Hrek Sebastianrl ( news ) |
Seb blogja: Ausztrl Nagydj - 2016. mrcius 20.2016.03.28. 10:41

A piros zszl nem segtett...
A kezds nagyon j volt, nagyon boldog voltam, hogy letudtam rajtolni a kt elttem lev autt, eszembe jutott a tavalyi Magyarorszgi rajtom. Nagyon j volt ltni, hogy Kimi megelzte a kt Mercedest, s a msodik helyen hozta a tempjt. A piros zszl sajnos nem neknk kedvezett, de az igazat megvallva a legfontosabb dolog az, hogy Fernando s Esteban is rendben vannak. Helyes dnts volt a verseny flbeszaktsa. Elsnek n mentem t a kritikus ponton s nagyon sok volt a trmelk a plyn. Termszetesen az elvrsok magasabbak voltak, hiszen nagyon ers volt a tavalyi v s probltuk cskkenteni a klnbsget. Tegnap kicsit le voltunk maradva, de ma egsz kzel voltunk a kt Mercedeshez. Ez egy nagyon szoros verseny volt, sajnos kicssztam a fre, s itt elment a msodik hely is. A mai nap gy sikerlt, br tbbet szerettnk volna elrni ennl.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Seb blogja: Ausztrl Nagydj - 2016. mrcius 19.2016.03.28. 10:36

Elgedett vagyok a 3. hellyel, viszont a kvalifikcival nem annyira..
A Mercedeshez kpest kicsit jobban le vagyunk maradva mint gondoltuk, de elgedettek vagyunk a 3. s a 4. hellyel,klnsen n, mivel szmomra nehz volt megtallni a megfelel ritmust a kvalifikcin. gy reztem az aut j, mgis el kellett teljen egy kis idnek amg tkletesnek reztem, s a Q3-ban vlt tkletess. Volt egy nagyon j krm, de vgn a klnbsg elg nagy volt, gy reztem, hogy az els kr elg j volt. Ott tnyleg nem volt a klnbsg fl msodperc sem, gy inkbb befejeztk s mentettnk egy szett gumit, br jobb lett volna ha kzelebb vagyunk. Ami az idmredzst illeti, nem rtem, hogy az emberek mirt most lepdnek meg annyira. Tudtuk, hogy ez fog trtnni, mgis sokan meg voltak lepdve, pedig meg volt minden jsolva. Az elejn rlet volt, mindenki felsorakozott a boxutcban, s prblt egy j krt menni, hogy elkerlje a kiesst. A Q2 s a Q3 egyarnt csendesen zajlott le. Szval nem hiszem, hogy ez izgalmasabb lenne, egyrtelmen tvt. A vlemnyem semmit nem vltozott ,de gy tnik valakinek mg is tetszett, hisz ez a formtum volt ma.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Seb blogja: Ausztrl Nagydj - 2016. mrcius 18.2016.03.28. 10:30

Nincs mg minden veszve
Az edzs utn a nap is kisttt, de eltte idknt esett az es ami elg volt ahhoz, hogy a plya bizonyos rszei nedvesek maradjanak. Az biztos, hogy a felttelek nem voltak idelisak, de mit tehettnk volna? Ugyan ez volt a helyzet mindenki szmra. Mgis, n gy gondolom, hogy a nap nem veszett el teljesen: j volt, hogy legalbb nhny krt tudtunk menni, gy legalbb megismertk az autt, de tekintve a htvgi felkszlst a versenyre, nem tl sokat tudtunk tanulni ma.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Seb blogja: Ausztrl Nagydj - 2016. mrcius 16.2016.03.28. 10:27

Ciao ragazzi
Az olaszom mg nem tkletes, de igyekszem mindig tbbet s tbbet tanulni...
A teszt Barcelonban jl ment, br mindig van, amin javtani kell, de a helyes ton jrunk, s remljk ezt Melbourne-ban sikerl megmutatni.. Mindig nagy rm szmunkra, amikor elindul a vilgbajnoksg Ausztrliban. Melbourne egy nagyon szp vros, fiatalos s sportos. A krnyezet mindig szp. Mindig nagyon sok ferrari szurkol tmogat minket, mg zsibl is rkeztek, ami nincs olyan messze Ausztrlitl. Ez a futam egy nagy meglepets lesz a csapatoknak, amit mindenki lvezni fog.
