Hrek Sebastianrl ( news ) |
Seb blogja: Kanadai Nagydj - 2016. Jnius 11.2016.07.14. 19:46

Az aut megmutatta valdi teljestmnyt..
A P3 utn mr a pole pozcira gondoltam, s elhittem, hogy lehetsges lehet szmunkra a pole is. Az autt nagyszernek reztem egsz nap, azt hiszem egy nagy lpst tettnk elre az jszaka. Az utols krben nagyon bizakod voltam, s gy reztem nagyon kzel lehetek a pole pozcihoz,de sajnos nem voltam elgg kzel, gyhogy mgsem volt teljesen tkletes krm. Idt taln a 10es kanyar kijratnl vesztettem el, kicsit tl erltettem s nem volt tapadsom, ez lehet az oka az idvesztesgemnek, br nem tudom pontosan mennyit vesztettem, de ezt kidertjk. Azt hiszem, mindannyian azt gondoltuk, hogy ma valami jobb helyezst rnk el. Csak egy kicsi hinyzott, gy remlem, hogy holnap ez sikerl. Nem lesz problmnk, s nem gondolunk arra, hogy mi volt az elmlt kt versenyen. Mr a holnapi futamra sszpontostunk. gy rzem otthon j munkt vgeztek, prblnak segteni minket ahogy csak tudtak, s gy rzem sikerlt ma megmutatni az aut valdi teljestmnyt. Itt minden lehetsges, ez az a plya, ahol sok minden trtnhet. A holnapi idjrs trkks lesz, de majd megltjuk.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
A Ferrari elnke lltlag dnttt Arrivabene sorsrl2016.07.14. 18:04

Br korbban tbb olasz forrs is felvetette, szerkezeti talakts kvetkezhet, a Ferrari elnke, Sergio Marchionne nem akarja meneszteni a Forma–1-es csapatot irnyt Maurizio Arrivabent – rja blogjn a csapathoz kzel forrsnak szmt Leo Turrini.
Elszr mjusban merlt fel, hogy a gyengbb szezonkezdsre reaglva a vrsk menesztik csapatvezetjket, kinek helyt a jelenlegi technikai igazgat, James Allison veheti t. Ksbb persze maga az elnk is vdelmbe vette honfitrst, nyilatkozata azonban csak idlegesen csendestette el a pletykkat. Most egy, a csapat belgyeit jl ismer olasz blogger szlalt meg az gyben.
azonban nem Arrivabene tvozsrl r, st, legutbbi bejegyzsben kiemeli, az elnk nem szeretn meneszteni a csapatvezett. Hozzteszi ugyan, hogy nem tartozik Marchione „bels krbe”, a hosszabb tv terveket teht nem ismeri, egyelre azonban nem hiszi, hogy komoly vlts jn. A korbbi technikai igazgat, Ross Brawn egybknt a napokban pont arrl beszlt, hogy a Ferrarinak stabilitsra van szksge, nem szabad tlreaglnia a gyenge kezdst.
Turrini egy msik hrrel is szolglt kvetinek: informcii szerint a Ferrari versenyzi akadmijnak leggretesebb tagja, Charles Leclerc hossz tv szerzdst rt al a vrskkel. Megjegyzi, maga nem ismeri a fiatal monacit, a Ferrari viszont jl tudja, kiben rejlik komoly potencil, az a src pedig nem lehet tehetsgtelen, aki ilyen fiatalon tbbves szerzdst kap.
A GP3-as bajnoksgot vezet Leclerc a silverstone-i teszt els napjn mr kiprblhatta a Ferrari Forma–1-es autjt, mlt pnteken pedig a Haastl kapott lehetsget a Brit Nagydj els szabadedzsn. Teljestmnyvel lltlag mindknt csapat elgedett volt, debtlsa teht sikeresnek tekinthet. Legkzelebb jv pnteken, az els magyarorszgi szabadedzsen l autba (a Haast irnythatja, akrcsak hrom ksbbi edzs esetben).
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Rikknen az utols tesztnap2016.07.13. 20:03

Az ebdsznet eltt mg a Mercedes jonca llt az len, vgl azonban Kimi Rikknen futotta meg a leggyorsabb krt 2016 utols vkzi tesztnapjn. Esteban Ocon a msodik helyen zrt a cmvd csapat autjval, a legtbb krt azonban ismt tejestette.
2007 bajnoka 50 perccel a tesztnap leintse eltt vette t a vezetst Ocontl 1:30,665-s ideredmnyvel, ami nagyjbl fl msodperccel volt gyorsabb Fernando Alonso tegnapi legjobbjnl. Rikknen a Pirelli lgy keverk abroncsait hasznlta, amikor a mai s a ktnapos silverstone-i gyakorls sszetett eredmnylistjnak lre ugrott.
Pedig az ebdsznet utn gy tnt, a leintskor ismt Ocon vezeti majd a sort, hiszen a tegnapi naphoz hasonlan ismt megrkezett az gi lds. Ezttal azonban lnyegesen kevesebb vz kerlt a plyra, ami idvel (krlbell 90 perc alatt) teljesen felszradt, gy tbben tlszrnyaltk dleltti legjobbjukat. Rikknen pldul elszr egy 1:31,255-s krrel zrkzott a Mercedes francijra, majd a mr emltett utols rban „le is hagyta” a 19 ves tehetsget.
Megtett krk szmt tekintve azonban ismt Ocon s a Mercedes llt a lista lre: a fiatal pilta sszesen 139 krt teljestett. Az idtabelln a Red Bull-lal tesztel Pierre Gasly kvette, aki Rikknenhez hasonlan az utols percekben robbantott. A biksok vdence mgtt a Force India fejlesztpiltja, a plyafutsa msodik Forma–1-es tesztjt teljest Nyikita Mazepin vgzett.
Az orosz volt egybknt az utols pilta, aki msodpercen bell maradt Rikknen gyztes idejhez kpest. Az ennl nagyobb htrnnyal rendelkezk kzl Stoffel Vandoorne volt a leggyorsabb a McLaren-Hondval. A nap egyik fszereplje vgl a hatodikknt vgz Valtteri Bottas lett, aki az utols rban ismt plyra vitte a Williams dupla htsszrnyt.
Ez az elem egybknt tovbbra is szablytalannak minsl, az vkzi teszteken viszont ez egszen addig nem szmt, amg nem nveli a biztonsgi kockzatot (ez pedig a dupla htsszrny esetben nem ll fenn). Megoldsval a Williams a 2017-ben megnvekv leszortert szeretn szimullni, ahogyan tette azt mjusban, a Spanyol Nagydjat kvet gyakorls alkalmval is.
A Haas jonca, Santino Ferrucci vgl az eredmnylista hetedik helyre kerlt msodik F1-es tesztnapjn, a Renault j felfggesztst tesztel Jolyon Palmert, a kirlykategrival ma ismerked Red Bull-juniort, Sergio Sette Camart s Jordan Kinget megelzve. A listt egybknt nem a Manor brit fiatalja, hanem a 2014-es Mercedesszel krzget Pascal Wehrlein zrta, aki a tegnapi naphoz hasonlan ismt a Pirelli 2017-es felkszlst segtette.
A silverstone-i msodik tesztnap vgeredmnye
1. Kimi Rikknen Ferrari 1:30,665 103
2. Esteban Ocon Mercedes 1:31,212 +0,547 139
3. Pierre Gasly Red Bull-Renault 1:31,492 +0,827 103
4. Nyikita Mazepin Force India-Mercedes 1:31,561 +0,896 69
5. Stoffel Vandoorne McLaren-Honda 1:31,764 +1,099 114
6. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:32,423 +1,758 98
7. Santino Ferrucci Haas-Ferrari 1:33,141 +2,476 107
8. Jolyon Palmer Renault 1:33,308 +2,643 98
9. Sergio Sette Camara Toro Rosso-Ferrari 1:34,040 +3,375 82
10. Jordan King Manor-Mercedes 1:35,060 +4,395 70
11. Pascal Wehrlein Mercedes (2014) 1:36,182 +5,517 128
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Seb blogja: Monaci Nagydj - 2016. mjus 28.2016.07.13. 19:47

Sajnlom, hogy nem sikerlt a dobog..
Ez egy nagyon nehz verseny volt, Kicsit jobban t kellett volna gondolnom, amikor a kills utn Felipe mg kerltem. Kidolgoztuk a megfelel stratgit, de ltnunk kellett volna, hogy ez mg sem megfelel, azt hiszem itt cssztam le a dobogrl is. Amikor Felipe mgtt voltam intermedieten gumin, nagyon cssztam, nehz volt elznm, de gy rzem sikerlhetett volna. Tegnap nem volt j napunk, nem tudtuk az autt oda hozni, ahol a helye lenne, mg is azt hiszem a htvgn gyorsak voltunk, s a boxkillsnl fantasztikus munkt vgeztek a fik. De a tbbi rajtam mlott, s bocsnatot krek, hogy nem sikerlt a dobogra llnom. Mindent megprbltam, hogy berjem Perezt, nhny alkalommal nagyon kzel kerltem hozz, szerencsm is volt hogy nha-nha nem „cskoltam” meg a falat. Vgre azrt sikerlt sszeszedni nhny pontot, 6 futam telt el, nagyon sok van mg htra.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Seb blogja: Monaci Nagydj - 2016. mjus 27.2016.07.13. 19:45

