SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2017.

Nyerj jegyet a magyar futamra!

2017.05.29. 21:29

Vásárolj az Unilever Magyarország Kft. által forgalmazott Rexona termékek közül egyet a magyarországi Tesco üzletek egyikében 2017. május 25. és 2017. június 22. között, és a tied lehet az 1db páros Gold hétvégi belépőjegy vagy a 4db páros Silver hétvégi belépőjegy egyike a Forma-1 Magyar futamára a Hungaroringre.

katt ide

Forbes & Alianz nyereményjáték - nyerj F1 belépőt, vagy egyéb relikviákat

2017.05.29. 21:20

Töltsd ki a kvízt és nyerj F1 belépőt, vagy egyéb relikviákat

katt ide

Vettel: Nem volt csapatutasítás, Kimié volt az elsőbbség

2017.05.29. 21:19
Nem történt csapatutasítás a Ferrarinál Sebastian Vettel szerint, aki maga is meglepődött azon, hogy az élre állt későbbi kerékcseréje után.
 
A 34. és 39. kör közötti időszak döntött a győzelem sorsáról a Monacói Nagydíjon. Kimi Räikkönen az előbbi, Sebastian Vettel az utóbbi forduló végén hajtott a boxba új abroncsokért, és miután a német visszatért a pályára, már ő volt előrébb. A Ferrari egyszerű stratégiai húzással „tette a helyükre” versenyzőit – gondolhatnánk.
 
Csakhogy Vettel már a verseny első szakaszában is gyorsabbnak tűnt csapattársánál, és más esetekből is bebizonyosodott, hogy ezúttal a fordított elévágás volt a nyerő taktika.
 
Vettel szerint szó sem volt arról, hogy csapata a bajnokság miatt az ő győzelmét akarta inkább. „Nem mennék ennyire mélyre. Szerintem eleve rossz időszaka ez az évnek arra, hogy ilyesmiről beszéljünk. Papíron talán logikusabbnak tűnt ez, de a terv nem ez volt, hanem az, hogy nyerjünk, hogy mindkét autónkkal a dobogón álljunk, ideális esetben az első és a második helyen” – mondta a Sky Sportsnak.
 
„Ma reggel, amikor a futamról beszéltünk, szóba került az első kanyar, a futam, a taktika, és az élen álló autónak volt elsőbbsége. Végül azonban ma kiderült, hogy volt esély tovább kint maradni, és fordítani a helyzeten. Hosszú idő óta ez az első alkalom, hogy ez működött ezen a pályán.”
 
„Számomra egyszerű volt a helyzet: nyerni akartam, és ez volt az egyetlen esélyem. Kihasználtam. Nagyon boldog vagyok ezzel és a köridőimmel is. Jobb voltam, mint tegnap az időmérőn… Ez egy nagy nap volt számomra, de mindenekelőtt a csapat számára.”
 
Vettel később határozottan kijelentette, nem történt csapatutasítás. Elmondása szerint inkább szerencse volt a szempontjából, hogy most a fordított elévágás volt a nyerő. „Nem volt ilyen terv, sem csapatutasítás. A verseny előtt egyértelművé tettük, hogy az első autónak van elsőbbsége, és ha lett volna választásom, alap esetben én akartam volna először kimenni. Ez azon kevés alkalmak egyike volt, amelyben a fordított elévágás működött. Az alapszabály, hogy ha előrébb kvalifikálod magad, akkor elsőbbséged van a kiállásnál. Ma ez nekem kedvezett, és én éltem vele.”
 
Azt ugyanakkor megérti, hogy Räikkönen jelenleg dühös az elszalasztott esély miatt. A finn azt nyilatkozta, ez a második hely semmit sem jelent számára. „Nincs miért hazudni, boldog vagyok, de közben megértem azt is, hogy ő most maga alatt van” – mondta Vettel. „Számomra a stratégia terén az volt a legfontosabb, hogy Valtteri előtt maradjak, közel Kimihez, és meglepett, amikor az élre tértem vissza. Előny volt kint maradni ma, de ezt a futam előtt nem láthattuk előre. Jól kijövünk egymással, és megértem, hogy Kimi ma nem túl boldog. Jól ment az első etapban, de aztán megkapod az üzenetet, hogy áljl ki, és kiállsz, majd nyomod. Hallottuk, milyen időket fut Bottas, és éreztem, hogy meg kell erőltetnem magam. Meglepett, hogy ennyire gyors tudtam lenni.”
 
