melyet az M4 Sport 13:30-tl lben kzvett.
Nmet Nagydj, idmr edzs – vgeredmny
1. Nico Rosberg Mercedes 1:14,363
2. Lewis Hamilton Mercedes 1:14,470 +0,107
3. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:14,726 +0,363
4. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1:14,834 +0,471
5. Kimi Rikknen Ferrari 1:15,142 +0,779
6. Sebastian Vettel Ferrari 1:15,315 +0,952
7. Nico Hlkenberg Force India-Mercedes 1:15,510 +1,147
8. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:15,530 +1,167
9. Sergio Prez Force India-Mercedes 1:15,537 +1,174
10. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:15,615 +1,252
11. Esteban Gutirrez Haas-Ferrari 1:15,883 +1,520
12. Jenson Button McLaren-Honda 1:15,909 +1,546
13. Carlos Sainz Toro Rosso-Ferrari 1:15,989 +1,626
14. Fernando Alonso McLaren-Honda 1:16,041 +1,678
15. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:16,086 +1,723
16. Jolyon Palmer Renault 1:16,665 +2,302
17. Kevin Magnussen Renault 1:16,716 +2,353
18. Pascal Wehrlein Manor-Mercedes 1:16,717 +2,354
19. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Ferrari 1:16,876 +2,513
20. Rio Haryanto Manor-Mercedes 1:16,977 +2,614
21. Felipe Nasr Sauber-Ferrari 1:17,123 +2,760
22. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1:17,238 +2,875
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Vettel s Enhamed 2016.07.30. 12:46
Vettel: Nem vagyunk hlyk!2016.07.30. 12:41

A technikai igazgatjuk tvozott, a Mercedes lttvolsgon kvl, a Red Bull egyre kzelebb – a Ferrari csak ltatja magt idei clkitzseivel? Sebastian Vettel reaglt a brlatokra!
Sok mindent el lehet mondani a Ferrarirl, de azt semmikpp, hogy teljes a harmnia Maranellban. Mercedesszel val csatkra htoztak, de mg az els gyzelmk sincs meg, radsul miutn sorozatban kt versenyen is lemaradtak a dobogrl, a Red Bull pedig Magyarorszgon 1 pontra zrkzott fel rjuk. Radsul a nyri sznetet megelz utols futam eltt kiderlt, az eddig a csapat motorjaknt szmon tartott technikai igazgat, James Allison azonnali hatllyal elhagyja a fedlzetet.
A csapat ezek ellenre prbl higgadtsgot sugrozni a klvilg fel. Folyton azt hajtogatjk, hogy nem idegesek a Red Bull formajavulsa miatt, mert a Mercedes skalpjra vadsznak, Allison elvesztsrl sem beszltek tl sokat, ezzel szemben az ket indokolatlannak tn nyugalmuk s tlz cljaik miatt brl mdival nem gyznek hadakozni.
Maurizio Arrivabene a Hungaroringen pldul az Allison tvozsrl szl pletykkat is csak lgbl kapott informcinak titullta. A korbbi versenyz, Gerhard Berger csak vakarja a fejt a Scuderia helyzett figyelve. „Magyarorszgon mg gy csinltak, mintha semmi valsgalapja nem lenne a pletykknak. Hrom nappal ksbb meg megerstik ket. Nem tudom, mi a rosszabb: ha nem tudtak semmirl, vagy ha hazudtak…” – elmlkedett a csapat korbbi versenyzje.
s nem az egyetlen, aki flvetette, a vrsk csupn ltatjk magukat vals helyzetk kapcsn. Sebastian Vettel elismerte, Allison tvozsa valban rosszul rinti ket. „Termszetesen nagy vltozs ez szmunkra – s szmra is. Remlem viszont, hogy pozitv vltozs! Kicsit ms lesz a munka mostantl. Nem felttlenl mtl vagy holnaptl, de a jvben mindenkpp vltoznak dolgok. Tl nagy szerepe volt nlunk ahhoz, hogy ne gy legyen. De most trelmesnek kell lennnk” – fogalmazott.
