SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2014.

Vettel úgy érzi magát, mint Schumacher a visszatérés után

2014.06.04. 17:24

Image and video hosting by TinyPic

Az elmúlt években Sebastian Vettel hozzászokhatott a győzelem ízéhez – idén viszont eddig kevés sikerben volt része. A címvédő honfitársa és barátja, Michael Schumacher mercedeses időszakához hasonlította jelenlegi helyzetét.

De hová tűnt a 2013 végén ellenállhatatlan, rekordokat döntögető Sebastian Vettel? Miközben a Red Bull ásza az elmúlt években sorra aratta a győzelmeket, idén eddig csupán egyetlen alkalommal állhatott a dobogóra (3. lett Malajziában). Miközben csapata visszaesése egyértelmű, egyes vélemények szerint a mostani helyzet a német korábbi teljesítményét is más színben tünteti fel.

Vereségek a csapattárs Daniel Ricciardótól, küszködés az autóval – Vettel szerint jelenleg hasonló cipőben jár, mint barátja és honfitársa, Michael Schumacher aki az F1 rekordereként mercedeses visszatérése után szintén kapott hideget-meleget, az elmaradt sikerek, és a Nico Rosbergtől elszenvedett vereségek miatt.

„Ha megnézzük, valójában egyetlen problémamentes versenyem volt eddig: Malajziában. A többinél nem feltétlenül voltam szerencsés. A fő, hogy hű légy önmagadhoz, és hogy pontosan tudd, mire vagy képes és mire nem. Ha nem fut a szekér, a világ legjobb versenyzője sem képes nyerni. Egy kicsit olyan ez, mint amikor Michael visszatért a Mercedesszel, és az autó egyszerűen nem volt azon a szinten, mint ő, vagy mint korábban a Ferrari. Akkor is sokan mondták azt, hogy Michael csak a Ferrarival volt képes nyerni, és hogy csak szerencséje volt” – fogalmazott Vettel az RTL-nek.

„Sajnos manapság megszokott, hogy az emberek gyorsan ítélkeznek. Ezt meg kell tanulni elfogadni, ugyanis hozzátartozik a versenyzéshez. Ha választhatnánk, lemondanánk róla, de mostanság alig hogy kimondasz valamit, már meg is írják. Az ember viszont tudja, hogy kik állnak mögötte, és kik beszélnek butaságokat. Bosszantó, amikor olyasmiken rágódnak, amik nem felelnek meg a valóságnak. Sokszor nekünk sem szabad kimondani a valóságot. Ez kicsit olyan, mint az óvoda. Sajnos a Forma–1 már csak ilyen: mindenki azt hiszi, tud egy titkot, amit rejtegetnie kell. Az emberek olykor tiszteletlenek, mivel nem ismerik a dolgok hátterét. De gyakran nem is akarják ismerni. Csak a vitákról akarnak olvasni, nem pedig arról, hogy minden milyen klassz és szép” – állapította meg a címvédő.

Vettelt természetesen zavarja, hogy balszerencsés, valamint hogy nem küzdhet a futamgyőzelmekért, elmondása szerint az új helyzet a hozzáállásán viszont mit sem változtatott.

„Természetesen a győzelem érzése egyedülálló, és végső soron ezért is rajtolok el a versenyeken. Ha viszont bizonyos okok miatt nincs módom nyerni, ennek ellenére is igyekszem a tökéletességre törekedni. Ez annyit jelent, hogy próbálok mindent kihozni az autóból. Sajnos a szezonom eddig korántsem volt tökéletes, elég sok gondunk volt a kocsival. Így természetesen nehéz megtalálni a ritmust, és a legjobbat kihozni is. Ha viszont úgy érzed, sikerült, az egyáltalán nem rossz érzés – függetlenül attól, harmadik, ötödik vagy hatodik lettél-e.”

„Természetesen a technikai hibák elkeserítőek. De ha a technika megadja magát, a versenyző nem sok mindent tehet. másfelől ilyenkor inkább előre tekintek és várom a következő futamot, ahol igyekszem javítani. A hibák bosszantóak. Ha jön egy újabb technikai probléma, és nem tudod teljesíteni a körödet, az eléggé frusztráló. Vagy ha minden kör csak egy fél kör. De ennek ellenére is tovább kell próbálkozni, és ki kell hozni abból a fél körből a legtöbbet, hogy az időmérő következő szakaszába juss. Jelenleg mit sem érne, ha csak úgy föladnám. Előre kell tekinteni, továbbgondolni a dolgokat, és rájönni, miben kell javulnunk. Precíz válaszokat kell adni ahhoz, hogy tudjuk, mit kell tennünk” – nyilatkozta a négyszeres világbajnok.

