SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )

Ausztrál Nagydíj >> újabb képek

2014.03.17. 09:54

Újabb képek találhatóak meg a galériába az Ausztrál Nagydíjról!

Image and video hosting by TinyPic

Vettel sajnálja csapattársát

2014.03.16. 20:06

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel kezdetben azt gondolta, az akkumulátorral van gond, de kiderült, a motor adta meg magát. A Red Bull Racing pont nélkül zárta a futamot, legalábbis a jelenlegi állás szerint.

Vettel futama az ötödik körben ért véget, de már a második formációs körön érezte, valami nincs rendben az autóval. A csapat örömét végül az vette el teljesen, hogy kizárták Ricciardót. “Nagyon sajnálom Danielt, mivel annál nincs jobb, mint egy jó eredmény a hazai nagydíjadon”- mondta a német bajnok.

Ami a saját versenyét illeti, a következőket mondta. “Nem tudjuk, miért történt, és még nem értjük a problémát. Minden összeköttetésben áll, és az elején azt gondoltam, egyszerűen nincs erő az akkumulátorban. Majd kiderült, a motor ment tönkre valahogy. Nagyon komplikált, ahogy minden együtt működik mindennel, de végül az a hatása, hogy le kell állítanod az autót”- összegezte a fejleményeket.

Pedig a leintést követően még megkönnyebbülést jelentett számára, hogy Ricciardo alatt jól megy az RB10.
 
“Abszolút. Azt reméltem, a futamon nem történik meg vele ugyanaz, mint velem. Nem látsz bele az új technikába. Nézzük meg Hamiltont. Ő is kiesett. Versenyzőként természetesen ez frusztráló. Azért vagyunk, hogy versenyezzünk, ne egy helyben álljunk.”

Amikor a szenzor diktál: Horner szerint téves volt az FIA mérése

2014.03.16. 20:05

Image and video hosting by TinyPic

Christian Horner szerint az FIA mérése pontatlan volt, ezért sem fogadták meg a tanácsukat. A Red Bull Racing nem akarta, hogy csökkenjen a teljesítmény, márpedig a javasolt beállítás ezzel járt volna.

Ricciardót kizárták, az FIA pedig több pontban részletezte az indoklást. Az áramlást mérő műszerrel többször is probléma volt, a csapat pedig a saját feje után ment.

Horner azzal kezdte az érvelést, hogy az FIA által biztosított szenzorokkal már a tesztek óta gondok vannak, majd megjegyezte, “eltérések adódtak, megbízhatatlanok voltak”. “Valójában az is lehet, hogy egyes autók nélkülük versenyeztek, vagy a verseny alatt mentek tönkre. Szerintünk egy olyan szenzor volt az autónkban, ami hibás volt”- jelentette ki a csapatvezető. “A kalkulációink alapján – melyet arra az üzemanyagra alapozunk, amit az injektorok biztosítanak egy olyan motornak, ami egységes a pitlane-ben – nincs ingadozás”- jegyezte meg.
 
Elismerte, hogy az FIA szólt nekik a futam alatt, túl nagy az áramlási ráta, és álljanak át, de úgy érezték, a testület véleménye nem korrekt, a szenzor pedig rossz adatokkal szolgál.
 
“Informáltak minket, mi pedig őket, hogy komolyan aggódunk a szenzoraik miatt. Hittünk a saját mérésünkben. Ha teljesen eleget teszel a szabályoknak, akkor egy olyan helyzetben kötsz ki, miszerint jelentős mértékben csökken a motorteljesítményed. Végül egy olyan helyzetben lyukadtunk ki, amikor a szenzorod beállítása fogja diktálni azt, ki az, aki versenyképes, és ki az, aki nem – attól függően, hogy plusz vagy mínusz a beállítás.”

A Red Bull a saját feje után ment, ezért zárta ki Ricciardót az FIA

2014.03.16. 20:04

Image and video hosting by TinyPic

A Nemzetközi Automobil Szövetség szerint a Red Bull Racing szándékosan vétett, tette mindezt figyelmeztetésük ellenére. A csapat mégsem adja fel, és fellebbez, de kevés esélyük van.

Az FIA hosszasan részletezte a döntést, melynek értelmében kizárták a versenyzőt. A hétvége lefolyása alatt kétszer is kicserélték a Gill Sensors által biztosított műszert az RB10-ben: az első két edzésen sem működött megfelelően, így szombatra másikat tettek be, de annak működésével sem voltak elégedettek – a csapat és az FIA sem. Szombat este a parc fermé alatt újabb csere következett, utasításra, és visszatették a pénteki szenzort. (A szenzort az FIA homologizálja, de a csapat tulajdona, az üzemelteti.)

Az elején megjegyzik, hogy a szóban forgó szenzor történetét a csapat és a technikai delegált is dokumentálta – mint mindig -, és a leírás megegyezik a két fél esetében.
 