Vettel 25 pontra növelte előnyét a bajnokságban a rossz hétvégét kifogó Lewis Hamiltonnal szemben. Kanadában érzése szerint ismét versenyképesek lehetnek, de ennyire előre nem akart menni. „A következő pályák nagyon mások, talán éppen ennek az ellentétei. De ez nem is számít igazán, nem gondolok ilyesmire túl sokat. Szerintem augusztus előtt nem is érdemes nézegetni a pontokat. Nem kell zseninek lenni ahhoz, hogy tudd, aki nyer, annak több pontja van. Ez a cél. Az autót nagyon élvezetes vezetni, sokkal jobban élvezem, mint az előző években. Nem tekintek túlságosan előre, csak arra összpontosítok, ami előttem áll. Tegnap magam alatt voltam, most sokkal boldogabb vagyok. Talán még holnap is jól leszek, bár lehet, hogy még próbálom kipihenni a mai estét, akármi is vár most rám…” – mondta mosolyogva a győztes.

Monacói nagydíj - vettel nyilatkozata

2017.05.28. 16:32

A piros 5-ös mindent vitt Monacóban!

2017.05.28. 15:57
Címkék: nagydíj
Nem a rajt, a taktika döntött: Sebastian Vettel idei harmadik győzelmét aratta, és 25 pontra növelte az előnyét a bajnokságban.
 
Hogy fognak ezek a széles autók elférni a szűk első kanyarban? A kérdés a monacói hétvége kezdete óta foglalkoztatta a paddockot, ám a vasárnapi futam kevéssé izgalmas válasszal szolgált: könnyedén! A két Ferrari kötelékben repült be a Sainte Dévote-ba, Sebastian Vettel blokkolta az utat Valtteri Bottas előtt, és bár a két Red Bull egymás mellé került, végül ők is tartották a Max Verstappen, Daniel Ricciardo sorrendet.
 
A rajt vesztese Danyiil Kvjat volt, aki két pozíciót csúszott vissza, Kevin Magnussen ugyanennyit nyert, míg Lewis Hamilton már az első métereken lehagyta Stoffel Vandoorne-t, így a 12. helyről kezdhette a reménykedést, hogy valahogyan előrébb tud lépni.
 
A Pirelli ugyan előzetesen ajánlotta a középmezőny figyelmébe a szuperlágyas kezdést, erre végül csak a két Sauber vállalkozott. Közülük Pascal Wehrlein az első kör végén aztán egyből ultralágyakra cserélt, miközben Jenson Button épp az ellentétes utat járta be: szuperlágyat tetetett föl a legelső kör végén.
 
Ők ketten aztán a cserék után kevés híján ütköztek is kifelé menet. Az FIA a brit panasza után vizsgálatot is indított az ügyben. Az eredmény: Wehrlein 5 másodperces büntetést kapott veszélyes kiengedés miatt.
 
Kezdetét vette a monacói vonatozás. Räikkönen azonnal egészséges 2 másodperces egérútra tett szert csapattársával szemben, mögöttük Bottas további 3 másodperccel következett, majd a két Red Bull hasonló távolságot tartott. A két Ferrari fokozatosan húzott el a Mercedestől, 12 kör után már közel 7 másodperc volt a finn lemaradása.
 
Hamilton eközben annak ellenére is előrelépett két helyet, hogy mindvégig 2 másodperces távolságból követte Kvjatot. A 16. körben előbb Nico Hülkenberg Renault-ja eresztett füstöt magából a Casino-tér felé haladva. „Súlyos váltóhibánk van, Nico” – jelezték neki. A német a 10. helyről esett ki. Sergio Pérez eközben folytatni tudta a körözést, ám miután valahol odacsapta első szárnya bal oldalát, korai kerék- és szárnycserére kényszerült, s a 7.-ről a 16. helyre esett vissza.
 
Hamilton ezzel a pontszerző 10. helyren állt.
 
Vettel érezhetően gyorsabb volt csapattársánál. A 26. körben már csak 1 másodperc volt közöttük a különbség, ráadásul Bottas és a Red Bullok is közelebb kerültek hozzájuk. Räikkönen ekkor érte utol első lekörözötteit, Buttont és Wehrleint.
 
Támadó helyzetbe viszont Verstappen került, aki szép csendben másfél másodpercre lopakodott Bottas mögött. A két autójával erősebb stratégiai pozícióban lévő Red Bull el is indította a láncreakciót. Verstappent a 32. kör végén hívták szuperlágyakért, és ezzel felgyorsultak az események!
 
„Épp az ellenkezőjét csináljuk Bottaséknak” – jelezte a mérnöke. Felhívás volt keringőre. A Mercedes viszont azonnal reagált, és hiába a holland 1 másodperccel jobb kivezető köre, miután a németek 1 másodperccel gyorsabban dolgoztak a boxban, Bottas megtartotta pozícióját.
 
Räikkönenéken volt a sor: a 34. körben a futamot vezető finn is a boxba fordult, és szuperlágy abroncsokat kapott. Eljött az eredetileg hátrányosabb helyzetben lévők ideje: Vettel és Ricciardo is a gázba taposott! Előbb az ausztrál szórta a leggyorsabb köröket, majd Vettel tört be az 1:15-ös tartományba.
 
Ami a kiállások előtt csak sejthető volt, most bebizonyosodott: mindketten gyorsabb tempóra voltak képesek, mint amivel addig haladtak. Ricciardo Verstappen és Bottas megelőzésére hajtott, Vettel a vezetés átvételére – és mindketten sikerrel jártak. A négyszeres futamgyőztes a 38., a négyszeres világbajnok a 39. körig tolta el a kerékcseréjét. Miután Verstappen megtudta, mi történt, sűrű káromkodásba kezdett – és alighanem Räikkönen sem volt boldogabb…
 
Vettel jól használta ki tempófölényét és azt, hogy csapattársának beletelt pár körbe a szuperlágy gumik fölmelegítése. Pat Symonds rámutatott: „Ez a helyzet Schumacher és Alonso 2005-ös és 2006-os küzdelmére emlékeztet. Nem tudhatod, hogy a második autó gyorsabb is lehetne-e. Láthattuk, hogy Kimi kezd visszalassulni egy kicsit, és szerintem Sebastian ekkor tudta, hogy gyorsabb is lehetne. Egyikük sem tudhatta, hogy Seb mire képes. Aztán 1:15,5-ig, 1:15,2-ig gyorsult.”
 
Vettelhez és Ricciardóhoz hasonló stratégiát követett a 10. helyen haladó Hamilton is. A háromszoros bajnok kiállását egészen a 47. körig tolta el a Mercedes. Miután addigra közvetlen ellenfelei már kiálltak (Romain Grosjean például 7 körrel korábban), a brit a 7. helyről állt ki új gumikért, és képes volt kiautózni akkora előnyt, hogy oda is térjen vissza. Az élmezőny így is elérhetetlen távolságban volt tőle, ám Carlos Sainztól csak 5 másodperc választotta el.
 
A pozíciócserék után Vettel hamar 10 másodperces előnyt épített ki a másik Ferrarival szemben, Vettel szorosan követte Bottast, ám a sorrend változására nem mutatkozott nagy esély.
 
Egészen a 60. körig, amikor jött a következő fordulat – pontosabban félfordulat. Button a Portier-kanyarnál túlságosan optimistán mérte fel a belső íven megnyíló hely méretét, és úgy tette be oda McLarenjét, hogy az egyenest Wehrlein Sauberébe csúszott. A kerekek összeérte, a német pedig oldalra fordulva szorult a falba. „Jól vagyok, de jobban lennék, ha ki tudnék szállni” – jelezte a rádión a rémisztő jelenet után. Ezzel a manőverrel Button talán utolsó futama is véget ért.
 
Jött a biztonsági autó, amit Verstappen, Pérez, Massa és Magnussen egy újabb kerékcserére használt ki. Valamennyien ultralágy gumit kaptak a hajrára.
 