Majd arra is reaglt, mirt hajtogatjk mg mindig, hogy a Mercedes legyzse a cl, s mirt nem kezdenek el inkbb a Red Bull tmadsainak kivdsre sszpontostani. „Mindig is igyekeztnk igazat mondani. Nem titok, hogy le vagyunk maradva, ugyanakkor az sem, hogy nagy cljaink vannak, amiket el kell rnnk. Ezek a clok nem vltoztak, s nincs is szksg megvltoztatni ket. Mg mindig az a cl, hogy megnyerjnk minden versenyt. Ez a szezon hossz, s addig tart, amg matematikailag van eslyed a bajnoksgra. Sokszor viszont flrertenek minket. Nem vagyunk hlyk! Mi is ltjuk, mi trtnik mgttnk, de mindent megtesznk azrt, hogy vltozzon a helyzet.”
„Ha realistn szemlljk a helyzetet, a Mercedes biztosan nem fog elszundiklni az v msodik felben, mi pedig nem talljuk fel a spanyolviaszt. De versenyzk vagyunk, s minden egyes futamon ltni akarjuk, ki a jobb csapat. Ha rosszul jvnk ki egy idmrbl, mondhatnnk azt is, hogy flsleges versenyezni vasrnap, mert gyis mr minden eldlt szombaton. De nem gy van. s ezrt is vagyunk itt: hogy megmutassuk, semmi sem dlt el, amg valban el nem dlt. Vasrnaponknt mindig kicsit idegesen kelek fl. Izgatott vagyok a verseny miatt. sszeszorul a gyomrod, s csak egy dolog jr a fejedben: menjnk versenyezni! Elkezdesz a manvereken gondolkodni, a stratgin. Ez adja az F1 izgalmt” – hangslyozta a nmet.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Hrombl hrom: Rosberg minimlis elnnyel Hamilton s Ricciardo eltt!2016.07.30. 12:30

Az utols szabadedzst is megnyerte a hazai plyn versenyz Nico Rosberg. t, Lewis Hamiltont s Daniel Ricciardt ugyanakkor kevesebb mint 0,1 msodperc vlasztotta el csupn.
Napstses, 24 Celsius-fokos melegben vette kezdett a hockenheimi harmadik szabadedzs, melynek mr az els perceiben trtntek aprbb izgalmak. Az elszr mrt krt fut kt fiatal, Jolyon Palmernek s Pascal Wehrleinnek „magnyukban” is sikerlt sszetallkozni a plyn – a nmet heves kzmozdulatokkal nehezmnyezte, hogy kollgja feltartotta t mrt krn. Lewis Hamilton ekzben kis hjn Romain Grosjean Haasnak oldalba hajtott bele a boxutcban. A francia garzshoz igyekezett, a brit pedig onnan kifel – elbbi versenyz mg idejben fkezett. Az FIA veszlyes kiengeds gyanjval vizsglatot indtott az gyben. Ha figyelmeztetst kap, az idei harmadik megrovsa miatt akr 10 helyes bntets is vrhat r.
Az edzs eltt a plyahatrokrl foly vita is folytatdott. Mikzben Christian Horner s Toto Wolff Bernie Ecclestone-nal egyeztetett, hogy tegyen valamit az FIA makacssga ellen, Charlie Whiting nmi engedmnyt tve jelezte, hogy a problms 1-es kanyarban nem a fehr vonal, hanem az els kerkvet kls szle jelenti a figyelt hatrt. Annyiban viszont mdostottak, hogy kihgsnak nem az szmt, ha mind a ngy kerkkel kicssznak, hanem elg „az aut brmely pontjval” tlcsszniuk, s az esetet vizsglatra bocstjk. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a versenyzk nyertek pr centi terletet.
A gyakorlson persze tovbbra sem a centimterek, hanem a msodpercek szmtottak igazn. Egy ideig a pnteken mg halovny formt mutat Williams versenyzje, Valtteri Bottas llt az len, m negyed ra elteltvel a nagyok is bemutatkoztak. Sebastian Vettel, majd Nico Rosberg ugrott az els pozciba, aztn Lewis Hamilton autzott egy 1:16,015 msodperces krt.
A brit pntek dlutn elgedetlen volt autja egyenslyval, m az els komolyabb hibt ezttal Rosberg kvette el, aki kocksra fkezte szuperlgy els abroncst a hajt fktvjn. Nem is sikerlt javtania – nem gy csapattrsnak, aki egy 1:15,795-es krrel 0,3 msodpercre nvelte az elnyt.
Rosbergnl is komolyabb bajban volt Romain Grosjean, aki a hajthz vezet gyors szakasznl kerlt a fves buktrbe. pp arrl panaszkodott a csapatrdin, hogy vezethetetlen az autja, amikor egyszer csak keresztbe fordult: „Fik, megprdltem, valami gond van a vltval” – jelezte. Szgletess vl kerekeket dcgtt vissza a boxba, edzse pedig ezzel vget is rt. Vltcserre volt szksg, amirt bntetst fog kapni.
Az edzs felnl a kt Mercedes mgtt Max Verstappen ugrott a kt Ferrari el, s kzeltette meg 0,05 msodpercre Rosberget. A legjobb tzben annyi vltozs trtnt, hogy felbukkantak ott a pnteken tfog aerodinamikai sszevetseket vgz Williamsek. Valtteri Bottas s Felipe Massa htrnya 1 msodperc fltt volt. Mgttk Esteban Gutirrez, Sergio Prez s Fernando Alonso volt a sorrend.
Kt versenyznek ekkor mg nem volt ideje: Daniel Ricciardo mellett Jenson Button is a garzsban rostokolt.
Tbbeket is gondok htrltattak. Sergio Prez egy buktrben tett ltogats utn megllaptotta, hogy megsrlt az autja eleje, Max Verstappen arra panaszkodott, hogy az ERS-e nem akar feltltdni, a hosszas vrakozs utn srga gumin, egy 20. helyet r idvel kezd Jenson Button pedig autja htuljra.
Az lmenk 20 perccel a leints eltt trtek vissza a plyra. Hamilton s Vettel jabb prblkozsakor egyarnt bemutatott egy kisebb kicsszst az els kanyarban, Nico Rosberg 0,057 msodperces elnnyel tvette a vezetst, ferraris honfitrsa pedig visszatrt a 3. pozciba Verstappen el.
Mikzben az els napon a Force India tnt a hrom lcsapat els szm ldzjnek, szombat dleltt a Williams magra tallt. Valtteri Bottas s Felipe Massa is javtott, s ezzel megerstettk a helyket az els tzben.
Tz perccel a vge eltt Kimi Rikknen olyan kzel kerlt a Mercedeshez, amilyen kzel mg a htvgn addig nem voltak az ellenfelek. A finn 1:15,9-es idvel 0,2 msodpercen bellre verekedte magt – ugyanennyit adva a krt korbban fut csapattrsnak.
Persze az utols prblkozsok ekkor mg htra voltak. Pldul Daniel Ricciard, aki 6 perccel a kocks zszl eltt a finnt is tlszrnyalva lpett elre 3.-nak – csupn 0,099 msodperces htrnyt sszeszedve Rosberggel szemben.
A Mercedesnek mr nem volt vlasza – az idmrre tartogattk a puskaport. Rosberg mr sisak nlkl nzte vgig Hamilton utols, a korbbiaknl msodpercekkel lassabb krt. Valamint azt, hogy mikzben a cmvd vissza akart trni a boxba, egy Manor blokkolta eltte az utat.
Javtaniuk a ferrarisoknak sem sikerlt mr. Helyette Sebastian Vettel viszont flig letrt els szrnnyal dcgtt vissza a boxba. A visszajtszsokbl kiderlt, egy magas kerkvethz csapta oda szrnyt, s az okozott krt autjban. A vrsk szerelinek lesz teht dolga a kvalifikci eltt.
A kzdelem szombat dleltt a pntekihez kpest szorosabb vlt teht. Az els tzben a kt Williams Fernando Alonso s Nico Hlkenberg el ugrott, mikzben htrbb csak Jenson Button helyzete vltozott jelentsen a korbbiakhoz kpest.
A program a 14 rakor rajtol idmr edzssel folytatdik, amit az M4 Sport 13 ra 45 perces msorkezdssel lben kzvett.
Nmet Nagydj, 3. szabadedzs – vgeredmny
1. Nico Rosberg Mercedes 1:15,738 16
2. Lewis Hamilton Mercedes 1:15,795 +0,057 19
3. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:15,837 +0,099 13
4. Kimi Rikknen Ferrari 1:15,902 +0,164 15
5. Sebastian Vettel Ferrari 1:16,104 +0,366 20
6. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1:16,182 +0,444 23
7. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:16,400 +0,662 28
8. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:16,630 +0,892 26
9. Fernando Alonso McLaren-Honda 1:16,916 +1,178 11
10. Nico Hlkenberg Force India-Mercedes 1:16,972 +1,234 16
11. Carlos Sainz Toro Rosso-Ferrari 1:17,028 +1,290 20
12. Sergio Prez Force India-Mercedes 1:17,066 +1,328 10
13. Esteban Gutirrez Haas-Ferrari 1:17,160 +1,422 17
14. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Ferrari 1:17,227 +1,489 19
15. Kevin Magnussen Renault 1:17,351 +1,613 9
16. Jolyon Palmer Renault 1:17,473 +1,735 23
17. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1:17,685 +1,947 19
18. Felipe Nasr Sauber-Ferrari 1:18,057 +2,319 24
19. Jenson Button McLaren-Honda 1:18,093 +2,355 6
20. Pascal Wehrlein Manor-Mercedes 1:18,270 +2,532 24
21. Rio Haryanto Manor-Mercedes 1:18,272 +2,534 18
22. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:25,160 +9,422 4
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Meg tudja-e lltani a Ferrari a kzeled Red Bullt2016.07.29. 19:54

A Mercedes ugyan tovbbra is elrhetetlennek tnik szmukra, a Ferrari gy sem lehet elgedetlen hockenheimi nyitnapjval, hiszen gyorsabbnak bizonyult a Red Bulloknl.
