SEBASTIAN VETTEL HUNGARY >> WE RACE TO WIN !  Minden, ami Sebastian Vettel!!
Hírek Sebastianról ( news )
Archívum - 2016.

Seb blogja: Kínai Nagydíj - 2016. Április 17.

2016.04.18. 21:23
Címkék: blog

Image and video hosting by TinyPic

Elégedett vagyok az első körben történtek ellenére..

Az ami történt az első körben , végül is verseny baleset volt. Én nem igazán tudtam hová menni, szendvicsként fogtak közre Kimi és Daniil. Nyilvánvalóan nagyon sajnálom ami történt, a saját csapattárssal ütközni nem jó. Ez szégyen volt mert tönkre tette a versenyünket, mind az enyém és a Kimiét is. Végül szerencsénk is volt, mert folytatni tudtuk mind a ketten. A biztonsági autó is segített, hogy valamennyire vissza jöjjünk. Kimi bezárta előttem a kanyart. Próbáltam behúzódni, helyet adni neki, de a hátam mögött jött Daniil. Elhatároztam , hogy megelőzöm Kimit, Daniil pedig engem. Kimi húzódott vissza balról, Kvyat pedig jött jobbról és nekem reagálnom kellet. Próbáltam visszahúzódni, és nem blokkolni a kerekeket, de nem volt erre lehetőségem és össze ütköztem Kimivel, ami bosszantó, mert az autó ezután megsérült, de utána fellendültünk és a szárnyat is kicseréltük a biztonsági autós fázis alatt. Összességében a sebességünk jó volt a stratégia rendben volt, a box kiállás fantasztikus volt, ennél többet nem is várhattam, azután ami az első körben történt. Reméljük Oroszországban egy simább verseny lesz.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Ketyeg az óra a Ferrarinál: most már nyerni kell!

2016.04.18. 16:56
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

A Ferrari elnökének fogytán a türelme, s egyre nehezebben viseli, hogy még mindig nincs meg az a bizonyos Ausztráliára várt első győzelem. Pedig Kínában újabb esély nyílhatott volna meg előttük…
 
A főnök elvárásai nagyok, véleménye pedig kritikus. Sergio Marchionne második évét tapossa a Ferrari elnökeként, és szemben az elsővel, idén már nem ismer kifogást. Ezt már a tél folyamán jelezte, amikor kijelentette, a Scuderia nem engedheti meg magának, hogy tíz éven keresztül bajnoki cím nélkül maradjon, így az egyetlen elfogadható cél 2016-ban a végső győzelem lehet csak számukra.
 
Idén Kínába kísérte el először csapatát, s a vasárnapi verseny előtt jelezte, továbbra sem változott meg álláspontja. „Szerintem a csapat tudja, hogy az óra ketyeg, és lassan el kell kezdenünk versenyeket nyerni” – jelentette ki a Sky Sportsnak. Majd amikor megkérdezték, még mindig úgy látja-e, hogy versenyzői esélyesek a bajnoki címre, határozottan vágta rá: „Teljes mértékben. Ma kell elkezdenünk.”
 
Akkor még hitte, a sanghaji futam meghozhatja a várt áttörést – igaz, kritikus hangon megemlítette, a két versenyzőjük időmérős hibája miatt az ideálisnál rosszabb helyzetből várják azt. „Ez a verseny nem könnyű, a tegnapi időmérő után. Nem jó, ha most elbízzuk magunkat. A versenyzőink tisztában vannak vele, hogy csak hajszálon múlt, hogy a második sorban vagyunk. A Red Bull előttünk van, amit nehéz elfogadni” – utalt arra, hogy a szombati Q3-ban Kimi Räikkönen és Sebastian Vettel is elrontotta utolsó mért körét, s ezzel a vártnál távolabb kerültek Nico Rosbergtől.
 
