Hrek Sebastianrl ( news ) |
Vettel: Ennek vget kell vetnnk!2016.07.09. 18:21

Idn mr harmadszor kapott bntetst vltcsere miatt Sebastian Vettel. Kijelentette, ideje vget vetni a hibknak.
Sebastian Vettel a Brit Nagydjon elszenvedte idei harmadik idmrs veresgt Kimi Rikknentl. A ngyszeres bajnok csak a 6. helyen zrt szombat dlutn, m miutn a 3. szabadedzst kveten ki kellett cserlni a meghibsodott vltjt, t rajthelyes bntetsnek ksznheten csak a 11. rajtpozcibl indulhat vasrnap.
A leints utn a Sky Sports krdsre, mi a gond a vltval, elmondta: „Ha tudnnk az okt, akkor nyilvn meg is szntetnnk. Mg r kell jnnnk, mirt trtnt. Tegnap s ma dleltt is volt egy problmnk – ez nem valami j. Korbban sosem volt ilyen hibnk. Mr nem is tudom, hny versenyen vagyunk tl, de ilyet mg nem lttunk, szval ki kell dertennk, mi vltozott, vagy mi ms itt, mint ms plykon.”
Vettel jabb bntetst csak mg bosszantbb teszi, hogy legutbb Ausztriban ugyancsak vltcsere miatt soroltk t htra, mikzben Szocsiban a knai els krs baleset miatt kapott j vltt. Radsul mr pnteken is voltak gondok vltjval. „A mai s tegnapi hibk utn azt mondhatjuk, ez gyenge pontunk, s vget kell vetnnk ennek. Nyilvn a korbbi alkalmak ms okokra voltak visszavezethetk. Az elsnl pldul egy tkzsre Knban. Lthattuk, hogy msoknak is kellett cserlnik az tkzsek utn. A vltkat nem tkzsre terveztk. Neknk azonban tegnap s ma is jszer gondjaink voltak, s erre megoldst kell tallnunk” – figyelmeztette csapatt.
Flmerl a krds, Vettelnek vajon a harmadik napon is kell-e tartania a vlthiba megismtldstl. Elmondsa szerint nem tart ettl. „Elvigyzatossgbl tettnk pr lpst az idmr eltt. Az idmrn nem is jtt el a hiba, ahogy Kimi autjval sem volt gond, ezrt bizakod vagyok a holnap kapcsn. Ktszer gy is eljtt ez a hiba, s mivel korbban ilyet nem tapasztaltunk, lehet, hogy a plyval kapcsolatos. Mindktszer ugyanazon a helyen trtnt, a kr vgn a clegyenesnl. R kell jnnnk, mi idzte el. Most ez lvez elsbbsget, mivel ma t helyet vesztettnk miatta, s ha jra megtrtnik, ismt ez lesz a kvetkezmnye. Szval megoldst kell tallnunk r. Radsul ha a versenyen trtnik, akkor clba sem rhetnk.”
Vettel egybknt magra is mrges volt, mert elmondsa szerint akr negyedik is lehetett volna az idmrn. „Az els prblkozsom j volt, de aztn elvesztettem a kocsi htuljt a Stowe-ban. Sikerlt megmentenem, de sok idt buktam. Aztn a msodik prblkozsom hasonlan indult, de tl mlyen mentem bele az els kanyarba, onnan pedig mr nehz volt visszakapaszkodni. Amikor szmtott, nem sikerlt j krket futnom, pedig a tempnk valjban rendben volt, s lett volna eslynk a kt Red Bull kz kerlni. Kr, hogy nem sikerlt.”
Ami a folytatst illeti, Vettel abban bzik, az ellenfelek is segtik t a flzrkzsban. „Abban biztos vagyok, hogy akik most ell vannak, szeretnnek is ott maradni. Taln elkezdik a knyklst, gy pedig lesz eslyem eljk kerlni… rdekes verseny lesz” – vettette elre.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Hamilton a pole-ban hazai kznsge eltt, Vettel 6. lett2016.07.09. 15:08

Elvettk az els idejt – futott egy mg jobbat! Lewis Hamilton j silverstone-i plyacsccsal szerezte meg idei 6., plyafutsa 55. pole pozcijt hazai kznsge eltt. A msodik Nico Rosberg lett – Max Verstappen elszr gyzte le idmrn Daniel Ricciardt.
Szomoran lltak a brit szurkolk a hazai f1-es nagydjuk idmr edzsnek els szakasznak vgn, mivel Jenson Button az utols pillanatban kiesett a Q1-bl.