A kirendelt technikai delegált szombat este utasította a Red Bullt, hogy állítsák be a szenzort az FIA paraméterei alapján, de a csapat nem bízott a rendszerben, így a saját beállításai mellett döntött a futam előtt. (A csapat a megbízhatatlanságra hivatkozva érvel amellett, hogy jogosan használták a saját áramlási modelljüket.) A technikai delegált egy emailt is bemutatott a stewardoknak, mely megerősíti, hogy leadta az utasítást a címvédő alakulatnak: amennyiben azokat a paramétereket használják, a beállítás legális.
 
(A 016­14-es Technikai Direktíva tartalmazza azt, hogy milyen metodológia alapján kell alkalmazni a szenzort, és azt az eljárást is, hogy mit kell tenni, ha meghibásodik a műszer. “Ha MI bármikor úgy látjuk, hogy a szenzor meghibásodott, és azt nem érzékelte a rendszer, akkor MI kommunikálni fogjuk azt a csapatnak, és azt is, váltsanak át a támogató rendszerre.” Ez a támogató rendszer egy kalkulált áramlási modell, mely tartalmazza az FIA által kiszabott korrekció mértékét.)
 
Az FIA a futam alatt figyelmeztette a Red Bullt, hogy átlépték a fogyasztási határt, és igazítsanak a beállításokon, de az istállónál úgy döntöttek, nem tesznek így. A Red Bull az első szabadedzésen tapasztalt mérésbeli eltérésekre hivatkozva állítja, hogy megbízhatatlan az FIA által javasolt beállítás és maga a szenzor. A futamot ennélfogva a saját áramlási modelljükkel kezdték meg, semmint azokkal az értékekkel, amit a szenzor is javasolt.
 
Az FIA végül négy pontban támasztotta alá a döntést. Az első, hogy a csapat nem az általuk javasolt értékeket használta a futam alatt, mindezt a felhívás ellenére, ezzel megszegték a TD/ 016­14-es kódjelű eljárást.
 
Annak ellenére, hogy a szenzor valóban eltérő mérésekkel szolgált a már említett első szabadedzésen, ez maradt a megkívánt és homologizált szenzor, egészen addig, amíg az FIA nem ad engedélyt másra a csapatnak.
 
Az FIA elégedett volt a technikai delegált magyarázatával, aki elvégezte azokat az igazításokat, amiket kértek tőle, így a csapat a megengedett áramlás keretében autózhatott volna.
 
Függetlenül attól, hogy a csapat szerint hibás volt a szenzor, az FIA engedélye nélkül nem alkalmazhatnak más áramlásmérési metódust.

Hivatalos: Daniel Ricciardót kizárták

2014.03.16. 20:03

Image and video hosting by TinyPic

Az FIA nem kegyelmezett, és több mint öt órával a leintés után kizárták Daniel Ricciardót a túl nagy üzemanyag-áralmás miatt. Az ausztrál bukta a dobogós helyezést

Az FIA közleményben tudatta, hogy Daniel Ricciardo autója folyamatosan megszegte az 5.1.4-es szabálypontot a mai verseny alatt. Kizárás lett a vége. Óránként maximum 100 kilogramm üzemanyag folyhat át a rendszeren és az FIA mérőműszerén, és a 3-as rajtszámú autó “folyamatosan túllépte” ezt az értéket. Ezzel Rosberg-Magnussen-Button az első három helyen.

Jo Bauer a stewardok elé továbbította az ügyet, aminek következményei lehettek. Ricciardo a második helyen ért célba. A csapat képviselőinek kellett jelenteni és magyarázattal szolgálni. Az FIA a futam előtt kijelentette, nem tolerálják a fogyasztástúllépést.
 
Az FIA futam előtti jelentéséből az is kiderült, hogy az R10-ben még a parc femé ideje alatt kicserélték az áramlást mérő műszert. Korábban írtunk a műszerről, ami egy külső beszállító terméke.
 
És ezzel nem ért véget a történet, mivel a Red Bull fellebbez a döntés ellen: elmondták, “azonnali hatállyal fellebbeznek”. A csapat indoklása szerint az FIA rendszere “nem konzisztens”, kiszámíthatatlan volt egész hétvégén: nem csak náluk, több csapatnál is. Abban biztosak, hogy üzemanyaguk rendben van. 
 
Az FIA azzal indokolta a döntést, hogy az RB10-ben “rendellenes volt az üzemanyag-áramlás”.
 