F1 - Kanadai Nagydíj élőben az M1-en

2014.06.04. 15:38

Meghoztam az M1 csatorna, Kanadai Nagydíjra szóló promo videóját! Illetve az ismétlésekre vonatkozó videót is megnézhetitek! Természetesen ismételten lehetőség van arra, hogy a sajtótájékoztatót, a szabadedzéseket, az időmérőt, és a futamot is online lehessen nézni itt, az oldalon. A hivatalos időpontokat magyar idő szerint a bal oldalon az eseménynaptár modulban megtalálhatjátok, illetve az M1-M2 csatorna időpontjait is!

A Red Bull eltűnhet a kanadai egyenesekben

2014.06.04. 15:25

Image and video hosting by TinyPic

Az osztrák címvédő egy igen nehéz versenyhétvégére számít Kanadában, miután az egyenesekben még mindig nem elég erős a Renault motorja.

Dietrich Mateschitz csapata már több ízben is elmondta, hogy az RB10 önmagában egy rendkívül versenyképes gép, mely a Mercedes szerint is aerodinamikailag a legerősebb, a Renault megbízhatósági gondjai és a teljesítmény miatt azonban Daniel Ricciardo és Sebastian Vettel nem tud harcban lenni a címért.

Monacóban talán a csapat eddigi legerősebb teljesítményét láthattuk a Mercedeshez képest, de most ismét egy olyan helyszín következik, ahol küszködhet az RB10.
 
„Azt hiszem, Montreal egy kihívást jelentő verseny lesz számunkra és érdekes lesz látni, hogy miként is boldogulunk majd ezzel.” – mondta Christian Horner csapatfőnök a brit Autosport lapnak.
 
„A Renault keményen dolgozik a színfalak mögött, és Monacóban sokkal, sokkal közelebb tudtunk lenni.” – tette Horner, aki egyetért Adrian Newey véleményével a Kanadai Nagydíjat illetően.
 
„Ez volt az első alkalom idén, amikor képesek voltunk a Mercedes ellen harcolni. Dan (Ricciardo) tempója a verseny utolsó harmadában különösen jó volt. Akkor ő volt a leggyorsabb a pályán, ami sok bizalmat jelent számunkra.”
 
„Most azonban egy másik véglet következik, mivel Kanadában az egyenesek határozzák meg a pályát. Emiatt nagyon érdekes lesz látni, hogy hogyan boldogulunk a Mercedes motorokkal felszerelt autókkal Montrealban.”

Titkos teszten vett részt a Red Bull és a Renault?

2014.06.04. 15:23

Image and video hosting by TinyPic

Német lapértesülések szerint titkos „teszten” vehetett részt közvetlenül az idénynyitó Ausztrál Nagydíj előtt a Red Bull, a Toro Rosso és a Renault. Valaki minderről egy névtelen levél formájában értesítette a riválisokat és az FIA-t…

Szerdán a Motorsport-Total című német portál arról számolt be, hogy a téli második bahreini tesztet követően, de még az idénynyitó Ausztrál Nagydíj előtt a Red Bull és a Renault egy titkos gyári teszten vett részt Ausztriában, hogy ezzel segítsék elő a franciák problémás erőforrásainak fejlesztését. „A találgatások szerint a Red Bull-istálló egy Renault-hajtóegységgel hat napon át tesztelt az AVL grazi bázisán. Az AVL évek óta nagyra becsült technikai partnere egyes Forma–1-es csapatoknak, és internetes oldala szerint egyebek mellett hajtásláncokra és szimulációs technológiákra specializálódtak” – írják a németek.

A lap kiemelte, hogy a kérdéses tesztet egy erre a célra kialakított „futópadon” hajtották végre, melyen az autó járó motorral, forgó kerekekkel szimulálja a pályán történő száguldást. A németek a Red Bull kötelékébe tartozó Antonio Felix da Costa március 6-ai Twitter-üzenetét is idézték, melyben a tehetség azt írja, öt napon át Ausztriában lesz.
 