Aztán jött a verseny, és két bajnoka már az első kanyarban összeütközött, amivel mindkettejük esélye elszállt a győzelemre. Csakúgy, mint Ausztráliában, ahol hiába vezettek, egy stratégiai döntés, némi balszerencse és egy műszaki hiba is közrejátszott abban, hogy képtelenek voltak megállítani Rosberget. Pedig már akkor is arról beszéltek, győzhettek volna. „Igen. De a valóság az, hogy nem nyertünk. Nem szerencsés arról beszélni, mi történhetett volna, mert sosem történt meg. Megoldást kell találnunk” – jelentette ki a szigorúan a realista Marchionne.
 
És a csapatfőnök, Maurizio Arrivabene a kínai verseny után utalt rá, ezen szemléletmódja a verseny után sem változott. „Ismeri az autósportot, de természetesen nem volt boldog. Ahogy én sem voltam az. Látta a versenyt, de mit tehetsz, ha előállnak bizonyos körülmények? Mondhatnánk, hogy nagyon is sokat, de valójában ennek nem volt köze a csapathoz vagy az autóhoz. Amikor ilyesmi megtörténik, egyszerűen el kell fogadnod. Természetesen nem volt boldog. De ha boldog lett volna, föltenném a kérdést: valódi elnök ő egyáltalán?”
 
Arrivabene kijelentette, már neki is kezd elege lenni a Mercedes uralmából, s őt is egyre inkább nyomasztja, hogy még mindig nincs győzelmük. „Már a dobogó minden másik fokát érinthettük – ebből már elegem van. Jobb lenne a legmagasabb fokára felállni. Hogy balszerencsések volnánk? Természetesen frusztráló, amikor ilyen dolgok történnek, miközben tisztában vagy vele, milyen jó az autód. De kellően kitartónak kell lennünk, és akkor előbb vagy utóbb – remélem, előbb – a dobogó teteje is meglehet. Az autónk valóban jó, ezt most is demonstráltuk, és a taktikánk is tökéletes volt. Lapozunk, várjuk a következő futamokat, és próbálunk pozitívak maradni. De még nem értük el a célt. El kell érnünk” – jelentette ki.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Kínai Nagydíj >> Interjú a futam után

2016.04.17. 18:23
Címkék: video

Jól emlékezett – amiért nem járt büntetés Vettel kettős boxutcai előzéséért

2016.04.17. 16:45
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

A verseny egyik legrafináltabb megmozdulásának tűnt, valójában csak a határozott szabályismeretről tanúskodott – így előzhetett Sebastian Vettel két ellenfelet is a boxutcában!
 
Szabályos volt ez egyáltalán? – tehettük fel a kérdést, miután Sebastian Vettel a Kínai Nagydíj 5. körében pályára küldött biztonsági autó érkezését kihasználva a boxutca felé vette az irányt, majd annak bejáratánál egyszerre két ellenfelét, Carlos Sainzt és Nico Hülkenberget is megelőzte a fűre is ráhajtva. Miután az FIA nem is vizsgálta az esetet, egyértelmű, hogy a német nem vétett a szabályok ellen, csupán rafinált és felkészült volt.
 
„Szabad ott előzni. Nem tudom, mi történt a Force Indiával, azt sem tudom, ki volt az. Nagyon lassú volt, a Toro Rosso pedig úgy döntött, besorol mögé, ezért én félig a fűre hajtottam, és mindkettőjüket átugrottam. Orrkúpot kellett cserélnünk, ezért utóbb újra elveszítettem ezeket a helyezéseket, de a boxutca bejáratánál engedélyezett a versenyzés. Úgy tűnik, én voltam az egyetlen, aki emlékezett erre, és ez jó is volt így” – magyarázta Vettel a futamot követő sajtótájékoztatón.
 
Tény, amíg a biztonsági autó a pályán van, tilos az előzés, ám a sportszabályzat 39.8-as pontja a kivételes eseteket is sorra veszi. Ezek között pedig ott szerepel, hogy „a boxutca bejáratánál, a boxutcában és a boxutca kijáratánál a versenyző megelőzheti a másik autót, ha az is e három terület egyikén halad.”
 