A hivatalos végeredmény Ricciardo kizárását követően:
 
1 Nico Rosberg Mercedes
2 Kevin Magnussen McLaren
3 Jenson Button McLaren
4 Fernando Alonso Ferrari
5 Valtteri Bottas Williams
6 Nico Hulkenberg Force India
7 Kimi Raikkonen Ferrari
8 Jean-Eric Vergne Toro Rosso
9 Daniil Kvyat Toro Rosso
10 Sergio Perez Force India
11 Adrian Sutil Sauber
12 Esteban Gutierrez Sauber
13 Max Chilton Marussia
Bajnokság állása – versenyzők
 
1 Nico Rosberg 25 pont
2 Kevin Magnussen 18
3 Jenson Button 15
4 Fernando Alonso 12
5 Valtteri Bottas 10
6 Nico Hulkenberg 8
7 Kimi Raikkonen 6
8 Jean-Eric Vergne 4
9 Daniil Kvyat 2
10 Sergio Perez 1
11 Adrian Sutil 0
12 Felipe Massa 0
13 Marcus Ericsson 0
14 Jules Bianchi 0
15 Daniel Ricciardo 0
16 Lewis Hamilton 0
17 Sebastian Vettel 0
18 Max Chilton 0
19 Romain Grosjean 0
20 Pastor Maldonado 0
21 Esteban Gutierrez 0
22 Kamui Kobayashi 0
Bajnokság állása – csapatok
 
1 McLaren 33 pont
2 Mercedes 25
3 Ferrari 18
4 Williams 10
5 Force India 9
6 Toro Rosso 6
7 Sauber 0
8 Marussia 0

Ausztrál Nagydíj >> versenyzői parádé

2014.03.16. 17:28

Képek az Ausztrál Nagydíjról

2014.03.16. 10:53

Meghoztam a képeket az Ausztrál Nagydíjról! A képek teljességét a galériában láthatjátok!

Image and video hosting by TinyPic

Boxutca Online, 2014. március 16. - Ausztrál Nagydíj

2014.03.16. 10:42

Az Ausztrál futam után online lehetett nézni az M1 honlapján a boxutcát, ahol Szujó Zoltán, Wéber Gábor és Michelisz Norbert vitatta meg a történteket az Ausztrál Nagydíjról. Ez felkerült a youtube videómegosztó oldalra, amit most ti is megnézhettek itt az oldalon.

Vettel lánya neve: Emily?

2014.03.16. 10:34

Vettel egy sajtótájékoztató keretein belül talán kislánya nevét árulta el, ami nem más mint Emily? Erről egy rövidebb verzió készült, amint lesz hosszabb videó elhozom!

Rosberg nyerte meg az Ausztrál Nagydíjat

2014.03.16. 09:01

Image and video hosting by TinyPic

A 2014-es idény első futamát Nico Rosberg nyerte meg a Mercedessel. Nico a lehető legjobban kezdte, és viszonylag könnyű győzelemmel nyerte meg az Ausztrál Nagydíjat. A második helyezett Sebastian új csapattársa, az ausztrál Daniel Ricciardo lett, aki az idén debütált a red bull csapatnál. A harmadik helyezett az F1 újonca, Kevin Magnussen lett a Mclarennel. Sebastian Vettel feladta a versenyt, mert az energia-visszanyerő rendszer megadta magát. Hamilton pole pozícióból indulva motorhiba miatt kényszerült kiállni jó pozíciójából.

Az Ausztrál Nagydíj végeredménye:

1. Nico Rosberg (Mercedes) 1ó 32p 58.710 mp
2. Daniel Ricciardo (Red Bull-Renault) +24.525 mp
3. Kevin Magnussen (McLaren-Mercedes) +26.777 mp
4. Jenson Button (McLaren-Mercedes) +30.027 mp
5. Fernando Alonso (Ferrari) +35.284 mp
6. Valtteri Bottas (Williams-Mercedes) +47.639 mp
7. Nico Hülkenberg (Force India-Mercedes) +50.718 mp
8. Kimi Räikkonen (Ferrari) +57.675 mp
9. Jean-Éric Vergne (Toro Rosso-Renault) +1m00.441 mp
10. Danyiil Kvjat (Toro Rosso-Renault) +1m03.585 mp
11. Sergio Pérez (Force India-Mercedes) +1m25.916 mp
12. Adrian Sutil (Sauber-Ferrari) +1 kör
13. Esteban Gutierrez (Sauber-Ferrari) +1 kör
14. Max Chilton (Marussia-Ferrari) +2 kör
15. Jules Bianchi (Marussia-Ferrari) +8 kör*

* nem értékelhető eredmény
 
Kiestek:
Romain Grosjean (Lotus-Renault) 43 kör
Pastor Maldonado (Lotus-Renault) 29 kör
Marcus Ericsson (Caterham-Renault) 27 kör
Sebastian Vettel (Red Bull-Renault) 3 kör
Lewis Hamilton (Mercedes) 2 kör
Kobajasi Kamui (Caterham-Renault) 0 kör
Felipe Massa (Williams-Mercedes) 0 kör
 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak