SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2016.

Bahreini Nagydíj >> interjú az időmérőedzés után

2016.04.03. 09:38

Vettel újra lerajtolhatja a Mercedeseket?

2016.04.02. 21:23
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Megcsinálhatja-e újra a Ferrari? Remek rajtjuk Ausztráliában megnyitotta az esélyt a győzelem felé – Sebastian Vettel úgy érzi, most is megtörténhet!
 
Pedig a Q3 elején úgy tűnt, ez még szorosabb is lehet. Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen elsőre a két Mercedes közé ékelődött a bahreini időmérő hajrájában, ám a mindent eldöntő körök során kiderült, hogy a német autók fölénye még mindig megvan. Közel fél másodperc volt a különbség a győztes Lewis Hamilton és a harmadik Vettel között – így a vörösöknek ismét csak a második rajtsor jutott.
 
De Ausztrália bizonyította, még így is lehet esélyük a győzelemre. Sebastian Vettel már a leintés után arról beszélt, szívesen mutatna be egy melbourne-ihez hasonló rajtot vasárnap – Toto Wolff, a Mercedes sportigazgatója pedig pontosan ezt a forgatókönyvet szeretné most elkerülni. „A rajt még mindig fontos téma nálunk, még mindig veszélyben vagyunk” – ismerte el az ORF tévécsatornának. „És a Ferrari tempója is nagyon jó, szóval kemény csata lesz.”
 
Vettelnek a sajtótájékoztató után a Sky Sports levetítette a melbourne-i rakétarajtját, ám ő pontosan tisztában van azzal, hogy egy hasonló jelenethez a Mercedes újabb megtorpanására is szükség lesz. „A titok nagyon egyszerű: én jól rajtoltam, miközben ők nem” – mondta mosolyogva. „Szerintem jobban nem lehet rajtolni annál, ahogyan ott rajtoltam. Megtaláltuk a tapadást, miközben ők ketten előttem kicsit küszködtek. Lewis kerekei túlpörögtek, lendületet veszített, és aztán hátrányban érkezett az első kanyarba.”
 
A kérdésre, megőrizhetik-e vasárnapra ezt az előnyt az indulásnál, a német bizakodva felelt. „Remélem. Azt nem tudom, ők mennyire voltak elégedettek a múltkori rajtjukkal – nyilván nem, hiszen jobb voltam náluk. De sok múlik azon, hogy tudják-e, mit kell tenniük, min kell változtatniuk. És majd kiderül, hogy csak egyszerűen rosszul rajtoltak-e, vagy mi vagyunk ennyivel jobbak ezen a téren. Remélem, az utóbbi, de ha a múlt év átlagát nézem, nagyjából ugyanez volt. Reméljük, hogy jó rajtunk lesz.”
 
Vettel az időmérő kapcsán elárulta, kicsit szorosabb küzdelmet várt – főleg a Q3 eleje után. „Elégedett vagyok – de nem a különbséggel. A végén mindketten nagyon erős kört futottak, előtte még csak két tized volt közöttünk. A pálya javult, az idők is jobbak lettek, és reméltem, hogy lesz esélyünk a pole-ra is, de nem így volt. Viszont az autót jónak éreztem, jó volt az egyensúly, és remélem, holnap is így marad” – tekintett előre a négyszeres világbajnok.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Versenyzői nyilatkozatok az időmérő edzés után

2016.04.02. 18:24
Címkék: hírek video

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel (Ferrari) – 3. hely

„Hogy mi történt a végén? Azt tőlük (a két mercedesesre utal) kéne megkérdezni. Én nagyon elégedett voltam az első próbálkozásommal, a másodikban pedig nagyjából ezt másoltam csak le egy az egyben. Azt gondoltam, sikerül javítanom egy kicsit – és sikerült is, de az öt századdal nem megyek sokra, ha fél másodperc a hátrányom… Elégedett vagyok a nappal és az autóval. Az edzés előrehaladtával egyre jobb lett, ami a pálya javulása miatt természetes is. Nincs olyan pontja a pályának, ahol elégedetlen voltam az autóval, jónak éreztem. Még nem értük el a célunkat, de dolgozunk rajta. Ha minden jól megy, sikerül megismételnünk a melbourne-i rajtunkat. Hosszú lesz a verseny, érdekes lesz, meglátjuk, hogy alakul.”