A McLaren versenyzje csaldottan szllt ki autjbl, hiszen hazai versenyn mg egybknt sem rt el igazn szp eredmnyt, noha ez mr a 17. Brit Nagydja.
Aztn hirtelen mintha minden a feje tetejre llt volna. Az elstl Button visszafordult, s a boxhoz futott, majd felvette a sisakjt, amibl arra lehetett kvetkeztetni, hogy valakinek trltk az idejt.
Button azonban msodjra sem volt szerencss. A Q2 elindult, nlkle...
Mg a mclarenes brit ismt nekivetkztt a mercedeses tlphetetlen kridt futott a plyn. Lewis Hamiltont aztn meg is krte a mrnke, hogy figyeljen oda a gumijaira a levezet krn, mert ezzel a szett abronccsal fog a futamon is rajtolni.
A tbbiek, belertve a csapattrsat, Nico Rosberget is, nem is tudtak a brit kzelbe frkzni. Br a nmet csapattrs a msodik leggyorsabb volt, ht tizedes htrnya tetemesnek mondhat. Ht mg a 3. helyen tovbbjut Max Verstappen s a tbbiek, akik mr msfl msodpercre, avagy azon kvlre kerltek a brithez kpest.
A tbbiekkel ellenttben Fernando Alonso viszont taln bszkn konstatlta, hogy a 9. helyen bejutott a Q3-ba. A spanyol mostanban valban egyre pozitvabb, s ezttal mr az eredmnyek is altmasztjk lltsait.
Hamilton mellett Kimi Rikknen is fktelen szguldozst mutatott be a plyn, csak a finn inkbb volt ltvnyos, mint eredmnyes. Br bejutott a Q3-ba, de Rikknen tbbszr is lecsszott a plyrl, avagy hagyta el azt tl hosszra nylt fktvon.
A Q3 els lvsben Hamilton nem javtott idejn, de rgtn az lre llt... Mr-mr gy tnt, hogy a brit knnyedn behzza az idmrt, m mint kiderlt, a 9-es kanyarban tl szlesre vette az irnytst, s emiatt trltk az idejt, gy a 10-es csoport vgre csszott.
Ekkor Rosberg, Verstappen, Ricciardo, Rikknen, Vettel, Bottas, Sainz, Hlkenberg, Alonso s id nlkl Hamilton volt a sorrend.
s jtt az utols kr. Az els szektorban Hamilton lila szektort autzott, majd korbbi sajt maghoz kpest lassabb volt, de vgl gy is gyorsabb krt futott, mint a tbbiek korbban.
Nico Rosberg nem tudott javtani, gy maradt a 2. helyen, ahogy Max Verstappen s Daniel Ricciardo is. Mgttk a kt ferraris, Kimi Rikknen s Sebastian Vettel vgzett, m a nmet mg 5 rajthelyes bntetst is kap vasrnapra, gy csak a 11. helyrl startolhat majd.
A Brit Nagydj idmr edzsnek vgeredmnye
1. Lewis Hamilton Mercedes 1:29,287
2. Nico Rosberg Mercedes 1:29,606 +0,319
3. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1:30,313 +1,026
4. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:30,618 +1,331
5. Kimi Rikknen Ferrari 1:30,881 +1,594
6. Sebastian Vettel Ferrari 1:31,490 +2,203
7. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:31,557 +2,270
8. Nico Hlkenberg Force India-Mercedes 1:31,920 +2,633
9. Carlos Sainz Toro Rosso-Ferrari 1:31,989 +2,702
10. Fernando Alonso McLaren-Honda 1:32,343 +3,056
11. Sergio Prez Force India-Mercedes 1:31,875 +2,588
12. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:32,002 +2,715
13. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:32,050 +2,763
14. Esteban Gutirrez Haas-Ferrari 1:32,241 +2,954
15. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Ferrari 1:32,306 +3,019
16. Kevin Magnussen Renault 1:37,060 +7,773
17. Jenson Button McLaren-Honda 1:32,788 +3,501
18. Jolyon Palmer Renault 1:32,905 +3,618
19. Rio Haryanto Manor-Mercedes 1:33,098 +3,811
20. Pascal Wehrlein Manor-Mercedes 1:33,151 +3,864
21. Felipe Nasr Sauber-Ferrari 1:33,544 +4,257
*Marcus Ericsson nem indult
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Rossz hr Vettelnek: jabb bntets kvetkezik2016.07.09. 13:50

A Ferrari megerstette: Sebastian Vettelnl vltt kell cserlni a dleltti szabadedzs utn, gy a nmetre ismt bntets vr.