Az újraindítás előtt jött a következő Sauber-kaland. Marcus Ericsson éppen vissza akarta venni körét, ám miután megelőzte a biztonsági autót, az első kanyarban a falnak csúszott. A tempót visszafogó Mercedes a 66. kör végén távozott. Verstappen helyett Bottas lendült azonnal támadásba, Ricciardo ellen. Olyannyira megzavarta ezzel az ausztrált, hogy az finoman a falnak is nekikoccant a Sainte Dévote utáni emelkedőn – de meg tudta tartani harmadik helyét.
 
Hátrébb a vérszemet kapó Pérez előbb Vandoorne-t küldte a falba az első kanyarban, aztán Kvjattal koccant össze a Rascasse-ban. Mindkét áldozata kiesett, a McLaren pontnélküli sorozata pedig nem tört meg. Pérez pedig hajthatott a boxba, átadva az utolsó két pontszerző helyet Massának és Magnussennek.
 
Sebastian Vettel pályafutása 45. győzelmét aratta, a másodikat Monacóban. Győzelmével és Hamilton 7. helyével már 25 pontra, azaz egy futamgyőzelemnyire növelte előnyét a bajnokságban. Räikkönennek nem lett meg a visszatérés óta első ferraris sikere – Ricciardónak viszont összejött a második 2017-es dobogó.
 
Folytatás két hét múlva a Kanadai Nagydíjon!
 
A Monacói Nagydíj végeredménye:
1. Sebastian Vettel Ferrari 1 ó 44 p 44,340
2. Kimi Räikkönen Ferrari +03,145
3. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer +03,745
4. Valtteri Bottas Mercedes +05,517
5. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer +06,199
6. Carlos Sainz Toro Rosso-Renault +12,038
7. Lewis Hamilton Mercedes +15,801
8. Romain Grosjean Haas-Ferrari +18,150
9. Felipe Massa Williams-Mercedes +19,445
10. Kevin Magnussen Haas-Ferrari +21,443
11. Jolyon Palmer Renault +22,737
12. Esteban Ocon Force India-Mercedes +23,725
13. Sergio Pérez Force India-Mercedes +39,089
14. Lance Stroll Williams-Mercedes kiesett
15. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Renault kiesett
16. Stoffel Vandoorne McLaren-Honda kiesett
17. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari kiesett
18. Jenson Button McLaren-Honda kiesett
19. Pascal Wehrlein Sauber-Ferrari kiesett
20. Nico Hülkenberg Renault kiesett

Monacói Nagydíj - interjú az időmérő után

Monacói Nagydíj - A három legjobb - időmérő

2017.05.28. 12:31

Vettel: „Nehéz megjósolni, hogy mi lesz holnap”

2017.05.27. 18:03
Címkék: hírek
Inkább mérges volt, mintsem örült Sebastian Vettel a csapaton belüli első vereségét hozó időmérő után. Elmondta, miért vesztett, és megerősítette, nyílt küzdelmet fognak vívni csapattársával.
 
Mindössze 43 ezreden múlt! Ekkora előnnyel nyerte Kimi Räikkönen a Monacói Nagydíj időmérő edzését. Mindez óriási különbség ahhoz a 2 ezredmásodperchez képest, amellyel Sebastian Vettel megelőzte Valtteri Bottast, és megmentette magának az első rajtsoros indulás lehetőségét – ő mégis előbbi miatt mérgelődik inkább.
 
Érthető módon, hiszen a három szabadedzés az ő nagy fölényét hozta, és a Ferrarin belül is ő tűnt addig a gyorsabbnak az utcai pályán. Csakhogy a kvalifikációja másképpen alakult, mint az edzései. „A pole elszalasztása miatt érzett bosszúságom erősebb, mint az első sor miatt érzett örömöm” – ismerte el a német RTL-nek. „Nehéz megjósolni, hogy mi lesz holnap. A rajt nehéz lesz, lehetnek biztonsági autós fázisok, és így tovább.”
 
Ami a szombatot illeti, a legnagyobb változást délutánra az jelentette, hogy Vettel mondhatni „kicsúszott a zónából”. „Csütörtökön és ma délelőtt is sima edzéseink voltak, nem volt gond a forgalommal. Egyből ráéreztem az autóra, mindent ki tudtam hozni belőle. Az időmérőn viszont volt pár rossz menetem, forgalommal. És nem tudtam elkapni azt a ritmust. Kimi is hangsúlyozta, a lényeg a kör összerakásán van, és én most egy kicsit talán jobban küszködtem ilyen téren, mint ő. Ma ő volt a gyorsabb.”
 