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Hamilton az év második időmérőjét

2016.04.02. 18:02
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Kettőből kettő: Lewis Hamilton Ausztrália után Bahreinben is elhódította az első rajtkockát. Nico Rosberg mindössze 0,077 másodperccel maradt alul csapattársával szemben. A második sor a Ferrarié – két újonc Pascal Wehrlein és Stoffel Vandoorne is remekelt.
 
Amikor az utolsó előtti gyorskörén elmérte az utolsó kanyart, akkor még úgy tűnt, hogy Lewis Hamilton számára elúszott a jó rajtpozíció lehetősége, ám a háromszoros világbajnok teljesített a hatalmas nyomás alatt, és az utolsó nekifutása alkalmával – a valaha itt futott leggyorsabb körrel! – mégis megcsípte az első rajtkockát, alig 0,077 másodperccel megelőzve mercedeses csapattársát, Nico Rosberget.
 
A második rajtsort a Ferrari versenyzői sajátították ki, Sebastian Vettel-Kimi Räikkönen sorrendben.
 
A sokat kritizált új, folyamatos kieséses időmérő első szakaszának elejével ezúttal sem volt baj: Vettel, Räikkönen valamint a Mercedesek több mint egy percet vártak a bokszutca végén, hogy tiszta kört futhassanak, és nyomás alatt meg is tették, mielőtt pár perccel utánuk kezdődött a lemorzsolódás. A sauberes Felipe Nasr mindjárt elrontotta az első féktávot a második gyorskörén, a Manor kiscsapatának újonca, Pascal Wehrlein viszont brilliáns körrel távozott a kieső helyről, mindössze néhány pillanattal az egyik kilencven másodperces periódus leteltét megelőzően. A német valójában kis híján tovább is jutott a középső etapba.
 
Két másik újoncnak, a sérült Fernando Alonsót helyettesítő mclarenes Stoffel Vandoorne-nak valamint a renault-s Jolyon Palmernek is sikerült javítania – igaz, utóbbi végül mégis kiesett, méghozzá a csúfos 20. pozícióban. Az utolsó három perc már ekkor is tétlen várakozással telt.
 
A dráma a következő részben is az első percekben zajlott, hiszen az ezúttal is jó előre a bokszutca végi piros lámpához gördülő Räikkönen tehetetlenül figyelhette, amint a 15 perces etap elkezdődik – a lámpa azonban nem vált zöldre! Végül – egy fontos percnyi késéssel – zöld zászlóval intették útjára a sort, és a ferraris mögött érkező Hamilton az egész hétvége során először futott jobb időt egy szakaszban, mint Rosberg.
 
Az első nekifutásokat követően a hibázó Danyil Kvjat esett ki először a Red Bull-lal, és mögötte a mclarenes Jenson Buttonnak sem maradt elég ideje, hogy visszavágjon, mielőtt lejárt volna egy újabb kilencven másodperc. A többieknek viszont igen, és – gumik híján – mégsem mentek ki még egy gyorskörre, leszámítva a német Nico Hülkenberget. A Force Indiá-s viszont ezzel sikeresen bejutott a Q3-ba. Vandoorne is kiesett, ám élete első időmérő edzésén mindjárt megverte világbajnok csapattársát, Buttont!
 
A szétlövésben eleinte úgy tűnt, hogy Rosberg-pole lesz a dologból, illetőleg egy Ferrari is odaér az első sorba, hiszen Hamilton az első körén szélesre vette a kritikus utolsó fordulót és az első próbálkozások után csak a 4. helyen állt. A britnek tehát egyetlen egy lehetősége maradt, de élt vele – és minden századra szüksége volt, miután a második körén Rosberg is sokat javított.
 
Hamilton a maga 1 perc 29,493 másodperces idejével a bahreini pályán valaha futott leggyorsabb kört is megjavította, amely eddig Mark Webber nevéhez fűződött, még 2005-ből (1:29,527).
 
Melbourne-nel ellentétben ezúttal a Ferrari is két Q3-as körrel próbálkozott, ám mindhiába: így is csak a második rajtsor lett az övék, és fél másodpercet kaptak az Ezüstnyilaktól.
 
Az ötödik rajthelyet Daniel Ricciardo szerezte meg, megelőzve a két williamsest, Valtteri Bottast és Felipe Massát.
 