Nagy dvzlet mindenkinek..
Sebastian
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Ezeket a gumikat viszi Monacba a Pirelli2016.03.25. 16:03
A Monaci Nagydjon debtl a Pirelli legjabb gumikeverke, azaz a lila jells ultralgy abroncs, derlt ki az olaszok cstrtki kzlemnybl. Ezzel a bejelentssel az azerbajdzsni futamig – vagyis az v nyolcadik viadalig – ismertt vlt a gumiknlat.
Az idei v egyik legjelentsebb vltoztatsa a gumiszablyok talaktsa volt: a Forma–1 hivatalos beszlltja 2016-ban az eddig ismert ngy keverk mellett egy tdiket is a csapatok rendelkezsre bocst a kivlasztott versenyhelyszneken. Az ultralgy abroncsokat fknt az utcai plykon szndkoznak hasznlni, nem meglep teht, hogy elszr Monacban vetik be ket.
De nemcsak ez vltozott a gumikkal kapcsolatban. A Pirelli idn mr csak egy etapra rja el, milyen gumit kell hasznlniuk a versenyzknek, a tbbirl maguk a csapatok dntenek. Monte-Carlban a lgy s a szuperlgy kzl kell vlasztaniuk a szba forg etapra, a futamra viszont mindkt keverkbl maradnia kell egy-egy j szettnek.
A szablyok 2016-ban azt is elrjk, hogy az idmr utols szakaszra minden alkalommal flre kell tenni egy szettet a leglgyabb keverkbl, a monaci htvge esetben az ultralgybl, ami br a hercegsgben debtl, azrt nem lesz teljesen ismeretlen a csapatok szmra, nhny ugyanis mr a barcelonai teszten is kiprbltk azt.
A Pirelli eddig ismert gumiknlata:
Bahreini Nagydj: kzepes (fehr), lgy (srga), szuperlgy (piros)
Knai Nagydj: kzepes (fehr), lgy (srga), szuperlgy (piros)
Orosz Nagydj: kzepes (fehr), lgy (srga), szuperlgy (piros)
Spanyol Nagydj: kemny (narancssgra), kzepes (fehr), lgy (srga)
Monaci Nagydj: lgy (srga), szuperlgy (piros), ultralgy (lila)
Kanadai Nagydj: lgy (srga), szuperlgy (piros), ultralgy (lila)
Eurpai Nagydj: kzepes (fehr), lgy (srga), szuperlgy (piros)
A piltk hivatalosan is krik, hogy irnytsk mshogy a Forma–1-et!2016.03.23. 17:57

A versenyzk rdekvdelmi szvetsge (GPDA) nylt levlben szltotta fel a Forma–1 vezetit, hogy vltoztassanak az idejtmlt s rossz dntshozatali folyamataikon.
A Forma–1 cltalansgval kapcsolatos egyre sokasod hangok viharban a piltk hivatalos kzlemnyt tettek kzz, amellyel azt szeretnk elrni, hogy a sportg vezeti magn a dntshozatali mechanizmuson vltoztassanak.
„Ezton szeretnnk krvnyezni, s egyben srgetjk a Forma–1 tulajdonosait s rintettjeit, hogy vegyk fontolra a sajt vezetsk megvltoztatst” – ll a hivatalos kzlemnyben. „A versenyzk arra a kvetkeztetsre jutottak, hogy maga a sport dntshozatali folyamata vlt elavultt. A jelenlegi mdszer rosszul szervezett, s akadlyokat grdt a halads tjba – st, nha ppen az ellenkezjhez vezet, s holtpontot eredmnyez. Ez negatv fnyben tnteti fel a sportgat, alkalmatlann teszi azt arra, hogy megszerettesse magt a rajongk kvetkez genercijval s kompromittlja a tovbbi globlis nvekeds lehetsgt is.”