Vettel úgy tűnik, alaposan felkészült a szabályokból, helyzetét azonban tovább könnyítette, hogy mindeközben Nico Hülkenberg valójában indokolatlanul lassú volt, ami miatt később az FIA egy öt másodperces büntetést, valamint két büntetőpontot is adott neki.
 
A kevesebb rutinnal rendelkező Carlos Sainz úgy látta, nem volt túl szerencsés a két német manővere. „Talán megszokott ez, de igazán veszélyes is. A boxutcában nyolcvannal mész – ez talán lassúnak tűnik, de amikor hirtelen blokkolja a kerekét, bele is rohanhatsz a másikba, és akkor máris két autó áll keresztben a boxutcában. Furcsa helyzet volt. A füvön akartam előzni, de jött Seb, ezért inkább úgy döntöttem, nem bonyolódok bele. A boxutcának biztonságosnak kellene lennie, nem itt kéne versenyezni, mert az káoszhoz vezet” – panaszkodott.
 

Räikkönen nem hibáztatja Vettelt

2016.04.17. 16:44
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Kimi Räikkönen nem hibáztatja Sebastian Vettelt elszúrt versenyéért, és már annak is örül, hogy kiesés helyett látványos előzéseket bemutatva célba ért az ötödik helyen.
 
A csapattárs már a leintés után azonnal a finnhez sietett, hogy tisztázzák az első kanyarban történt ütközésüket. Kimi Räikkönen elsőre valójában azt sem tudta, ki és hogyan hajtott belé a rajt után, és bár rendkívül csalódott volt az elszalasztott lehetőségért, mégsem tűnt indulatosnak balszerencséje miatt.
 
„Nekem jöttek, ami pech, nem volt épp ideális a versenyem szempontjából. Elveszítettem az első szárnyamat, defektet is kaptam, de sikerült visszatérnem a boxba, és kezdhettem mindent elölről. A versenyem ezzel meg is pecsételődött, ezután már csak próbáltam a legtöbbet kihozni belőle. Eleinte kissé beragadtam, de aztán újra lendületbe jöttem” – tekintett vissza  a nap végén. „Az autóm egész furcsán viselkedett eleinte – nem tudom, hogy sérülés miatt-e –, de a végére minden kezdett jobb lenni. Végül egész jó versenyt futottam – nem hiszem, hogy az első kanyarban történtek után bármit is tehettünk volna még. Olykor megesik az ilyesmi.”
 
„Sebastian bocsánatot kért, de ez nem igazán változtat semmin. Biztos vagyok benne, hogy nem direkt csinálta, de nem volt ideális számomra, sem a csapat számára. Olykor viszont sajnos megtörténhet. Megfizettük az árát, de nem történt katasztrófa. Többet vártunk ettől a versenytől, de még mindig jobb, mint ha egy pontot sem szereztünk volna. Rossz nap volt, de legalább sikerült kihozni belőle valamit.”
 
Räikkönen látványos hajrát produkált. A lágy gumin a közepesen futó ellenfelekkel szembeni tempóelőnyét kihasználva a végén Lewis Hamiltont és Felipe Massát is megelőzte – a címvédő elleni manővere pedig olyannyira látványos volt, hogy a finnért megőrülő kínai szurkolók is üdvrivalgásban törtek ki. A „Jégember” kicsit másképp élte meg a pillanatot. „Nem igazán hallottam. De itt nem csak az ő megelőzése számított, hanem az is, hogy a maximumot hozzam ki a futamból. Sajnos az elején történtekért súlyos árat fizettünk, de ilyen helyzetben próbálsz olyan sok embert megelőzni, amennyit csak tudsz. Ő is csak egy volt közülük. Örülök, hogy megelőztem, annak is, ahogy a többieket sikerült a végén. De nem csak miatta vagy a Mercedes miatt, hiszen ugyanannyi pontot kaptunk így is, mintha mást előztünk volna meg” – kommentálta a mercedesessel való csatájukat.
 