A tapads hinya miatt nem tudtam javtani...
Az aut cstrtktl a mai napig nagyon sokat javult, de picit mgis csaldott vagyok. Ma reggeli kezdett nagyon j volt, tudtam hogy sok idm van s nem aggdtam egyltaln, de az idmr elrehaladtval ez egyre nehezebb lett szmunkra. Ha nincs meg a megfelel tapads, akkor ez a plya sokkal jobban bntet mint egy msik plya. A tbbiek egyre gyorsabbak s gyorsabbak lettek, mi viszont a vgn is olyan krket mentnk mint az elejn. Mindent megtettem, amit csak lehetett, de nem volt olyan knny, mint reggel. Ez picit kibrndt, mert elszalasztottunk egy lehetsget, hogy holnap esetleg az els sorbl rajtoljunk. Pozitvan vrjuk a versenyt, van egy nagy autnk, a tempnk j.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Seb blogja: Monaci Nagydj - 2016. mjus 26.2016.07.13. 19:43

A szedett-vedett nap ellenre pozitv vagyok...
Nem volt grdlkeny napunk ma. Elgg szedett-vedett volt: rintettem a falat, megrongldott a htsszrny, de szerencsre sikerlt megjavtani, gy tudtuk folytatni. Nem sikerlt mindent kihozni az autbl, nem talltam meg a ritmust, s nem sikerlt j krket menni a szuper lgy gumikon. Ha megnzzk a rangsort, akkor nem ott vagyunk ahol a helynk van. De sszessgben az aut j, s a tempnk is kivl. gyhogy nem aggdom a szombati nap miatt. Ma a hangsly nem azon volt, hogy elsk legynk, kiprbltunk pr dolgot, amik nem igazn vltak be. Az els napon azt is nehz ltni, hogy mit csinlnak a tbbiek.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Vettel bizakodik: Jvre vge lehet a sprolsdinak2016.07.13. 17:59

2017-ben vget rhet a most jellemz mrtk zemanyag-sprols – legalbbis Sebastian Vettel szerint.
A 2014-es szablyvltozsok egyik meghatroz pontjt az jelentette, hogy a tankols tiltsa mellett maximlis rtkeket vezettek be a fogyaszts tern. A versenyzknek futamonknt 100 kilogramm zemanyaggal kell gazdlkodniuk, autjuk emellett pedig nem lpheti t a 100 kg/rs tfolysi sebessget sem. Mindez az ilyen szempontbl kritikus plykon komoly „vitorlzsokra”, zemanyag-sprolsra knyszerti a rsztvevket, amirt az elmlt kt s fl vben bszen kritizltk is az F1-et.
Sebastian Vettel azonban gy ltja, a 2017-ben felgyorsul autkkal ennek vge. Annak ellenre is, hogy az autknak a megntt lgellenlls s tmeg miatt nni fog a fogyasztsuk. „Minl gyorsabb egy aut, annl jobb” – jelentette ki Vettel. „Nem hinnm, hogy brmi rossz lenne a mostani autkban – azt leszmtva, hogy a versenyen gyorsabbnak kne lennnk, jobb idket elrnnk, s hogy valami hinyzik. Ha jvre gyorsabb vlnak az autk, az nagyszer lesz.”
„Jvre tbb tapads s leszorter ll majd rendelkezsnkre, de ez az egyenesekben nagyobb lgellenllst is jelent majd, vagyis a cscssebessgek alacsonyabbak lesznek. Az zemanyag-fogyaszts taln a lgellenlls miatt nni fog, de kzben gyorsabbak vesszk a kanyarokat, s ez megvltoztathatja a feladatunkat az autban. Megltjuk, kell-e sprolnunk, vagy egsz futamon rendesen nyomhatjuk-e.”
A Ferrari partnernl, a Shellnl ekzben gy vlik, a mdostpont-rendszer eltrlse is nagyot lendthet az zemanyagok fejlesztsn, s ezltal a fogyaszts hatkonysgn is. „Az j szablyok tbb lehetsget biztostanak szmunkra, hiszen a zsetonrendszert eltrlik, s a motor fejlesztse ezzel nyitottabb vlik, ami az zemanyagok fejlesztsre is rvnyes lesz” – llaptotta meg Guy Lovett, a cg fejlesztsi menedzsere.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
| |
|
|
|
dvzllek Sebastian Vettel magyar rajongi oldaln. A legfrissebb informcikat osztom meg Sebastian Vettelrl. Hrek, kpek, videk! Ha Te is szereted Sebastiant kvess bennnket facebookon, twitteren, instagram.
Tovbbi informcikrt,s friss hrekrt kvesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!
| |
|
A 2021-es versenynaptr
Mjus 23.: Monaci Nagydj, Monte-Carlo
Jnius 6.: Azeri Nagydj, Baku
Jnius 13.: Kanadai Nagydj, Montreal
Jnius 27.: Francia Nagydj, Le Castellet
Jlius 4.: Osztrk Nagydj, Spielberg
Jlius 18.: Brit Nagydj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydj, Szocsi
Oktber 3.: Szingapri Nagydj, Szingapr
Oktber 10.: Japn Nagydj, Szuzuka
Oktber 24.: Egyeslt llamok Nagydja, Austin
Oktber 31.: Mexiki Nagydj, Mexikvros
November 7.: Brazil Nagydj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrl Nagydj, Melbourne
December 5.: Szad-Arbiai Nagydj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydj, Abu-Dzabi
| |
|
|