A Forma–1-ben – a sportok vilgban egyedlll mdon – gyakorlatilag maguk a rsztvevk alaktjk ki a szablyokat a nagycsapatok rszvtelvel mkd, gynevezett Stratgiai Csoporton keresztl, amiben a szablyvltozsoknak gyakran egyhang tmogatst kell szereznie ahhoz, hogy egyltaln felterjesszk ket a legtbb rintett (csapatok, Jean Todt, Bernie Ecclestone, Pirelli, szervezk, szponzorok, stb.) rszvtelvel zajl F1 Bizottsg el.
A nylt levl egyrtelmv tette, hogy a piltknl a legutbbi vltoztatsokkal (pldul a npszer s izgalmas rgi idmrbe val belenylssal, illetve a 2017-es szablyok krli huzavonval) telt be a pohr, ugyanakkor hangslyoztk, hogy a felhvs nem az egyes dntshozkat tmadja, hanem a felptett intzmnyrendszer ellen szl – vlemnyk szerint az egyes rintettek kln-kln mindannyian a legjobb szndkaik szerint cselekszenek.
„gy rezzk, hogy a legutbbi szablyvltoztatsok – mind a sport-, mind a technikai szablyzat szempontjbl, s bizonyos zleti dntseket is belertve – rombolan hatnak, nem a sportg jelentsebb problminak megoldst clozzk, s egyes esetekben a jvbeli sikereket teszik kockra. Tudjuk, hogy a sportg vezetinek krben – legyenek azok a tulajdonosok, a kpviselik, a szablyoz testlet, a csapatok vagy ms rintettek – egynileg mindenki a legjobb szndkai szerint cselekszik. Fontos megjegyezni, hogy ez a nylt levl mindannyiunk rdekben rdott, nem pedig elvakult s tiszteletlen tmadsbl” – fogalmaztak.
A versenyzk – a levelet a szervezet vezeti, Jenson Button, Sebastian Vettel s Alexander Wurz rtk al – azt szeretnk elrni, hogy a Forma–1 jvjt rint krdsekben ezt kveten egy „mesterterv” alapjn dntsenek, amelyben rgztik a kirlykategria alapvet rtkeit, mint pldul a szoros versenyzst.
„A Forma–1 jvbeli irnyait s dntseit, legyenek azok rvid- vagy hossz tvak, sport, technikai vagy zleti jellegek, egy mesterterv alapjn kellene meghozni, amely tkrzi a Forma–1 alapvet elveit s rtkeit. Biztostanunk kell, hogy a Forma–1 sport marad – egy szoros verseny a legjobb versenyzk s klnleges versenyautk kztt a vilg legmenbb versenyplyin. A Forma–1-ben csak a legjobb csapatoknak, versenyzknek s plyknak lehetne helye, amelyeket s akiket olyan partnerek s beszlltk vesznek krl, akik alkalmasak egy ilyen elit bajnoksg tmogatsra.”
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Nem rl az idmrs vltozsnak Vettel2016.03.21. 18:33
A kitses idmr mindssze egyetlen F1-es nagydjat lt meg: Sebastian Vettel szerint eleve nem is szabadott volna bevezetni a knos formtumot, s a rajongktl kellene bocsnatot krni.
Az j kvalifikcis formtum, amit mindssze pr httel a szezonnyit eltt talltak ki, teljes kudarcot vallott, a vgkifejlet cseppet sem hasonltott az izgalmak nvelst clz elkpzelshez, alig lpett aut a plyra, az utols percekben pedig mr senki sem tartzkodott kint, Lewis Hamilton rg pole-pozcijt nnepelte, mikor lejrt az ra.
A dntshozk nem kstek a reaglssal, s mr a vasrnapi futam eltt gy hatroztak, a bahreini versenytl visszalltjk az elmlt vekben megszokott lebonyoltst. Sebastian Vettel szerint az egsznek nem is szabadott volna megtrtnnie.