A kérdésre, vajon sima rajt esetén lett volna-e esélyük elkapni a győztes Rosberget, nem tudott felelni. „Lehetetlen megmondani. Így alakult sajnos. A végeredmény ez lett, és legalább pontokat szereztünk. Nyilván sok szempontból alakulhatott volna jobban, de ez is több a semminél.”
 

Kínai Nagydíj >> Versenyzői nyilatkozat a futam után

2016.04.17. 10:52
Címkék: video

Nagyon nehéz megítélni, hogy Kvjat szemszögéből hogyan nézhetett ki a rajt” – fogalmazott Vettel. „Az én rajtom nem volt annyira jó, egy kicsit hátrányba kerültem az egyes kanyarban. Kiminek szerintem blokkolt a kereke, keresztbeállt, én pedig belülről akartam megelőzni. Danyiil ugyanezt akarta velem csinálni, de Kimi utána elém vágott, én középen voltam, Danyiil pedig jobbról érkezett nagyon gyorsan. Meglepődtem, ezért kicsit balra kellett kormányoznom. Kimi ekkor már kezdett elém vágni. Nem volt esélyem elkerülni az ütközést. Összeértünk, de nagyon sajnálom.”
 
„Nyilván nem akarják kiütni egymást a csapattársak… Mégis szerencsések voltunk, mert mindketten folytathattuk a versenyt. De egyáltalán nem ez a legjobb eredmény a csapat szempontjából, ezért nagyon sajnálom ezt. Utána rendkívül szórakoztató futamom volt, nagyon sok autót megelőztem. Nagyon jól működött az autó. Köszönöm a csapat minden tagjának!”

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Szópárbaj a színfalak mögött: Vettel Räikkönen után Kvjatnak is nekiment…

2016.04.17. 10:47
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Csattanás az első kanyarban, küzdelem a pályán, szócsata a színfalak mögött. Sebastian Vettel és Danyiil Kvjat minden szinten megvívta a maga csatáját egymással Kínában.
 
A történet az első kanyarban kezdődött, ahol az orosz látva az egymás mellett haladó két Ferrarit, optimista féktávval próbált bebújni melléjük a belső ívre. Olyannyira meglepte ezzel elődjét, hogy az hirtelen korrigált is, és ezzel Kimi Räikkönenbe csúszott, megrongálva mindkét vörös autót.
 
Vettel azonnal jelezte, Kvjatot hibáztatja a történtekért. „Ütköztem, nem tudtam mást tenni. A Red Bull belülről jött, mint az őrült. Nekimentem Kiminek. Azt hiszem, megsérült az orrom” – jelentette az eset után. Majd amikor a futam elején érkezett a biztonsági autó az elhullott törmelékek miatt, tovább forrongott. „Kvjat öngyilkosként érkezett, nem is volt esélye bevenni a kanyart ilyen tempóval.”
 
Vettel a leintés után sűrű elnézést kért csapatától, majd csapattársával is megbeszélte a történteket. A díjátadó előtt pedig jelezte Kvjatnak, okosabb versenyzést várt volna el tőle. A következő párbeszéd zajlott le közöttük:
 
Vettel: Úgy jöttél, mint egy torpedó!
 
Kvjat: Csak versenyeztem!
 
Vettel: Ha maradok azon az íven, összeütközünk!
 
Kvjat: Akkor ne maradj ott.
 
Vettel: De autó volt mellettem is balra!
 
Kvjat: Nekem is, kettő.
 
Vettel: Majdnem ütköztünk.
 
Kvjat: De nem ütköztünk.
 
Vettel: Te nem ütköztél! Ha támadsz, mint egy őrült, megsérül az autód. Ezúttal csak mázlid volt! Én viszont kiütöttem Kimit.
 
Kvjat: De dobogón vagyok, Ahogy te is, szóval minden rendben.
 