A 2016-os Bahreini Nagydíjat vasárnap este, közép-európai idő szerint 17 órai kezdettel rendezik meg a Szahír melletti sivatagi pályán.
 
A Bahreini Nagydíj időmérő edzésének végeredménye
 
1. Lewis Hamilton Mercedes 1:29,493
2. Nico Rosberg Mercedes 1:29,570 +0,077
3. Sebastian Vettel Ferrari 1:30,012 +0,519
4. Kimi Räikkönen Ferrari 1:30,244 +0,751
5. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:30,854 +1,361
6. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:31,153 +1,660
7. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:31,155 +1,662
8. Nico Hülkenberg Force India-Mercedes 1:31,620 +2,127
9. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:31,756 +2,263
10. Max Verstappen Toro Rosso-Ferrari 1:31,772 +2,279
11. Carlos Sainz Toro Rosso-Ferrari 1:31,816 +2,323
12. Stoffel Vandoorne McLaren-Honda 1:31,934 +2,441
13. Esteban Gutiérrez Haas-Ferrari 1:31,945 +2,452
14. Jenson Button McLaren-Honda 1:31,998 +2,505
15. Danyiil Kvjat Red Bull-TAG Heuer 1:32,241 +2,748
16. Pascal Wehrlein Manor-Mercedes 1:32,806 +3,313
17. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1:32,840 +3,347
18. Sergio Pérez Force India-Mercedes 1:32,911 +3,418
19. Kevin Magnussen Renault 1:33,181 +3,688
20. Jolyon Palmer Renault 1:33,438 +3,945
21. Rio Haryanto Manor-Mercedes 1:34,190 +4,697
22. Felipe Nasr Sauber-Ferrari 1:34,388 +4,895

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Kiderült, mi történt Vettel kerekével

2016.04.02. 15:38
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Tisztul a kép a Ferrari pénteki kerékleválós történetében. A csapat az este folyamán behatárolta a problémát – az FIA végül még csak nem is vizsgálta az esetet.
 
Sebastian Vettel pénteken a második szabadedzés hosszú etapjai során volt kénytelen a pálya szélére kormányoznia autóját. Elsőre azt gondolta, a motorerő csökkent, később azonban megállapította, a bal hátsó kerékkel adódtak problémák. A felvételeken jól látszott, hogy a kérdéses abroncs lelazult a helyéről, ám akkor még nem lehetett tudni, miért.
 
Fölvetődött, hogy ha a boxutcai személyzet hibázott a fölcsavarozásnál, veszélyes kiengedés miatt még büntetést is kaphatnak, ám utóbb az FIA nem látta indokoltnak még a vizsgálat elindítását sem. Ha a szerelők rögzítették volna rosszul a kereket, az azonnal lelazult volna, s a német nem futhatott volna vele öt kört, ahogyan tette.
 
A Scuderia viszont annál lázasabb okkeresésbe kezdett. Eleinte még a felfüggesztés meghibásodását sem zárták ki, ám azóta már szinte biztosak benne, hogy a problémát a kerékanya okozta. „Azt mondták, 90%, hogy a kerékanya és a kerékagy volt a hibás” – jelentette Ted Kravitz, a Sky Sports boxutcai tudósítója, miután beszélt az istálló képviselőjével. Hozzátette, a csapat gyanúja szerint a csavar azért lazult le menet közben, mert az amúgy is rendkívül rövid, mindössze pár teljes fordulatot engedő menete nem volt kellően mélyen kivágva.
 
A Ferrari az éjszaka folyamán alaposan megvizsgálta a kerékanyákat és a kerékagyakat, és minden szükséges lépést megtett annak érdekében, hogy hasonló hiba többé ne fordulhasson elő.
 
Már csak azért is kár lenne érte, mert a vörösök szombaton az időmérő előtt remek formát mutattak. Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen a szuperlágy abroncsokon 0,4 másodperccel voltak gyorsabbak a Mercedesnél. Paddy Lowe, a németek technikai vezetője elismerte, nagyot javultak, ám szerinte korai még esélyeket latolgatni. „A szuperlágyon nagyjából egy másodperccel lassabbak voltunk, mint tegnap. De ez főleg a pálya hőmérsékletnek köszönhető” – nyilatkozta, hozzátéve, estére a hűvösebb időben visszanyerhetik pénteki lendületüket. Csakhogy: „Mindenki arról beszél, mennyire szupergyorsak voltunk tegnap, viszont a Ferrari akkor nem mutatta még meg, hogy mire képes. Tizedmásodperceken múlik az egész” – jósolta.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

A Ferrarik a Mercedesek előtt az utolsó edzésen

2016.04.02. 15:12
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen több mint négy tizedmásodpercet adott Nico Rosbergnek és Lewis Hamiltonnak az időmérő előtti utolsó szabadedzésen.