„Igen s nem” – mondta, mikor arrl krdeztk, rl-e a vltozsnak. „rlk azrt, mert az idmr egy vicc volt, de nem rlk, mivel eleve nem szabadott volna bevezetni. J ltni, hogy ha nem mkdik valami, azonnal lpnk, de azt nem, hogy megengedjk, egy ilyen dolog megvalsulhasson.”
Vettel a Formula-1 dntshoz rendszerben hajtana vgre vltozsokat. „Azt hiszem, ezen a folyamaton kellene javtani, mert az idmr nagyon knos volt, s csakis bocsnatot lehet krni miatta a leltn lev nzktl.”
Egy msik fontos vltozs, amely az Ausztrl Nagydjon lpett rvnybe, a rdis korltozs volt, amelynek nhny pontjn kzvetlenl a verseny eltt enyhtettek. Vettel ennek a szablynak sem hve: „Azrt vagyunk itt, hogy versenyezznk, nem azrt, hogy memriajtkot jtsszunk. Volt egy kis problmm a futam sorn a szoftverrel. Nem hiszem, hogy a rajongk szmra tl izgalmas, hogy ezzel bbeldk versenyzs kzben” – rvelt a ngyszeres bajnok.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Vettel: Sokkal ersebbek vagyunk, mint tavaly2016.03.21. 18:26
Az Ausztrl Nagydj, amely egy vvel korbban a Ferrari gyengbb versenye volt, Sebastian Vettel szerint bizonytja, hogy idn a csapat a Mercedes mlt ellenfele lehet az F1-es bajnoki cmrt.
Ha pusztn a helyezseket nzzk, azt lthatjuk, hogy Sebastian Vettel 2015-ben – els ferraris versenyn – s idn is harmadik lett a kt Mercedes mgtt. Mg azonban tavaly ez a pozci volt a maximum, idn nyerhetett is volna, a Scuderia egyedl a gumitaktika miatt maradt le rivlishoz kpest. Mikor a futamot kveten arrl krdeztk, a nagydj a kt csapat egsz ves harct vetti-e elre, gy vlaszolt:
„Ebben bzunk! Tudjuk, hogy emelnnk kell a szinten, a j hr pedig az, hogy rendelkeznk a potencillal, ami ehhez szksges” – nyilatkozott Vettel a formula1.com-nak. „Nem mi voltunk a favoritok vasrnap, klnsen a kvalifikci utn, de egy idben irnytsunk alatt tudtuk tartani a futamot, ami arra utalt, hogy kzelebb vagyunk, mint a kvalifikci sejttette. Mindent megprbltam, taln kicsit tl sokat is.”
„Amikor olyan kzel vagy, hogy szinte rzed a gyzelem szagt, vgl azonban harmadikknt vgzel, nem nevezhet idelisnak” – vlaszolt Vettel arra a krdsre, mennyire tud megbartkozni a vgeredmnnyel. „De egytt tudok lni vele, a verseny ugyanis azt demonstrlta, hogy sokkal kzelebb vagyunk. A klnbsg jelentsen cskkent.”
Az idny msodik futama ezttal a Bahreini Nagydj lesz, egy egszen ms jelleg plya, mint az Albert Park. „Tavaly jl mentnk ott. Ha pedig valamit megtanultam ebbl a htvgbl, az az, hogy Melbourne gyengbb pont volt szmunkra elz vben, most viszont meglepen jl teljestettnk. Ez azt jelenti, hogy az autnk ersebb, tbb lehetsget biztost neknk, ennek pedig Bahreinben is mkdnie kell. Ha msodikknt vgzel a konstruktri bajnoksgban, a kvetkez vben jobb akarsz lenni. Ez a mi clunk, s gy vlem, megvalsthat cl” – zrt Sebastian Vettel.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Hamilton: Lesznek mg kerk a kerk elleni csatink a Ferrarival!2016.03.21. 18:15
Hiba indult ugyangy Mercedes ketts gyzelemmel, ez az v mg lehet merben ms, mint a 2015-s. Az els futam tapasztalatai alapjn legalbbis a cmvdnl gy gondoljk, idn mg igencsak megszorongathatja ket a Ferrari.
Kimi Rikknen a szombati idmr edzs utn nem gyzte hangoztatni, hiba tnik tovbbra is nagynak a Mercedesszel szembeni htrnyuk, a Ferrari igenis kzelebb kerlt a nmetekhez. Ezt aztn vasrnap sikerlt is bizonytaniuk: j rajtjuknak hla egy ideig vezettk a versenyt, s ha jl taktikznak a gumikkal, taln le is gyzhettk volna rivlisukat.
Lewis Hamilton szerint Melbourne megfelel figyelmeztets volt szmukra: figyelnik kell a Scuderira. „A Ferrari versenytempja nagyon ers volt – br sosem voltam igazn a kzelkben” – nyilatkozta a hromszoros vilgbajnok a Sky Sportsnak. „Ms gumin voltak, mint n, ms stratgin, emiatt a vgn gyorsnak tntek. Remlem, tbb, a mostanihoz hasonlan szoros versenynk lesz mg, de nem gondolnm, hogy Nicnak a kzepes gumin klnsebb gondot okozott volna tartani a lpst a szuperlgyon lv Vettellel.”
„n elgedett voltam a tempmmal, lthattuk, hogy egsz htvgn n voltam ell. De remlem, hogy ez egy j prharc lesz. Lesznek olyan versenyek, ahol taln t-tz msodperc lesz az elnynk velk szemben, de olyanok is, ahol kerk a kerk ellen kzdnk majd egymssal.”
Ekzben a gyzelmvel a bajnoki tabella lre kerl Nico Rosberg sem rzi gy, hogy mris nagy lps tett volna a vgs gyzelem fel. „Jl kezddtt a szezonunk. Mg mindig a mink a leggyorsabb aut a meznyben, de a Ferrari a versenyen igazn kzel kerlt hozznk. Nagyon vigyznunk kel teht” – figyelmeztette csapatt.
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
Hamilton tudja, mi hajszolta hibba Vettelt2016.03.21. 18:10
Lewis Hamilton msodik helye ellenre is lvezte az Ausztrl Nagydjat, mivel sok csatt megvvhatott rajta. Az utolst Sebastian Vettellel vvta, aki vgl hibzott. A brit pontosan tudja, mirt.
s mg Bernie Ecclestone attl rettegett, hogy Lewis Hamilton pole-jai garancit jelentenek a tkrsima s emiatt unalmass vl versenyekre. Taln az esetek tbbsgben gy szokott lenni, de az idnynyit Ausztrl Nagydjon nem ez volt a helyzet. Hiba szerezte meg ugyanis az els rajtkockt rendkvl magabiztosan szombaton, a hromszoros vilgbajnok helyzete mr a verseny els mterein les fordulatot vett.
„A verseny eltt magabiztosnak reztem magam, s tkletes volt a htvgm a lmpk kialvsig. Aztn a rajtnl tlprgtek a kerekek, majd az els kanyarban Nico kiszortott, utna pedig mr a visszakapaszkodsrl szlt minden. Viszont rlk, hogy sikerlt” – sszegzett a vgl a msodik helyig elrekapaszkod brit.
Hamilton lett a verseny elejn Max Verstappen kesertette meg, aki a negyedik helyre jtt fel a rajtnl. A brit elszr prblta tmadni t, aztn miutn rezte, hogy nem tud elg kzel frkzni hozz, kicsit visszavett. A kerkcsere utn a fltett kzepes gumik jelentettek ideiglenes temphtrnyt szmra. „Sokig ott vrakoztam a Toro Rosso mgtt, s nem tudtam mit tenni, mert gyorsabb volt azokon a gumikon. Csak azt lttam, hogy a tbbiek elhznak tle. Ezrt a biztonsgi aut egyrtelmen segtett, hiszen mindenkit jra kzelebb hozott egymshoz.”
„Ekkor egy killsos stratgin voltam, s szintn szlva fogalmam sincs, hogy mirt nem vltott t mindenki a kzepes keverkre. De rlk, hogy nem tettk, mert amgy valsznleg sokkal rosszabb helyen rtem volna clba. A csapat teht remek munkt vgzett, mert elre tudtam kapaszkodni.”