A díjátadón a két Red Bull-nevelés aztán már valamivel békésebb viszonyban volt egymással. „Én úgy érzem, jól rajtoltam. Ha látsz egy kis helyet a belső íven, akkor próbálkozni fogsz. Ha látod az autót előtted, akkor nagyon nehezen lehet észrevenni, hogy mellette ki halad. Kockázatos lépés volt, ebben egyetértek Sebbel, de egy ilyennel fel lehet jutni a dobogóra. És most itt vagyok a dobogón, ahogy ő is. Részemről rendben van a dolog, és a folytatásban is így fogok versenyezni. Mindenki erre számítson” – jelezte Kvjat.
 
Nagyon nehéz megítélni, hogy Kvjat szemszögéből hogyan nézhetett ki a rajt” – fogalmazott Vettel. „Az én rajtom nem volt annyira jó, egy kicsit hátrányba kerültem az egyes kanyarban. Kiminek szerintem blokkolt a kereke, keresztbeállt, én pedig belülről akartam megelőzni. Danyiil ugyanezt akarta velem csinálni, de Kimi utána elém vágott, én középen voltam, Danyiil pedig jobbról érkezett nagyon gyorsan. Meglepődtem, ezért kicsit balra kellett kormányoznom. Kimi ekkor már kezdett elém vágni. Nem volt esélyem elkerülni az ütközést. Összeértünk, de nagyon sajnálom.”
 
„Nyilván nem akarják kiütni egymást a csapattársak… Mégis szerencsések voltunk, mert mindketten folytathattuk a versenyt. De egyáltalán nem ez a legjobb eredmény a csapat szempontjából, ezért nagyon sajnálom ezt. Utána rendkívül szórakoztató futamom volt, nagyon sok autót megelőztem. Nagyon jól működött az autó. Köszönöm a csapat minden tagjának!”
 
Vettelnek nem a Räikkönennel történt volt azonban az egyetlen koccanása a versenyen. Később, miután csapata szárnyat cserélt nála az első kiálláskor, Valtteri Bottasba is belecsúszott, s új szárnyát is összetörte kicsit. „Nem is láttam, hogy ismét megsérült az első szárnyam. Nyilván nem segített ez sem. Amikor Kimivel összeütköztünk, tudtam, hogy megsérült az autó, és kicseréltük az orrkúpot az első kiállásnál. Aztán ezek szerint még egyszer megsérült, de ezt nem is láttam. Rendben volt a tempónk. Úgyhogy összességében szerintem sikerült visszahozni a versenyt” – összegzett a négyszeres bajnok.
 
A két „kakas” áldozata, Kimi Räikkönen mindeközben az ötödik helyig zárkózott föl, a hajrában látványos előzéseket bemutatva. Ez persze kevésbé vigasztalta őt. „Nyilvánvaló, hogy ami a rajtnál történt, katasztrófa volt. Nem volt könnyű versenyem” – kommentált 2007 bajnoka.
 
Ami Vettel és Kvjat nézeteltérését illeti, úgy tűnik, az orosznak van több támogatója. „Mi a gond ezzel? Ez a kerék kerék elleni küzdelem, ez az, amiről Lewis is mindig beszél” – érvelt a futamot követően Johhny Herbert. Martin Brundle hozzátette: „Megértem Sebastiant, de egyetérteni nem tudok vele.”

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Megvan Rosberg mesterhármasa

2016.04.17. 09:46
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

A Mercedes versenyzője, Nico Rosberg nyerte az izgalmas Kínai Nagydíjat, s növelte előnyét a pontversenyben. Márkatársa, Lewis Hamilton az utolsó helyről rajtolva, 5 bokszkiállást megélve az előkelő hetedik helyre zárkózott fel.
 
A trükkös első kanyart ugyanis nem tudták elhagyni a versenyzők problémamentesen. A jól rajtoló Kimi Räikkönen saját csapattársával kontaktolt, és csúszott meg veszítve ezzel több helyet, és az esélyt a dobogóra, noha szombaton még a pole is esélyes volt.
 