Mindkt szabadedzsen Sebastian Vettel bizonyult a Mercedes els szm ldzjnek Nmetorszgban. A ngyszeres bajnok dleltt mg 1,2, dlutn viszont mr „csak” 0,6 msodperccel maradt el Nico Roshergtl. Br a Mercedesekre egyelre nem jelentenek veszlyt, de az elz kt futamon ket a dobogrl letaszt, s a gyrtk bajnoksgban csupn egy ponttal mgttk ll Red Bullt eddig sakkban tudtk tartani.
Vettel dlutn a hossz etapok sorn gy is bosszankodhatott. Amikor mrnke arrl krdezte, mit szl az els szrny belltsnak megvltoztatshoz, ingerlten jelezte, semmit sem tud mondani rla, mert egsz id alatt forgalomban kell autznia. „Prbltunk tiszta helyet tallni a plyn a forgalomban, s a vgre sikerlt” – kommentlta szkszavan az esetet a nap vgn.
A dlutn egyik legnagyobb krdst az jelentette, mennyit brnak az abroncsok. Tbben gyors kopsra panaszkodtak, voltak, akik csnyn elfkeztk magukat, Vettel Ferrarijn is lthat volt, hogy igen csak viseltess vlt a jobb els az egyik szetten. „A nap nagy rszben a lgy abroncson autztam. Ez egy egsz sokkal lassabb a szuperlgynl, ami azonban nem meglepets. De egszen sokig brta” – llaptotta meg a ngyszeres bajnok.
A dleltt mg 4., dlutnra viszont a Red Bullok mg szorult Kimi Rikknen sem tallta drmainak a gumihelyzetet.
„Szerintem minden rendben lesz. Nem volt ez rossz. Nyilvn lesz mg munknk, de tudjuk, mit akarunk, s ilyen tekintetben ez egy tlagos pntek volt” – rtkelt.
Fltettk neki a krdst, inkbb a kzelt Red Bullt vagy az len ll Mercedest vrja-e komolyabb ellenflnek a folytatsban. „Mindig nyerni prblunk. Hogy mi lesz, nem tudom, az csak holnap s vasrnap fog kiderlni. Nem szmt, hogy hvsebb idt jsolnak vasrnapra. Persze a hsg jl szokott jnni neknk, de ezt gysem befolysolhatjuk, szval megltjuk, mire megynk” – felelte.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
| |
|
|
|
dvzllek Sebastian Vettel magyar rajongi oldaln. A legfrissebb informcikat osztom meg Sebastian Vettelrl. Hrek, kpek, videk! Ha Te is szereted Sebastiant kvess bennnket facebookon, twitteren, instagram.
Tovbbi informcikrt,s friss hrekrt kvesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!
| |
|
A 2021-es versenynaptr
Mjus 23.: Monaci Nagydj, Monte-Carlo
Jnius 6.: Azeri Nagydj, Baku
Jnius 13.: Kanadai Nagydj, Montreal
Jnius 27.: Francia Nagydj, Le Castellet
Jlius 4.: Osztrk Nagydj, Spielberg
Jlius 18.: Brit Nagydj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydj, Szocsi
Oktber 3.: Szingapri Nagydj, Szingapr
Oktber 10.: Japn Nagydj, Szuzuka
Oktber 24.: Egyeslt llamok Nagydja, Austin
Oktber 31.: Mexiki Nagydj, Mexikvros
November 7.: Brazil Nagydj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrl Nagydj, Melbourne
December 5.: Szad-Arbiai Nagydj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydj, Abu-Dzabi
| |
|
|