„Azt hiszem, mr megint vlthiba” – szlt bele csaldott hangon a rdiba Sebastian Vettel a harmadik szabadedzs hajrjban. Amikor azt tapasztalta, hogy autja jra dadogni kezd, dhs kzlegyintse jelezte, kezdi frusztrlni a helyzet. s a csapattagok arca is arrl rulkodott, komoly a gond.
Valban az volt. Egy rval az idmr edzs kezdete eltt kiderlt, a rakonctlankod vltt ki kell cserlnik, s mivel az mg csak egyetlen htvgt teljestett az elrt hat helyett, a nmetre t rajthelyes bntets vr. Ez mr sorozatban a msodik ilyen bntetse.
A ngyszeres bajnok mr a pnteki els gyakorlst is vltproblmkkal zrta – a mostani vltja pedig az volt, amit a mlt htvgn Ausztriban ugyancsak egy t rajthelyes bntets fejben kapott. A mostani sszessgben mr a harmadik vltcsere miatti bntetse – az elst Szocsiban kapta.
Idkzben kiderlt, az autjt sszetr Marcus Ericsson vltjt is cserlni kell – szintn 5 rajthelyes bntetsrt. A svdet ugyanakkor ez mr aligha sjtja: j esly van r, hogy neki sem vg a kvalifikcinak – br ezt csapata egyelre nem erstette meg.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Hamilton a piros zszl utn a harmadikat is behzta – Vettel bajban2016.07.09. 12:09

Ismt csak szzadok Lewis Hamilton s Nico Rosberg kztt – a brit behzta a piros zszl miatt csonka harmadik szabadedzst is. A nedves plyn rajtol gyakorls a kt mercedeses mellett Marcus Ericsson nagy buksrl s Sebastian Vettel vlthibjrl szlt.
Ess s kztes esgumikon teljestette els kreit a mezny a Brit Nagydj harmadik szabadedzsn. A reggeli eszs ugyan elllt a rajtig, az aszfalt mg kiss nyirkos volt – az g pedig pp olyan szrke, mint az idei vre tfestett kerkvetk.
A McLaren szerelinek napja a megszokottnl is korbban indult. A csapat jelezte az FIA-nak, kihasznln idei egyik dzskert (az elst a kettbl), gy az este 23 s reggel 7 rig tart tiltott idszakban is dolgozhattak az autkon. Erre azrt volt szksg, mert egy j padllemezt akartak kiprblni hazai versenykn.
„Hatrozottan nem ll mg kszen a slickekre” – jelentette Max Verstappen a plyrl az els prbakre utn. Nem volt tl j hr a pnteken a teljes msodik edzst elveszt Nico Rosbergnek. A nmetnek ez az egy ra ll rendelkezsre ahhoz, hogy a Lewis Hamilton ltal gyjttt tegnapi adatokat tmutatsul hasznlva tkletestse autja belltsait. A nmet mr az els percekben plyra hajtott – autjba tegnap ta bekerlt a valdi versenymotor.
Az els slick gumis prblkozsra 15 percet kellett vrni: elsknt a kt Force India hajtott plyra kzepes keverken – m az els mrt krt az idejt nem veszteget Nico Rosberg futotta a narancssrga kemny gumin: 11 msodperccel maradt el csapattrsa pnteki legjobbjtl.
A nmet aztn szorgos krzsbe kezdett, mikzben a plya szp lassan teljesen flszradt. Az edzs felnl a kzepes keverket hasznl Sebastian Vettel 1:33,203 msodperces idvel llt az len, a mezny fele ekkor azonban mg ads volt a mrt idkkel.
Lewis Hamilton az edzs msodik „flidejben” merszkedett el garzsbl. A lgy gumikon indtott, s mr az els szektorban 0,6 msodpercet vert Vettelre. Hogy els, 1:31,286 msodperces ideje csak 0,045 msodperccel volt jobb a msodik leggyorsabbnl, vgl annak volt ksznhet, hogy idkzben Rosberg is teljestett egy igencsak ers krt. A kt Mercedes mris 2 msodperccel vezetett a tbbiek eltt – igaz, a pnteken a csillagosok els szm ellenfelnek tn Red Bull ekkor mg mindig ads volt els kreivel. Max Verstappen els nekifutsra 0,5, Daniel Ricciardo pedig 0,8 msodpercre kzeltette meg a cmvdt.
A kvetkez krket mr nem fejezhettk be: Marcus Ericsson ripityra trt Sauberje fstlgtt a plya szln a Stowe-kanyar utn – azonnal lendlt a piros zszl. A svd versenyz szlesre vette a gyors jobbos kijratt, baloldali kerekeivel rintette a mg nedves mfvet, s autja irnythatatlanul csapdott bele a plya msik oldaln lv gumifalba.
Bizarr mdon a baleset sorn mg a kormny is leesett (!) a helyrl. „Ez mr a msodik ilyen baleset idn Jolyon Palmer monaci buksa utn. Szerintem ez elfogadhatatlan” – szrnylkdtt a korbbi F1-es versenyz, Anthony Davidson, mikzben azt nzte, hogy a kormnykerk Ericsson lben landolt. Annyira azrt nem volt veszlyes a helyzet: a visszajtszsbl kiderlt, a kt trdvel hzta le a kormnyrdrl a volnt – mr a becsapds pillanatban, amikor arra mr amgy sem volt szksg.
A helysznre siet orvos azonnal ellenrizte, Ericsson rendben van-e – rendben volt, az autja s a plya viszont nagyon nem. Az elmlt hetek tapasztalatai alapjn nem lenne meglep, ha a svdnek j vltra lenne szksge a folytatsban – s egyelre az is krds, rszt tud-e venni egyltaln az idmr edzsen.
Szabadedzsrl lvn sz a plya javtsi munklatai alatt sem lltottk le az rt, gy az mr csak 5 percet mutatott, amikor a lmpk jra zldre vltottak a boxutca vgn. Hogy mg izgalmasabb legyen, a plya egyes pontjain kzben az es is elkezdett cspgni.
Az sszes versenyz kihasznlta az utols perceket. Nico Rosberg a htvge els 1:31-en belli idejvel llt az lre, m csapattrsa azonnal egy 0,063 msodperccel gyorsabb, 1:30,904-es krrel vlaszolt. A kt bajnokaspirns ott folytatta, ahol a pnteki els szabadedzsen abbahagyta: kzttk szzadok, a kt Red Bull tbb mint fl, a tbbiek pedig tbb mint egy msodpercre tlk.
A Ferrari szmra azonban nemcsak Daniel Ricciardk j formja lehet aggaszt. Sebastian Vettel a rgi clegyenesbe rve autja lassulst rezve szlt a rdin: „Mr megint gond van a vltval.” Elkeseredett hangja, majd a kiszllskor mutatott arckifejezse nem j eljel az idmr edzs eltt. A mlt hten knyszer vltcsere miatt vesztett 5 rajthelyet – idn msodszor.
A legjobb tzbe Valtteri Bottas, Fernando Alonso, Nico Hlkenberg, Kimi Rikknen s Carlos Sainz kerlt mg be. A McLarennl bizakodhatnak, taln megrte az jszakai mszak.
Az idmr edzs magyar id szerint 14 rakor rajtol – az M4 Sport l msora azonban mr 13 ra 45 perckor.
Brit Nagydj, 3. szabadedzs – vgeredmny
1. Lewis Hamilton Mercedes 1:30,904
2. Nico Rosberg Mercedes 1:30,967 +0,063
3. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:31,488 +0,584
4. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1:31,561 +0,657
5. Sebastian Vettel Ferrari 1:32,049 +1,145
6. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:32,736 +1,832
7. Fernando Alonso McLaren-Honda 1:32,754 +1,850
8. Nico Hlkenberg Force India-Mercedes 1:32,798 +1,894
9. Kimi Rikknen Ferrari 1:32,833 +1,929
10. Carlos Sainz Toro Rosso-Ferrari 1:32,889 +1,985
11. Esteban Gutirrez Haas-Ferrari 1:32,895 +1,991
12. Jenson Button McLaren-Honda 1:33,042 +2,138
13. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:33,344 +2,440
14. Sergio Prez Force India-Mercedes 1:33,361 +2,457
15. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:33,440 +2,536
16. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Ferrari 1:33,538 +2,634
17. Felipe Nasr Sauber-Ferrari 1:33,710 +2,806
18. Jolyon Palmer Renault 1:33,769 +2,865
19. Kevin Magnussen Renault 1:34,049 +3,145
20. Rio Haryanto Manor-Mercedes 1:34,471 +3,567
21. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1:34,551 +3,647
22. Pascal Wehrlein Manor-Mercedes 1:34,658 +3,754
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Vettelt nem gyzte meg az j glria – s a csapatokat sem2016.07.08. 19:10

Nem gyzte meg Sebastian Vettelt a glria msodik verzija. Rajta kvl azonban gy hrlik, a csapatok krben is egyre tbb az ellenzje.