 
A Bahreini Nagydíj harmadik szabadedzésének utolsó perceiben előbb a finn Kimi Räikkönen, majd a német Sebastian Vettel is jóval gyorsabb kört tett le az asztalra, mint a Mercedes pilótái, Nico Rosberg és Lewis Hamilton. A két ferrarist csupán 0,04 másodperc választotta el egymástól a célvonalnál, ám több mint négy tizedmásodperccel megelőzték a szintén szoros kötelékben befutó Ezüstnyilakat.
 
Räikkönen már az egyik keményebb gumin is jobb időt regisztrált, mint a brackley-iek, akiknél Rosberg és Hamilton egy ponton ezredre azonos (!) köridővel állt az élen.
 
A legjobb ötöt Valtteri Bottas egészítette ki a Williamsszel. Bottas csapattársa, a kilencedik pozícióban záró brazil Felipe Massa autójára mostanra felszerelték az istálló legújabb, extra rövid orrkúpját is.
 
Nem csupán a gyári Ferrarik remekeltek a kvalifikáció előtt: a voltaképpeni „klienscsapatuk”, a Haas-Ferrari pilótái is előkelő helyen végeztek, hiszen Romain Grosjean a 6., Esteban Gutiérrez pedig a 8. legjobb időt autózta.
 
A legjobb tízbe a fenti versenyzőkön kívül a két Red Bull-os, Danyiil Kvjat és Daniel Ricciardo fért még be.
 
A tréning leglátványosabb kicsúszását az újonc Jolyon Palmer produkálta a matt okkersárga színben pompázó gyári Renault-val, miután az utolsó percekben nagy sebességnél bal hátsó defektet kapott, és azonnal a bukótérbe szánkázott a 9-es és a 10-es kanyaroknál. A brit pilótának azonban szerencsére sikerült elkerülte a gumifalat, összeszedte az autóját és sikeresen visszasántikált vele a bokszutcába.
 
Leszerepeltek viszont a péntek este még a harmadik legjobb idővel álló McLarenek. A korábbi világelső Jenson Button csupán a 13., a sérült Fernando Alonso helyére beugró újonc Stoffel Vandoorne pedig csupán a 14. helyen végzett. Vandoorne ráadásul egy kisebb olajfolyás miatt az edzés első felét kénytelen volt a garázsból figyelni. Palmeren és rajta kívül egyébként a spanyol Carlos Sainz Toro Rossójával is problémák támadtak.
 
A tehát jókora meglepetéssel szolgáló harmadik szabadedzést már a rajtsorrendet eldöntő időmérő edzés követi, ahol immár tétre megy majd a játék.
 
A Bahreini Nagydíj harmadik szabadedzésének végeredménye
 
1. Sebastian Vettel Ferrari 1:31,683 22
2. Kimi Räikkönen Ferrari 1:31,723 +0,040 13
3. Nico Rosberg Mercedes 1:32,104 +0,421 18
4. Lewis Hamilton Mercedes 1:32,160 +0,477 14
5. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:32,675 +0,992 18
6. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:33,082 +1,399 14
7. Danyiil Kvjat Red Bull-TAG Heuer 1:33,113 +1,430 10
8. Esteban Gutiérrez Haas-Ferrari 1:33,337 +1,654 14
9. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:33,363 +1,680 18
10. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:33,519 +1,836 20
11. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1:33,569 +1,886 16
12. Kevin Magnussen Renault 1:33,617 +1,934 9
13. Jenson Button McLaren-Honda 1:33,704 +2,021 12
14. Stoffel Vandoorne McLaren-Honda 1:33,744 +2,061 11
15. Max Verstappen Toro Rosso-Ferrari 1:33,778 +2,095 20
16. Carlos Sainz Toro Rosso-Ferrari 1:34,003 +2,320 20
17. Felipe Nasr Sauber-Ferrari 1:34,013 +2,330 15
18. Nico Hülkenberg Force India-Mercedes 1:34,128 +2,445 16
19. Sergio Pérez Force India-Mercedes 1:34,281 +2,598 15
20. Jolyon Palmer Renault 1:34,424 +2,741 9
21. Rio Haryanto Manor-Mercedes 1:35,546 +3,863 15
22. Pascal Wehrlein Manor-Mercedes 1:35,724 +4,041 16

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Bahrein Nagydíj >> Vettel édesapja a boxban

2016.04.02. 10:23
Címkék: képek

Sebastian Vettel édesapja, Norbert Vettel is Bahreinben tartózkodik. A tegnapi szabadedzésen a Ferrari boxából nézte a fiát.

Image and video hosting by TinyPic

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Bahrein Nagydíj >> interjú a pénteki szabadedzések után

2016.04.02. 10:21
Címkék: video

Bahrein Nagydíj >> Vettel alatt megállt a Ferrari

2016.04.02. 10:20
Címkék: video

Büntetés fenyegetheti Vettelt?

2016.04.02. 09:00
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Elszállt a hajtás? Vagy lelazult a kerék? Fenyeget-e a büntetés veszélye? Sebastian Vettel a második bahreini szabadedzés után még nem tudott magyarázatot adni a Ferrari leállására.
 
A négyszeres világbajnok az esti edzés hajrájában a rádión jelezte csapatának, félreáll, mert valami nem stimmel versenygépével. Először arról beszélt, nincs ereje, aztán miután leállította a motort, még jelezte mérnökének: „A bal hátsó nincs rendben. A kerékanya nincs rajta, ez volt a probléma.”
 
Miután kiszállt az autójából, Sebastian Vettel készségesen segített a pályabíróknak a mentésben, majd miután a vörös autót daruval fölemelték, alaposabban is szemügyre vette a láthatóan furcsán álló kereket, s még igazított is rajta. „Még nem tudjuk pontosan, hogy mi történt” – nyilatkozta közvetlenül a leintés után. „Amikor a négyes kanyarból kijöttem, elszállt a hajtás, ezért úgy döntöttem, leállítom az autót, mert nem akartam megkockáztatni, hogy bármi kárt okozzak benne. Normális dolog, hogy nem akarsz kockáztatni, amikor úgy érzed, valami nincs rendben. Fontos lett volna minél több kilométert teljesíteni ma, de még fontosabb, hogy az autó egész hétvégén jó állapotban legyen.”
 
Vettelt később megkérdezték arról, mit csinált a bal hátsó kerék csavarjával. „Csak megnéztem, hogy rendben van-e, és próbáltam kicsit segíteni a fiúknak, akik felrakták az autót” – fogalmazott. A kérdésre, le volt-e lazulva a kerék, elmondta: „Még nem tudom. Előbb meg kell vizsgálnunk, mi történt pontosan.” 
 
A német óvatossága aligha véletlen. Az elmúlt években az FIA minden kerékrögzítéssel kapcsolatos hibát alaposan megvizsgált, s szigorú szabályai szerint, ha a csapat hibázik a kerékfelrakásakor, büntetést kap.
 
Érdekesség, hogy Vettelnek éppen egy éve, szintén a Bahreini Nagydíjon volt egy hasonló esete a szabadedzésen. Akkor a boxból kijövet az első kanyarban csúszott neki Sergio Péreznek, és bár eleinte fékhibáról beszélt, utóbb kiderült, valójában az egyik első kerék volt helytelenül rögzítve. A szövetség akkor nem büntetett. Azt megelőzően Kimi Räikkönennek Ausztráliában kellett félreállnia a versenyen egy elhibázott kerékcsere után – s mivel elővigyázatosak voltak, büntetés akkor sem járt a Scuderiának.
 
S hogy most fenyegeti-e őket ez a veszély? „Nem tudom” – válaszolta Vettel. A Ferrari sajtósa a brit Sky Sportsnak mindenesetre arról beszélt, hogy ha a szerelők tették volna föl rosszul a gumit, aligha Vettel etapjának ötödik körében történik meg a baj. Egyelőre a felfüggesztés-hiba lehetőségét sem lehet kizárni.
 
Vettel a nap folyamán összesen 40 kört teljesített, délután 0,2 másodperccel elmaradva lett hatodik Kimi Räikkönen mögött – leggyorsabb köre azonban nem volt hibamentes.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?