Gondok az elzssel – Vettel is tapasztalta…
Hamilton rmutatott, tovbbra is komoly problmt jelent az autk szoros kvetse, ami megnehezti az elzseket, a csatk kialakulst. Az aerodinamikailag kifinomultabb Mercedest a turbulens leveg nyilvnvalan rzkenyebben rinti, mint sok ms vetlytrsat, m tny, Melbourne-ben nem csak a britnek gylt meg a baja az elzssel (ld. a Toro Rossk csatit). „Valamit tennnk kne azrt, hogy knnyebb legyen kvetni az ellenfeleket. A zavaros leveg miatt nem megy, amit az autk maguk mgtt keltenek. gy vlem, Sebastian is ezrt kvetett el hibt a verseny vgn. jabb gumikon volt, mgsem tudott elmenni mellettem” – utalt arra, hogy az t pr krrel a vge eltt utolr Sebastian Vettel nagy igyekezetben kicsszott.
Ami ezt a csatt illeti, Vettel a futam utn elmondta: minden mindegy alapon prblkozott az elzssel, s miutn hibzott, sr elnzst krt csapattl. „Egyrtelmen gyorsabb voltam, de ez sem volt elg ahhoz, hogy elzzek. Ha nem jn ssze azonnal, mr a legelejn, akkor egy kiss fennakadsz. n mindent egy lapra tettem fel, aztn az utols eltti kanyarban tlzsba vittem, mert igazn kzel akartam kerlni a msodik kanyarban, hogy a harmadikban aztn megprblhassam. De sajnos rosszul slt el” – magyarzta a ferraris.
Hamilton elrulta, rlt, hogy rvid idre sszecsaphatott a ngyszeres bajnokkal – de szerinte egyrtelm, hogy mi hajszolta hibba ellenfelt. „J kis csatt vvtam Vettellel, aminek rltem. De alapveten tudnom kellett volna, hogy nem lesz belle semmi. A plya karaktere miatt volt ez. Mihelyst kzeltesz, a gumik a zavaros levegben szenvedni kezdenek, s ilyenkor muszj visszavenned” – rvelt.
Vgl pedig alhzta, annak ellenre is lvezte az idnynyitt, hogy nem nyerte azt. „Az emberek nem hiszik el nekem, de n tnyleg jobban lvezem azokat a versenyeket, amelyeken n vagyok htul s elre kell kapaszkodnom, mint azokat, amelyeken a rajttl egszen a clig vezetek s zavartalanul nyerek.”
Csak a Hamilton-pole-oktl retteg, s emiatt a fordtott rajtrcsrt kardoskod Bernie Ecclestone nehogy vrszemet kapjon…
Ha nem szeretnl lemaradni a legfrissebb hrekrl, krlek ljkold a vettel.gportal.hu facebook oldalt ide kattintva
| |
|
|
|
dvzllek Sebastian Vettel magyar rajongi oldaln. A legfrissebb informcikat osztom meg Sebastian Vettelrl. Hrek, kpek, videk! Ha Te is szereted Sebastiant kvess bennnket facebookon, twitteren, instagram.
Tovbbi informcikrt,s friss hrekrt kvesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!
| |
|
A 2021-es versenynaptr
Mjus 23.: Monaci Nagydj, Monte-Carlo
Jnius 6.: Azeri Nagydj, Baku
Jnius 13.: Kanadai Nagydj, Montreal
Jnius 27.: Francia Nagydj, Le Castellet
Jlius 4.: Osztrk Nagydj, Spielberg
Jlius 18.: Brit Nagydj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydj, Szocsi
Oktber 3.: Szingapri Nagydj, Szingapr
Oktber 10.: Japn Nagydj, Szuzuka
Oktber 24.: Egyeslt llamok Nagydja, Austin
Oktber 31.: Mexiki Nagydj, Mexikvros
November 7.: Brazil Nagydj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrl Nagydj, Melbourne
December 5.: Szad-Arbiai Nagydj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydj, Abu-Dzabi
| |
|
|