SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2016.

Újabb részletek Vettel motorproblémájáról

2016.04.07. 18:20
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Olasz források szerint már biztos, hogy Sebastian Vettel új motorral lesz kénytelen versenyezni Kínában. Kiderült, mi okozta a német felvezető körben történt leállását. 
 
Sebastian Vettel most megtapasztalhatta, milyen érzés lehetett Michael Schumacher számára már a rajt előtt félreállni az 1996-os Francia Nagydíjon. Ahogy akkor a későbbi hétszeres világbajnok, úgy most Bahreinben ő sem ért már vissza a rajtrácsra bemelegítő köre után – a német számára a mostani volt az első olyan F1-es nagydíjhétvége, amelyen a „nem indult” felirat került a neve mellé.
 
Maurizio Arrivabene, a Ferrari csapatfőnöke a Bahreini Nagydíj után elárulta, vélhetően egy üzemanyag-befecskendező hibásodhatott meg a motorban, melyet 90%-os valószínűséggel már el is veszített a csapat. Azóta kiderült, valójában más hiba vezetett a kieséshez. A Motorsport olasz munkatársa, Roberto Chinchero úgy tudja, egy kipufogó szelep ment tönkre, ám a mérnökök azt gyanítják, hogy ez is csupán a végeredménye volt egy más jellegű problémának.
 
A vizsgálatok szerint a valós problémaforrást a motorelektronikában kell keresni, azon belül is egy olyan rendszerben, amely az időmérő edzés pár köre, valamint a rajtok erejéig lehetővé teszi, hogy a hajtóegység plusz löketet kapjon az elektromotortól. E szisztémának köszönhetően lassú tempó mellett a szelepek nem a megszokott módon működnek, azaz a pluszteljesítménynek a nagyobb kockázati tényező az ára. Chinchero szerint a mérnökök ezért sem láttak problémára utaló jeleket az adatokban – ha így lett volna, vélhetően már korábban reagáltak volna.
 
A Gazzetta dello Sport mindeközben azt írta, ez a bizonyos technológia (szerintük konkrétan az autógyártásból is ismert HCCI-rendszerről van szó) még meglehetősen új a Ferrari számára, ezért kiforratlan is. Hosszabb távon (Barcelona környékére ígérik az új motort) a vezérműtengely és a szelepek módosításával, e szisztéma kiiktatásával oldhatják meg a problémát. Más olasz lapok mindeközben azt írják, Maurizio Arrivabene már megkongatta a vészharangokat Maranellóban, s kijelentette, mérnökeik „szombaton és vasárnap is” dolgozni fognak a probléma Kínáig történő rendezésén.
 
Leo Turrini, a Ferrarihoz közel álló szakíró mindeközben megerősítette, hogy Vettelnek Kínában új motort építenek az autójába – az idei másodikat. Emellett az is kiderült, hogy a mostani kiesésnek semmi köze Kimi Räikkönen ausztráliai, a turbó meghibásodásából történt kieséséhez. „Nincs köze Kimi ausztráliai problémájához – és ez furcsa módon még rosszabb így. Ha hasonló gond lenne, legalább könnyebb lenne megtalálni rá az ellenszert. De Maranello így is hiszi, hogy megtalálja” – írta Turrini.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Seb blogja: Bahreini Nagydíj - 2016. Április 3.

2016.04.07. 16:43
Címkék: blog

Image and video hosting by TinyPic

Ez egy hosszú szezon lesz..

Ez egy nagyon rövid verseny volt ma, ráadásul el sem fáradtam... Valami hiba volt és sok füstöt láttam a hátam mögött, ezért úgy döntöttünk félre állunk. Egy biztos, ez bosszantó, mert versenyezni vagyok itt. A probléma a tizenegyes kanyarban meglepetésként ért engem is és a csapatot is. Most meg kell fejtenünk a probléma okát, és tanulnunk kell belőle. Ez így nem ideális, és nem lehetünk büszkék rá. De volt egy jó téli felkészülés,és megyünk előre, bár nehéz,de tudjuk, hogy min lehet még javítani. Még mindig nagyon sok verseny van előttünk, nagyon hosszú év lesz, tehát ha ma annyira nem is volt jó, mi előre tekintünk és a következő versenyre próbálunk koncentrálni.. Kiminek gratulálok. Ez nagyon fontos volt, a verseny alatt támogattuk őt a garázs mint két oldaláról.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Így választottak gumit a csapatok a kínai futamra

2016.04.05. 18:08
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

A Kínai Nagydíjnak is eltérő gumistratégiával vág neki a két nagycsapat, vagyis a Mercedes és a Ferrarit, ráadásul a stuttgartiak versenyzői is más-más taktikát választottak – a Pirelli ismertette a csapatok gumiválasztását a következő futamra.

Az első két verseny után rengeteg dicséretet kapott a 2016-os gumiszabály, ami Ausztráliában és Bahreinben is megfűszerezte a csapatok stratégiáját, idén ugyanis a Pirelli csak három keveréket jelöl ki a pilóták számára, tízet pedig ők választhatnak ki az aktuális kínálatból – a Kínai Nagydíj esetében a fehér jelölésű kemény, a sárga oldalfalú lágy és a pirossal színezett szuperlágy közül.
 
A Pirelli táblázatát elnézve rögtön feltűnik, hogy a Mercedes és a Ferrari ismét eltérően gondolkodott: a vörösök többet kértek a leglágyabb keverékből. A címvédő alakulatnál eközben – ahogyan azt Ausztráliában is láthattuk – a pilóták is más utat követnek, Lewis Hamilton ugyanis négy közepeset és négy lágyat, míg Nico Rosberg három közepeset és öt lágyat választott. A „piros gumiból” mindkettejüknek öt áll majd rendelkezésükre.
 
De nemcsak a címvédőnél fedezetünk fel eltérő taktikát: a Williams, a Renault, a Toro Rosso és a Haas versenyzői is eltérően gondolkodtak. További érdekesség, hogy Felipe Massa és Romain Grosjean is csak egy szettet kért a közepesből, és hat versenyző (a Williams, a McLaren és a Haas kettőse) is úgy döntött, a lehető legtöbbet – vagyis hét garnitúrát – kér a szuperlágyakból.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Vettel máris motorhátrányban – a Ferrarinak fél másodpercet kell ledolgoznia?

2016.04.05. 18:07
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Sebastian Vettel minden valószínűség szerint máris elveszítette egyik motorját az év hátralévő részére. A német bajnok fél másodpercre tippeli, mégis ledolgozhatónak tartja a Ferrari Mercedesszel szembeni hátrányát.
 
Nem mondhatnánk, hogy álomszerűen indult az év a Scuderia számára. Két verseny után máris két kiesés áll a nevük mellett, ráadásul úgy tűnik, a télen újratervezett erőforrásukkal is komolyabb gondjaik vannak. A csapatfőnök Maurizio Arrivabene, és a mérnökök munkáját koordináló Jock Clear ennek ellenére látott pozitívumokat is bahreini hétvégéjükben: Kimi Räikkönen második helyezését követően mindketten hangsúlyozták, ha nincs a finn gyenge rajtja, a győzelemre is lehetett volna esélyük.
 
Mindezt arra alapozzák, hogy a „Jégember” a verseny során képes volt fokozatosan közelebb lépdelni a végső győztes Nico Rosberghez, ráadásul a célban éppen akkora volt a lemaradása, amekkora hátrányt első körökben látott visszaesése és fölzárkózása során összeszedett.
 
Más kérdés, hogy a Mercedes éppen csak annyira lépett meg tőlük, amennyire szükséges volt. „Elnézve a különbségeket, a verseny bizonyos szakaszában tizenöt másodperc volt az előnyünk Kimivel szemben. Aztán végül csak pár másodperccel értünk célba előbb. Tehát semmi kétségem afelől, hogy a Ferrari erős, ez ma is kiderült. De nyilvánvaló, hogy ha ilyen különbséggel az élen állsz, talán konzervatívabb is lehetsz – Nicóval pontosan így is jártunk el” – ismerte el Toto Wolff, a németek sportigazgatója, hogy korántsem adtak ki mindent magukból.
 
Ez a konzervativizmus minden szinten megfigyelhető volt. Rosberg utalt rá, a rajt után lényegében egyetlen körön sem autózott a határon. „Nem árulom el, mennyire vettem vissza, mert azzal a Ferrari megtudná, mennyi van még bennünk” – mondta a győztes. A „jójózás” közte és a Ferrari között szintén az óvatosságra vezethető vissza. A Mercedes szándékosan csak lekövette a Ferrari stratégiáját, azaz minden esetben megvárta, míg Räikkönen kiáll, majd ők is szervizeltek, s ugyanolyan gumikat tettek fel Rosberg autójára, mint ellenfelük.
 
Räikkönen elszúrt rajtja után több pozíciót veszített, ezért három autót is meg kellett előznie. Rosberg előnye az első kör végén máris 4,3 másodperc volt. 2007 bajnoka a 7. körben tört a második helyre, öt körrel később pedig a boxba hajtott. Hátránya ekkor már 14 másodperc volt. Rosberg egy körrel később követte őt. A második kiállás előtt 15 másodperces differenciát mértek közöttük, ám a csillagosok 5,3 másodperces kerékcseréje után ez 9 másodpercre olvadt. A harmadik kiállásnál Rosbergék nem egy, hanem két kört tettek még rá, ezzel pedig tovább fogyott előnyük: 4,8 másodpercre.
 
„A taktikával konzervatívak voltunk, nem volt értelme kockáztatni” – magyarázta Wolff. „Kimi kétszer is előbb állt ki, és itt ez két-három másodpercet jelent. Emellett Nicónak két kerékcseréje is hosszabb volt – ezzel pedig meg is van, miért csökkent a különbség.”
 
A verseny hajrája aztán már némileg csalóka képet mutatott. Miközben Rosberg félgőzzel hajtott, az utolsó etapban a Ferrari is visszavett. A technika ördögétől tartva energiatakarékos üzemmódba kapcsolták erőforrásukat, s már csak a második hely őrzésére törekedtek.
 
Hiába tehát Arrivabenéék optimista feltételezése, az összkép mégis inkább azt sugallja, hogy a Mercedes továbbra is őrzi magabiztos előnyét legfőbb üldözőjével szemben. Sebastian Vettel szerint ez a bahreini időmérőn látott fél másodperc körül mozoghat – mely részben a még nem maximális „fordulatszámon” működő motorjuk, részben pedig karosszériájuk hátrányából adódik össze.
 
Máris szűkült Vettelék mozgástere
 
A Mercedes a GPS-adatokból úgy látta, autójuk főként a lassú kanyarokban, valamint az egyenesekben (azoknak is a második felében) nyer időt a Ferrarival szemben – az olaszok gépe emellett továbbra is a lágyabb gumikat favorizálja. „Már eddig is sokat tettünk az előrelépésért, és újabb lépések következnek. Nem látom akadályát annak, hogy a hiányzó fél másodpercet – vagy annál is többet – ledolgozzuk” – mondta ennek ellenére bizakodva Vettel.
 
A négyszeres bajnok bizonyára abban bízik, hogy Maranello orvosolni tudja a motorproblémákat. A hírek szerint Barcelonára készülhet el idei első továbbfejlesztett hajtóegységük – ám e terveket a mostani bahreini kiesés is befolyásolhatja. Maurizio Arrivabene elárulta, „90%-os valószínűséggel” Vettel most elfüstölt motorját már nem vethetik be többet, ami azt jelenti, hogy a német esetében a fejlesztés terén is meg van kötve a kezük. Miután Vettel várhatóan Kínában új motorral versenyez, nem kizárt, hogy Räikkönenhez képest később kaphatja csak meg az új fejlesztésű V6-ost.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Vettel: Itt az idő cirkuszba menni

2016.04.04. 20:04
Címkék: híek
Image and video hosting by TinyPic
 
Az F1 döntéshozói úgy próbálnak javítani az időmérőn, hogy tovább bonyolítanak rajta: Sebastian Vettel kiakadt a legújabb javaslaton.
 
Bahreinben még egy esélyt kapott a kiütéses időmérő, a végkifejlet pedig még unalmasabb volt, mint az Ausztrál Nagydíjon, a Q2 második felében például egyedül Nico Hülkenberg hajtott a pályára, hogy javítson addigi legjobb idején. A csapatok a vasárnapi futam előtt összedugták a fejüket, de továbbra is képtelenek voltak megegyezni, hogyan változtassanak a nézettséget bomlasztó kvalifikáción.
 
Néhány javaslat azért felmerült, melyekről csütörtökön szavaznak: egyikük úgy generálna nagyobb forgalmat a pályán, hogy nem a legjobb gyorskör számítana, hanem két kör összeadott ideje – a kvalifikáció mindhárom szakaszában. A pilóták, különösen a mezőny négyszeres világbajnoka, már most az ötlet ellen vannak.
 
„Itt az idő cirkuszba menni. Az ötlet jó, ha azt akarják, hogy random dolgok történjenek, de a Formula-1-nek a versenyzésről kellene szólnia. Ez egy sz** ötlet” – válaszolt őszintén Sebastian Vettel a Sky Sportsnak, amely a kétkörös formátumról alkotott véleményéről kérdezte.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

A Ferrari már sejti, miért füstölt el Vettel motorja

2016.04.04. 17:11
Image and video hosting by TinyPic
 
Noha egy műszaki hiba miatt nem vehetett részt a Bahreini Nagydíjon, Sebastian Vettel nem aggódik a Ferrari megbízhatósága miatt. A csapatvezető, Maurizio Arrivabene eközben elmondta, a gyanú szerint mi vezetett a német kieséséhez.
 
A Ferrari egész hétvégén abban bízott, ezúttal közelebb kerülhet a Mercedeshez, mint a szezonnyitó alkalmával, Vettel azonban végül fel sem állhatott a rajtrácsra, autóját ugyanis már a felvezető körön le kellett parkolnia. Kiesése okán ismét szóba kerültek a Ferrari technikai problémái, melyek már a teszteken felütötték fejüket, a német azonban kijelentette, a csapat már orvosolta ezeket.
 
Éppen ezért egyelőre nem aggódik az autó megbízhatósága miatt. „Nem igazán” – felelte, amikor neki szegezték az ezzel kapcsolatos kérdést. „Nyilvánvaló, hogy a helyzet nem ideális, hiszen már a felvezető körön le kellett állnom. A télen nagyon keményen dolgoztunk, és néhány hónappal ezelőtt sokkal rosszabbnak tűnt a helyzet. Viszont biztosra vettük, hogy rájöttünk, mi okozta a problémát, szóval ez most meglepő volt; nekem számomra, az egész csapat számára” – tette hozzá.
 
A csapat természetesen alaposan ki fogja vizsgálni a történteket és át fogja nézni Vettel autóját, az istállót vezető Maurizio Arrivabene azonban már most kijelentette, a meghibásodás nem hozható összefüggésbe azzal, ami miatt Kimi Räikkönennek kellett feladnia a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjat. A szakember azt is elárulta, az első gyanú szerint mi vezetett Vettel kieséséhez.
 
„A srácok még vizsgálják a dolgot, de úgy néz ki, egy befecskendező szeleppel vagy egy dugattyúval volt baj. Én legalábbis ezt hallottam. Kimi esetében a turbóval volt gond, szóval a két esetnek nincs köze egymáshoz” – mondta, majd tőle is megkérdezték, aggódik-e a 2016-os versenygép megbízhatósága miatt. „Attól függ, mi a gond. Ez lehet egy szelep, vagy egy dugattyú. Még kell egy kis idő, hogy kivizsgáljuk a motort. De először ezeket az információkat kaptam” – mondta.
 

Vettel: Elég hülyén fest, ha már a rajt előtt kiesik az ember…

2016.04.03. 18:46
Címkék: hírek
Image and video hosting by TinyPic
 
Hiába várta bizakodva, végül el sem indulhatott Sebastian Vettel a Bahreini Nagydíjon. A német szerint semmi előjele nem volt motorhibájának.
 
„A győzelemre mindig van esély” – nyilatkozta Sebastian Vettel a versenyzői parádé idején a kamion platóján állva Johnny Hermbertnek, aki arról kérdezte őt, szerinte nyerhet-e ma. Nos, még sincs mindig esély nyerni. A német versenyző már a szahíri bemelegítő körben lemondhatott álmairól, miután Ferrarijából sűrű füst szállt fel.
 
Újabb motorhiba a Scuderiánál. Azok után, hogy Kimi Räikkönen két hete turbóprobléma miatt esett ki, ezúttal Vettelnek tett keresztbe autója törékeny megbízhatósága. „Semmi előjele nem volt” – nyilatkozta a négyszeres világbajnok, aki aztán a boxfalon követte nyomon az eseményeket. „Egyszerűen teljesítményvesztést éreztem, aztán láttam, hogy füst száll fel az autóm hátuljából. Ennyi volt. Nem hinném, hogy ennek köze lett volna a felvezető kör teljesítésének módjához. Nagy kár ezért, mert még csak el sem rajtolhattam. Az ember készül a versenyre, és elég hülyén fest, ha már ekkor kiesik. De mit is tehetnék?” – tette föl lemondóan a költői kérdést a Ferrari versenyzője.
 
A Sky Sportsnak később hozzátette: „Nem tudom, mi történt. Füstölni kezdett az autó, aztán úgy döntöttem, megállok. Elég frusztráló. Most a legfontosabb, hogy támogassuk Kimit, a verseny után aztán kiderítjük, mi volt a hiba. Meglátjuk, a motor károsodott-e vagy sem.”
 
A kérdésre, nem aggódik-e a két kiesés után a Ferrari megbízhatósága miatt, elmondta: „Nem. Nem gondolnám, hogy ez hasonló gond lenne, mint Kimié Ausztráliában – azt megoldottuk. De egyelőre ennél többet nem tudok mondani erről.”
 
Vettel nagy esélyt szalasztott el ma: miután Lewis Hamilton ismét beragadt a rajtnál, akár ezúttal is előrébb verekedhette volna magát már az első kanyarban. A német most először nem tudott elrajtolni egy versenyen 2007 óta íródó F1-es pályafutása során.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Rosberg győzött Bahreinben, a többi élmenő betlizett

2016.04.03. 18:42
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Sorozatban ötödik futamgyőzelmét aratta Nico Rosberg! Bahreinben Lewis Hamilton rajtnál történt balesete és Sebastian Vettel kiesése is a kezére játszott – a német tovább növelte előnyét a bajnokságban. Kimi Räikkönen újra dobogón Szahírban! Stoffel Vandoorne szerezte a McLaren első 2016-os pontját!
 
A második helyről induló mercedeses Nico Rosberg azonnal lerajtolta csapattársát, a címvédő Lewis Hamiltont, ezt követően pedig többet vissza sem nézve az első után a második 2016-os Forma–1-es futamot is megnyerte.
 
Hamilton maradék esélye már az első kanyarban elszállt, ahol a kissé túl nagy hévvel érkező williamses Valtteri Bottas nekikoccant az autójának, amelynek az első szárnya valamint a padlólemeze is megsérült. A káoszban az indulásnál egyébként beragadó finn Kimi Räikkönen is elment Hamilton mellett, és a ferraris egészen a leintésig előtte is tudott maradni. A páros együtt vágta át magát a mezőnyön a második és a harmadik helyekig.
 
A harmadik rajtkockát megszerző másik ferraris, Sebastian Vettel motorja hatalmas csalódást okozva már a felvezető körön elfüstölt.
 
A negyedik helyen az a Daniel Ricciardo végzett a Red Bull-lal, amelynek az első szárnya szintén megsérült Hamilton és Bottas rajtbalesetében, ám aki így is volt elég gyors, hogy megismételje az ausztráliai eredményét. Az ő vigyoránál csak a francia Romain Grosjeané lehet most nagyobb: az újonc Haas csapat versenyzője számtalan brilliáns manővert végrehajtva ezúttal biztonsági autós beavatkozás nélkül, önerőből küzdötte fel magát az 5. pozícióba, eggyel megjavítva az amerikaiak káprázatos melbourne-i eredményét.
 
Ricciardónak és az egyébként a 9. helyről induló Grosjeannak is át kellett vágnia magát az első körökben még a második és a harmadik pozícióban autózó Williamseken, ám a stratégiai hibát vétő grove-iak nem tanúsítottak érdemi ellenállást. Felipe Massa és Valtteri Bottas végül csupán a 8-9. helyeket kaparintották meg.
 
A verseny másik szenzációjaként a sérült Fernando Alonsót helyettesítő mclarenes újonc, a belga Stoffel Vandoorne a 10. helyen ért célba, és ezzel pontot szerzett élete első Forma–1-es futamán. Vandoorne szintén számos szép manővert mutatott be a pályán, és eredményesen cipelte a hátán a csapatát, miután a korábbi világelső, Jenson Button már a 8. körben kiállni kényszerült az energia-visszanyerő rendszer hibája miatt. Régi GP2-es ellenfele, a Forma–1-be a Renault-val visszatérő Kevin Magnussen a bokszutcából indulva is éppen hogy csak lemaradt a pontokról.
 
Kiválóan teljesített még a Manor kiscsapatának újonca, a 12. helyen végző német Pascal Wehrlein is, aki egy ponton még a Force Indiával alaposan leszereplő Nico Hülkenberget is megelőzte. Hülkenberg és Sergio Pérez szintén nem jutottak zöldágra a stratégiával, sőt a mexikóinak még egy nem tervezett bokszkiállást is meg kellett ejtenie, miután a 2. kör elején összeütközött a Toro Rossó-s Carlos Sainz-cal. Sainz később kiesett, miközben csapattársa, Max Verstappen szívós munkával a 6. helyen zárt.
 
A 2015 év végi sikereit is beleszámolva immáron sorozatban öt (!) győzelemnél járó Rosberg ezzel a maximálisan megszerezhető 50 ponttal vezeti a világbajnoki tabellát, 17 ponttal megelőzve a második helyen álló Hamiltont. A harmadik helyen a roppant következetes Ricciardo áll 24 egységgel, holtversenyben a negyediken pedig a szenzációs Grosjean 18-cal. A Ferrari csupán egy-egy versenyen célba érő pilótáinak, Räikkönennek és Vettelnek csupán 18, illetve 15 pontjuk van.
 
A világbajnokság következő futamát, a Kínai Nagydíjat két hét múlva, április 17-én rendezik majd meg Sanghajban.
 
A Bahreini Nagydíj végeredménye
 
1. Nico Rosberg Mercedes 1 ó 33 p 34,696 mp
2. Kimi Räikkönen Ferrari +10,282 mp
3. Lewis Hamilton Mercedes +30,148 mp
4. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer +1 p 02,494 mp
5. Romain Grosjean Haas-Ferrari
6. Max Verstappen Toro Rosso-Ferrari
7. Danyiil Kvjat Red Bull-TAG Heuer
8. Felipe Massa Williams-Mercedes
9. Valtteri Bottas Williams-Mercedes
10. Stoffel Vandoorne McLaren-Honda
11. Kevin Magnussen Renault
12. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari +1 kör
13. Pascal Wehrlein Manor-Mercedes +1 kör
14. Felipe Nasr Sauber-Ferrari +1 kör
15. Nico Hülkenberg Force India-Mercedes +1 kör
16. Sergio Pérez Force India-Mercedes +1 kör
17. Rio Haryanto Manor-Mercedes +1 kör
18. Carlos Sainz Toro Rosso-Ferrari kiesett
19. Esteban Gutiérrez Haas-Ferrari kiesett
20. Jenson Button McLaren-Honda kiesett
21. Jolyon Palmer Renault nem indult
22. Sebastian Vettel Ferrari nem indult

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Seb blogja: Bahreini Nagydíj - 2016. Április 2.

2016.04.03. 10:53
Címkék: blog

Image and video hosting by TinyPic

Meglepett a Mercedes javulása...

Örülök, hogy a mai napon felvettük a harcot, majd holnap kiderül a verseny alatt, hogy hol is járunk. Ma nem történt olyan, amire panaszkodni kellene. Meglepetés volt számunkra, hogy Lewis és Nico a végén ennyit tudtak javulni. A pálya hasonló volt az előző versenyhez, és az időjárás is gyakorlatilag ugyan az volt. Holnap remélhetőleg egy jó rajtot tudunk venni, de nem biztos hogy olyan lesz mint Ausztráliában... Tudjuk, hogy még nem tartunk ott ahol szeretnénk, de azt hiszem, hogy mindent megteszünk ezért, még akkor is ha nehéz. A szezon elkezdődött és nekünk gondoskodni kell a műszaki fejlődésről, de ahogy már mondtam az autó nagy előrelépés az elmúlt évekhez képest, és több lehetőséget ad a javulásra. Igazából akkor tudunk majd többet, ha tíz versenyen túl vagyunk, de nekünk most első sorban a soron következő versenyre kell készülni, ahogy csak tudunk , mert van esély, hogy jól szerepeljünk és akár nyerhetünk is. Ez a hitem. Hogy igazam van-e vagy sem majd meglátjuk. De amit érzek az az öröm és, hogy imádok versenyezni. Amit tudok, hogy holnap nyerni szeretnék. Természetesen ha nagyobb sebességünk lenne, nagyobb esély lenne a győzelemre. De azt hiszem a helyes úton vagyunk, egy csapat vagyunk és együtt dolgozunk a javulásért. Ma jó nap volt számunkra, az autó egyensúlya jó volt, és azt kaptunk amit szerettünk volna, és ez a legfontosabb dolog.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Seb blogja: Bahreini Nagydíj - 2016. Április 1.

2016.04.03. 10:48
Címkék: blog

Image and video hosting by TinyPic

Holnapra megpróbálunk jobbak lenni

Nem tudjuk még 100%-ig, hogy mi történt. Éreztem a négyes kanyarba, hogy elment az erő, ezért úgy döntöttem félre állok. Nem akartunk kockázatot vállalni, nehogy károsodjon a motor vagy az autó. Ez szomorú, mert sokkal több kört szerettem volna menni, de most ez van. Nyilvánvalóan fontos lett volna minél több kilométert megtenni , hogy minél több információt kapjunk a pénteki napon, de ami még ennél is fontosabb, hogy meggyőződjünk az autó jó lesz egész hétvégén és az egész szezonban. Azt hiszem, ha holnap minél jobb eredményt akarunk el érni, akkor használnunk kell a szuper lágy gumikat. Ez nem nagy titok. MA mindenki megpróbálta teljesíteni a házi feladatát. Ami engem illet én nem tudtam teljesíteni mindent, mert abba kellett hagynom, de Kiminek sikerült több kört menni, ami még jó lehet számunkra. Nem tudom a riválisok mit csináltak a mai napon. Azt gondolom, hogy még mindig tudunk javulni holnapra. Remélhetőleg kicsit közelebb leszünk a riválisokhoz, de majd meglátjuk.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!