„Az autót egészen jónak éreztem, de a Q3-ban az első körön egy kicsit talán túlságosan is nyomtam. Az ötös kanyarban egy kicsit szélesre futottam, aztán a második próbálkozásnál újra mélyen fordultam ott. A második szektorban túl mohó voltam, túl sokat akartam, és egy kicsit elvesztettem az autót. De kérdezzenek meg bárkit a mezőnyből, vélhetően mindannyian úgy érezzük, hogy több is volt benne! A lényeg, hogy ez egy nagy eredmény a csapat számára. Nem vagyok olyan boldog, mint lehetnék, de gratulálok Kiminek!”
 
A bajnokságban vezető Vettel azzal vigasztalódhat, hogy csapattársától elszenvedett első idei veresége éppen akkor jött, amikor legfőbb ellenfele, Lewis Hamilton is mélypontra jutott. A brit csak 14. lett az időmérőn Stoffel Vandoorne autótörése miatt, így nehéz futam vár rá. Esély a pontelőny növelésére – mondhatnánk. Ám Vettel jelezte: „Ez nem igazán érdekel.”
 
Arra utalt ezzel, hogy eszében sincs a biztos második pozícióján ücsörögni, nyílt küzdelemre készül Räikkönennel. „Mindketten próbálunk a legjobb pozícióért harcolni holnap. Elismerésem Kiminek, a végén ő volt a jobb! Elég versenyt teljesítettünk már ahhoz, hogy tudjuk, mi a dolgunk az első kanyarban. Azért vagyunk itt, hogy versenyezzünk.”
 
„A rajt fontos lesz, az első kanyar fontos lesz, és minden verseny fontos. A rajt viszont csak a verseny eleje, nem a vége. Tudjuk, milyen fontos a pole Monacóban, és azt is, mire számíthatunk. A legjobbat akarom kihozni belőle, ez a cél holnapra. Nem tudom, mi lesz a rajtnál. Elrajtolok, aztán meglátjuk, hol kötök ki – ilyen egyszerű. Nem vezet hosszú út az egyes kanyarhoz, de utána még várni fog ránk egy hosszú futam.”
 

Megrovás Vettelnek

2017.05.27. 18:00
Címkék: hírek
Egy kisebb kihágásért megrovást kapott az FIA versenybíróságától Sebastian Vettel a monacói időmérő edzés után.
 
A négyszeres világbajnok ellen azért indított vizsgálatot az FIA, mert megsértette a sportszabályzat „L” mellékletének IV. fejezetét. Ez kimondja, hogy a versenyzőknek a boxutca kijáratánál a kijelölt sávban kell maradniuk. Sebastian Vettel azonban Ferrarijával a Q3-ban átlépte a fehér záróvonalat.
 
A szövetség bírái a videofelvételek tanulmányozása után úgy döntöttek, a legenyhébb büntetést szabják ki: szóbeli figyelmeztetésben részesítették a kvalifikáció másodikját.
 
Vettelnek a mostani az idei első megrovása volt, aggódnia tehát egyelőre nem kell. 10 rajthelyes hátrasorolás csak a harmadik figyelmeztetés után jár.
 

Monacói Nagydíj, időmérő nyílatkozat

2017.05.27. 17:59
Címkék: hírek

Sebastian Vettel (Ferrari – 2. rajthely)

„Először is gratulálnom kell Kiminek, mert nagyon jó munkát végzett. Ha végiggondolom az időmérőt, akkor látszik, hogy egy kicsit gyorsabban is mehettem volna, de összességében nagyon jó volt az autóm. Meglepett a Mercedes problémája, egészen az utolsó percig, mert akkor Valtteri nagyon jó kört ment. Nem tudom, mi volt a baj. Mi nagyon jól éreztük magunkat az autóban, és sikerült folyamatosan javulni az edzések között. Remek érzés, hogy ennyire sok szurkolónk van. Nagyon jó a Ferrarival versenyezni. Persze a legtöbbször a pályát nézed, de azért érzékeled őket, és itt mindig nagyon közel vannak. Ez az év csúcspontja!”

 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!