jra flszereltk a vrs autra a fejvd bukkeretet. A tli tesztek sorn a Ferrari volt az a csapat, amely elsknt plyra vitte a glrit. Akkor kt versenyzjk kt napon is kiprblta, Sebastian Vettel pedig azt nyilatkozta, nem zavarja klnsebben a kiltst a piltaflkbl: „Amit kell, azt ltom” – fogalmazott.
Azta hnapok teltek el, az FIA folytatta a kutatst s tesztelst, nemrg pedig elkszlt a korbbinl knnyebb, immron titniumbl kszlt j fejvd, a glria 2, amit pnteken Silverstone-ban ismt Vettel tesztelt. rtkelse azonban ezttal mr kevsb volt meggyz. „Nem valami j” – felelte a krdsre, milyen volt a kilts. „Elgg komoly hatssal van a lthatsgra, de ez csak egy rutinellenrzs volt.”
Ami a vltozsokat illeti, a bukkeret fels eleme a korbbinl magasabban helyezkedik el, radsul szlesebb, nagyobb az tmrje is, hogy a versenyz feje ne csapdhasson neki tkzs esetn. Az Auto Motor und Sport beszmolja szerint azonban szksg lesz egy harmadik verzira is. Charlie Whiting a csapatokkal kzs lsen arrl rtestette az rintetteket, hogy trstesztjeik alapjn tovbbi 2 centimterrel elrbb kell vinni a keretet. Ez lesz majd a 3. szm glria.
A szvetsg az eddig elvgzett tesztek eredmnyeit is prezentlta. Szmos baleseti vltozatot szimulltak a glrival, s a tbbsgknl bebizonyosodott, htrny nem szrmazhat az eszkz hasznlatbl. A csapatokat ugyanakkor nem gyztk meg Whitingk.
A Red Bull pldul flvetette, hogy Felipe Massa 2009-es hungaroringi balesetnl – ahol a brazilt egy rug tallta fejen –, legjobb esetben is csak semmin sem vltoztatott volna a glria. De j esllyel csak rontott volna a helyzeten, mivel a rug gy a csvn megpattanva mellkason tallhatta volna a versenyzt…
A Ferrari s a Force India ekzben azt vetette fel, mi trtnik, ha egy aut orra vagy padllemeznek „vills” rsze oldalrl frdna bele a keretbe. „gy ez a rsze akr guillotine-knt is funkcionlhat a versenyznl” – vlekedett Andy Stevenson, utbbi istll technikai igazgatja.
A nmet szaklap kiemelte, a csapatoknak annak kapcsn is vannak agglyaik, milyen hatssal lesz az j eszkz az autk aerodinamikjra. Egyfell szmtsaik szerint meredekebbre kell majd lltaniuk a szrnyakat miatta, hogy ne vesztsenek leszortert, msfell vrhatan az airbox lgbemlt is t kell terveznik.
Christian Horner, a Red Bull csapatfnke mris javaslatot tett arra, hogy a Stratgiai Csoport mondjon nemet az jtsra. Az errl szl szavazsra vrhatan mg a nyri sznet eltt sor kerlhet. A hrek szerint a glrinak jelenleg kevesebb a tmogatja, mint az ellenzje.
Vettel: Neknk vannak Kimivel a legkevesebb egproblmink a paddockban2016.07.08. 18:34

Sebastian Vettel rl annak, hogy harmadik kzs szezonjt is megkezdheti Kimi Rikknen mellett. Szerinte nemigen lehet elkpzelni az vknl kevsb problms prostst.
A Ferrari pnteken Silverstone-ban bejelentette: szerzdst hosszabbtott Kimi Rikknennel, aki gy 2017-ben is a vrsk csapatt ersti. A finn jvje kapcsn sok pletykt hallhattunk az elmlt hnapokban, m a csapat ezzel rvidre zrta a tallgatsokat.
Sebastian Vettel a pnteki edzsnap vgn arrl beszlt, cseppet sem bnja ezt. „Ez volt a helyes dnts. Kemnyen dolgozunk azrt, hogy utolrjk a Mercedest, de mg sok munka vr rnk. Szerintem fontos, hogy mikzben eddig sok volt a pletyka, most vgre csnd lesz, s vgre sajt magunkra sszpontosthatunk” – nyilatkozta a ngyszeres bajnok a Sky Sportsnak.