Később egy másik német portál, az Auto Bild Motorsport azt is megtudta, a kérdéses tesztről egy névtelen levélíró adott hírt. Az illető levelét Svájcban adta fel, s egyebek mellett a Nemzetközi Automobil Szövetségnek (FIA), a Ferrarinak, a Mercedesnek és a Saubernek küldte el. „Egy névtelen levélíró befeketítette a Red Bullt a riválisoknál és az FIA-nál” – írja a német lap. A cikk szerzője, Bianca Garloff ugyanakkor úgy tudja, a kérdéses teszten nem is a Red Bull, hanem a testvércsapat Toro Rosso autóját használták – szabálysértésről pedig szó sem volt. „A Toro Rosso karosszériája első és hátsó szárny nélkül ment a futópadon, és nem fújták levegővel. Ezáltal mindez csak egyszerű tesztnek minősül, és teljesen legális” – írja, utalva arra, hogy a sportszabályzat csupán a pályatesztek, valamint az 1:1-es méretarányú szélcsatornai tesztek tiltásáról rendelkezik.
 
Az érintettek egyelőre nem kommentálták a híreket. A Red Bull a Sky Sports riporterének, Ted Kravitznek csupán annyit mondott, ők nem vettek részt ezen a teszten, míg a Renault a Motorsport-Total érdeklődését egy rövid mondattal hárította: „Ezt nem kívánjuk kommentálni.”

Vettel olykor nyíltabban beszélne

2014.06.04. 15:20

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel a nehéz időkben is hűséges ahhoz a csapathoz, mellyel zsinórban négy címet nyert. A címvédő olykor szívesen beszélne nyíltabban a háttérről, de tudja, ezzel komoly károkat is okozhatna.

Vettel nem az a fajta versenyző, aki elhagyja a csapatot, ha nem úgy mennek a dolgok. “Azonnal el kellene hagynom a csapatot, ha olykor nem nyerünk? Lósz*rt! Nem vagyok része ennek a gyorsan zajló világnak”- mondta a négyszeres bajnok a Sport Bildnek. Az okokról nem beszélt, de szívesen tenné. “Alkalmanként szívesebben beszélnék nyitottabban, de ehhez üzleti titkokat kellene elárulnom”- jegyezte meg.

Az továbbra is kizárt, hogy elfelejtett volna valamit 2013 óta. “Nem történhet olyasmi, hogy a tél folyamán elfelejtesz vezetni. Az ilyen pillanatokban fontos, hogy hű maradj önmagadhoz, és tisztában legyél azzal, amit tudsz, és azzal is, mi az, amit nem. Ha nem megy a szekér, lehetsz te a világ legjobb versenyzője a volán mögött, akkor sem tudsz nyerni”- fejtette ki az álláspontját a heppenheimi.

Egyelőre hat futamon vagyunk túl a bajnokságban, de a Mercedes előnye behozhatatlannak tűnik. Vettel túl korainak tartja, hogy feladják, vagy ezen gondolkodjanak. “Ez az év nehezebb, mint az előzőek. Jobban szeretném, ha az autó gyorsabb lenne. De még közel sem ért véget a bajnokság. Magabiztos vagyok, hogy újra nyerni fogunk.”

Még mindig fejleszt a Renault Sport

2014.06.03. 20:00

Image and video hosting by TinyPic

Remi Taffin elmondta, a bajnokság indulása előtt még máshogy kalkulálták a menetrendet, és Kanadának a “szárnyalásról” kellene szólnia. A fejlemények átírták a forgatókönyvet, de számos hibát kijavítottak közben.

Monacóban kevésbé jött ki a Renault hátránya, de ez is kevés volt ahhoz, hogy jobb helyezést érjenek el a harmadiknál. Kanada teljesen más történet, ismét többet nyom latba a motorerő. A Renault fejleszt és javít, remélik, ezen a hétvégén sikerül lezárni a folyamatot.

“A szezon elején azt mondtuk, hogy a Kanadai Nagydíjtól kikecmergünk a hátrány lefaragását célzó folyamatból, és már a megfelelő utat fogjuk járni”- mondta Taffin a hétvégi futam előtt.

“Az utóbbi négy futamon számos új fejlesztést mutattunk be, Montrealban pedig teljesítjük ezt a folyamatot. Igazából először lesz lehetőségünk teljes mértékben arra, hogy lássuk, hol állunk a versengésben. Több új alkatrész debütál itt, melyek elsődleges célja, hogy jobb legyen a megbízhatóság”- folytatta a Renault Sport mérnöke.

“Az előző versenyen a szoftvert fejlesztettük inkább, melyek a vezethetőség és az energiamenedzsment terén segítettek.”

Taffin elmondta, kivizsgálták a monacói eseteket is, különös tekintettel Vettel autójára. Kiderült, az MGU-H-ban történt egy mechanikát érintő hiba: ezt az alkatrészt robosztusabbá tették. A Toro Rosso esetében a kipufogó okozott gondot, de ezen a téren is fejlődtek, miután javítottak a diagnosztikán és már jobban értik, hogyan viselkedik a rendszer az autóban.

“Annak ellenére, hogy tudjuk, a versengés rendkívül erős, optimistán megyünk el Montrealba, mivel mindig a legjobbat nyújtjuk a pályán”- mondta Taffin. “Reálisan nézve alázatosnak kell lennünk, de nagyon jó teszt lesz arra, hogy lássuk, meddig jutottunk el a nehéz téli tesztek óta, és még mennyi munka áll előttünk.”

Monacói Nagydíj hivatalos összefoglalója

2014.06.03. 19:52

Meghoztam a hivatalos Monacói Nagydíj összefoglaló videóját! Jó szórakozást!

Zene: Kes Loy & Philip Guyler - Rhythm Drives Me

Newey: Vettel stílusa egészen különleges

2014.06.03. 17:42

Image and video hosting by TinyPic

A Red Bull mindent elkövet annak érdekében, hogy idei autóját Sebastian Vettel stílusához igazítsák – nyilatkozta Adrian Newey. A brit tervező szerint a címvédőt rosszul érintette a befújt diffúzor betiltása.

Eddig nem a várakozások szerint alakult a 2014-es év Sebastian Vettel számára. Amellett, hogy a németek címvédőjét az első hat hétvégén rendszeresen technikai hibák hátráltatták, újdonsült csapattársa, Daniel Ricciardo is megkeserítette az életét. Az ausztrál az időmérőkön hatból öt alkalommal múlta felül márkatársát, míg a versenyeken összesen 9 ponttal gyűjtött többet nála, s már eggyel több dobogós helyezést számlál.

Noha Barcelona óta a négyszeres világbajnok már jobban érzi magát autójában, a volán mögött egyelőre továbbra sem tűnik annyira magabiztosnak, mint egy évvel ezelőtt, amikor zsinórban kilenc futamot nyert. A Red Bull technikai igazgatója, Adrian Newey mindezt speciális vezetési stílusára vezeti vissza.

„Sebnek rendkívül különleges a vezetési stílusa, és ha képesek leszünk úgy alakítani az autót, hogy jobban feküdjön neki, akkor ez rendkívül hatékony is. Ha viszont nem tudjuk elérni ezt, akkor nem tudja kihasználni a benne rejlő potenciált. Most ezen dolgozunk” – árulta el Newey Adam Coopernek.

Vettel az elmúlt években teljes összhangba került a csapata által tökélyre fejlesztett befújt diffúzorral, Newey szerint az eszköz betiltása (a kipufogó azóta a kocsi hátuljára került) emiatt visszavetette a teljesítményét.

„Alapvetően nem tudjuk helyettesíteni a befújt diffúzort, de Sebastian már azt megelőzően is gyors volt, hogy ezek feltűntek a színen. Most újra kell tanulnia a dolgokat” – magyarázta a brit.

Majd a csapat másik versenyzőjéről, a Vettelt eddig igencsak megszorongató, s ezáltal sokakat meglepő Daniel Ricciardóról is beszélt.

„Már az első naptól kezdve jól teljesít. Gyakran amikor egy viszonylag tapasztalatlan versenyző egy új csapathoz kerül, eltart egy ideig, mire beilleszkedik, de ő úgy tűnik, azonnal alkalmazkodott az új motorszabályokhoz, és az eltérő autókhoz is. Eddig remek volt” – méltatta Newey az ausztrált.

Végül pedig arról is beszélt, hogy csapata annak ellenére is igencsak messze van még az első hat versenyt megnyerő Mercedestől, hogy Monacóban úgy tűnt, közelebb kerültek hozzájuk.

„Ez biztató volt, de meg kell mondjam, hogy a pálya kedvezett nekünk, tehát a következő helyszíneken már nem biztos, hogy ugyanez lesz a helyzet. Montreal nem a legkedvezőbb pálya számunkra” – tekintett előre kissé pesszimistán a Red Bull technikai igazgatója.

30 perces on-board összeállítás a 2014-es Monacói Nagydíjról

2014.06.01. 20:45

A Red Bull kártérítést követelne a Renault-tól

2014.05.31. 12:55

Image and video hosting by TinyPic

Kártérítést követelne a Red Bull a Renault-tól a félresiklott 2014-es szezon miatt. Helmut Marko szerint amellett, hogy technikai hátrányba kerültek motorpartnerük miatt, csapatuk arculata is csorbát szenvedett.

A pocsékul alakult téli tesztidényt követően a vártnál ugyan valamelyest jobban kezdődött a Red Bull 2014-es szezonja, ám a Mercedesszel szemben továbbra is komoly hátrányban vannak az osztrákok. Miközben a csillagos márka jelenleg 240 pontjával vezeti a bajnokságot, a Red Bull 99 pontjával a második. Az egyéni küzdelemben előkelőbb helyen álló Daniel Ricciardo mindeközben 68 pontos hátránnyal a negyedik, míg Sebastian Vettel csak hatodik.

A címvédő alakulat már a szezon eleje óta hangoztatja, hátrányukat elsősorban motorpartnerük technikai nehézségeinek köszönhetik, az RB10-es konstrukció önmagában ütőképes lenne. Helmut Marko, az istálló tanácsadója a Sport Bildnek elárulta, szeretnének kártérítést követelni motorpartnerüktől.

„Pontos számokat még nem tudok mondani, az eléggé komolytalan is lenne. A szezon még messze nem úszott el. Év végén azonban a gazdasági osztályunk elszámolást készít. Akkor majd meglátjuk, hogy milyen veszteség ért minket a Renault miatt” – fogalmazott Marko a német lapnak.

„Ez azon összegekről szól, amelyeket azáltal veszítettünk, hogy a Renault nem dolgozott elég jól. Az imázsunk sérüléséről pedig akkor még nem is beszéltünk.”

Tény, a Renault eddig valóban megnehezítette partnercsapatai évét, a Red Bull a Toro Rossóval karöltve pedig minden segítséget megadott nekik a mihamarabbi fölzárkózáshoz. Sebastian Vettel kétszer esett ki a Renault-erőforrás technikai hibája miatt, háromszor voltak problémái az időmérő edzéseken, de a szabadedzéseken elvégzendő munkájukban is nem egyszer komolyan hátráltatta a franciák technikai problémája a Red Bullt. A címvédő ráadásul a gyenge szezonkezdés miatt a bajnokság későbbi szakaszában büntetésekre is számíthat, mely ugyancsak hátrányos helyzetbe hozhatja őket.

Hogy milyen módon és jogcímen követelnének pénzt a Renault-tól, egyelőre nem tudni, Marko mindazonáltal nem először gyakorol komoly nyomást a franciákra. A héten például elárulta, a Red Bull a hazai Osztrák Nagydíj után dönt majd arról, továbbra is kitart-e a Renault mellett, avagy új motorpartner után néz. Az osztrákok addig szeretnék megtudni, mire számíthatnak a franciáktól a szezon hátralévő részében, s van-e még esélyük a Mercedes utolérésére.

A csapat tanácsadója mindenesetre elhintette, adott esetben a Vokswagen is szóba kerülhet, miután a Ferrarinál és a Mercedesnél – riválisok lévén – nemigen lenne esélyük, a 2015-ben visszatérő Honda elsőszámú partnere pedig mindenképpen a McLaren lesz –ők viszont szeretnének a mostanihoz hasonló exkluzív szerepkört partnerüktől.

„A Vokswagen jelenleg már aktívan részt vesz olyan szériákban, ahol a Forma–1-eshez hasonló motorokat használnak” – fogalmazott Marko.

A német autógyártó a Motorsport-Total kérdésére ugyanakkor leszögezte, nincsenek F1-es terveik.

„A Volkswagen jól érzi magát a rali-világbajnokságban. Nincsenek a Forma–1-et érintő terveink” – fogalmazott a szóvivő.

 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?