Vettel szerint a Ferrarinak knny dolga van velk, mivel taln semelyik msik versenyztrsval nem jnne ki olyan harmonikusan, mint a finnel. „gy gondolom, taln Kiminek s nekem van a legkevesebb egproblmnk az egsz paddockban. Szerintem a csapat szempontjbl j, hogy egy irnyba hzunk. A plyn kemnyen szorongatjuk egymst, ahogy a mltban, gy most is kemnyen versenyznk egyms ellen. Ez szerintem viszont normlis is. A plyn kvl azonban semmifle gondunk nincs” – fogalmazott a nmet.
Hivatalos: Rikknen 2017-ben is a Ferrarinl!2016.07.08. 18:31

Szerzdst hosszabbtott Kimi Rikknen s a Ferrari. A finn versenyz 2017-ben is Sebastian Vettel csapattrsa lesz.
Rvidre zrta a Kimi Rikknen jvjvel kapcsolatos tallgatsokat a Ferrari. A Brit Nagydj pntekjn bejelentettk, jabb egy vvel meghosszabbtottk szerzdsket a finn versenyzvel.
„A Scuderia Ferrari bejelenti, hogy meghosszabbtotta a technikai s versenyzi egyttmkdst Kimi Rikknennel. A 2017-es versenyzprosunkat tovbbra is a finn s Sebastian Vettel alkotja majd” – llt a kzlemnyben.
A „Jgember” ezzel sorozatban negyedik szezonjt kezdheti meg Maranellban, ahol jelenleg msodik idszakt tlti. A szmra s az istll szmra is bajnoki cmet hoz 2007-es szezonban Michael Schumacher helyt vette t a vrsknl, ahol egszen 2009 vgig versenyzett. Kt v sznet, valamint kt lotusos szezon utn aztn 2014-ben trt vissza.
Fernando Alonso, majd 2015-ben Sebastian Vettel oldaln is sok kritika rte t a bajnoktrsaktl jelentsen elmarad teljestmnye miatt – idn azonban szrevehet javulst rt el. Jelenleg ugyanannyi, 96 ponttal ll a bajnoki tabella 4. helyn, mint az t csupn tbb msodik helye rvn megelz Sebastian Vettel.
Rikknen cstrtkn Silverstone-ban kijelentette, mg mindig elg motivltnak s gyorsnak rzi magt ahhoz, hogy folytassa plyafutst. „Mindig is mondtam: nem lennk itt, ha mr nem lveznm, vagy nem lennk kpes szzszzalkosan csinlni ezt. Ha nem volnk motivlt, nem vesztegetnm a sajt s a csapat idejt. Mr tz ve is megmondtam, a Ferrari lesz az utols csapatom, s ezt tartom” – fogalmazott az ezen a htvgn 100. ferraris futamra kszl finn.
Rikknen s a Ferrari:
Szezonok szma: 6 (2007-2009; 2014-2016)
Futamok szma: 100
Gyzelmek: 9
sszes dobogs helyezs: 33
Pole pozcik: 5
Leggyorsabb kr: 19
| |
|
|
|
dvzllek Sebastian Vettel magyar rajongi oldaln. A legfrissebb informcikat osztom meg Sebastian Vettelrl. Hrek, kpek, videk! Ha Te is szereted Sebastiant kvess bennnket facebookon, twitteren, instagram.
Tovbbi informcikrt,s friss hrekrt kvesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!
| |
|
A 2021-es versenynaptr
Mjus 23.: Monaci Nagydj, Monte-Carlo
Jnius 6.: Azeri Nagydj, Baku
Jnius 13.: Kanadai Nagydj, Montreal
Jnius 27.: Francia Nagydj, Le Castellet
Jlius 4.: Osztrk Nagydj, Spielberg
Jlius 18.: Brit Nagydj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydj, Szocsi
Oktber 3.: Szingapri Nagydj, Szingapr
Oktber 10.: Japn Nagydj, Szuzuka
Oktber 24.: Egyeslt llamok Nagydja, Austin
Oktber 31.: Mexiki Nagydj, Mexikvros
November 7.: Brazil Nagydj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrl Nagydj, Melbourne
December 5.: Szad-Arbiai Nagydj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydj, Abu-Dzabi
| |
|
|