A csapattárs, Sebastian Vettel szerint az ütközés azért történt, mert Danyiil Kvjat túl nagy sebességgel érkezett, és muszáj volt helyet hagynia neki, ami miatt ütközött Räikkönennel.
 
És ütközött „természetesen” Lewis Hamilton is, aki a mezőny végéről kényszerült rajtolni a sorozatos technikai problémák miatt. És mint ahogy az M4 Sport Forma-1-es szakkommentátora, Wéber Gábor a közvetítés alatt elmondta, a mezőny végi startok mindig fokozottan veszélyesek.
 
Az élen az események kuszaságának megfelelően érdekes sorrend alakult ki. Daniel Ricciardo vezette a mezőnyt, mögötte Nico Rosberggel és saját csapattársával, Danyiil Kvjattal. De utánuk sem a megszokott nevek sorakoztak: Pérez, Hülkenberg, Sainz, Massa, Vettel, Button és Valtteri Bottas alkották a pontszerzők sorrendjét.
 
És ekkor jött a negyedik bumm a hétvégén. Daniel Ricciardo bal hátsó gumija defektes lett, és a leszakadó darabok miatt beküldték a Safety Cart, ami ismét összezavart mindent, és mindenkit.
 
Vettelen kívül. Ő nagyon is észnél volt. Míg előtte két autó egymással kakaskodott a boxutca bejárata előtt, a német kövér gázt adott, és úgy ment el a lehetetlen helyen mindkettő mellett, mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne.
 
A versenyre jellemző események: Vettel úgy küzd, hogy az első szárnya sosincs biztonságban, ha veszít is helyet a szárnycsere miatt, szárnyal és visszatér az élvonalba. Hamilton megrögzött bokszlátogatóvá válik, és tapossa a gázt. Rosberg is nyomja, és el is menekül a mezőnytől.
 
Ennek megfelelően Nico Rosberg meg is nyerte a Kínai Nagydíjat.
 
Négy évvel ezelőtt éppen ezen a versenyen szerezte meg élete első Forma-1-es futamgyőzelmét, most már a 17-nél tart a 30 éves versenyző.
 
A dobogó második fokára a középmezőnyt is megjárt Sebastian Vettel ért fel, akit pedig a futam elején is a harmadikra soroló Danyiil Kvjat követett.
 
A futam elején pórul járt Daniel Ricciardo az utolsó szakaszban nagyon felszívta magát. Előbb a szinte lehetetlen küldetésnek nevezhető előzéssel villantott, hiszen megelőzte Lewis Hamiltont az ötödik helyért, majd maga mögé utasította a Williams versenyzőjét, Felipe Massát is. A dobogóra már esélytelen volt az ausztrál, de így is nagyszerű menetelést hajtott végre.
 
Tettét Kimi Räikkönen is lemásolta, Hamiltont és Massát letudva felzárkózott az ötödik helyre.
 
A végjáték a 6-7. helyért folyhatott volna, de Hamilton autójából kifogyott a szufla, és a rendkívüli felzárkózás után végül beérte a hetedik hellyel Felipe Massa mögött.
 
Pontszerző helyen ért még célba Max Verstappen, Carlos Sainz és Valtteri Bottas.
 
A Forma-1-es mezőny Kínából Oroszországba veszi az irányt, ahol Május 1-jén küzd majd meg a mezőny.
 
A Kínai Nagydíj végeredménye
 
1. Nico Rosberg Mercedes 1 ó 38 p 53,891 mp
2. Sebastian Vettel Ferrari +37,776 mp
3. Danyiil Kvjat Red Bull-TAG Heuer +45,936 mp
4. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer +52,688 mp
5. Kimi Räikkönen Ferrari +1 p 05,872 mp
6. Felipe Massa Williams-Mercedes +1 p 15,511 mp
7. Lewis Hamilton Mercedes +1 p 18,230 mp
8. Max Verstappen Toro Rosso-Ferrari +1 p 19,268 mp
9. Carlos Sainz Toro Rosso-Ferrari +1 p 24,127 mp
10. Valtteri Bottas Williams-Mercedes +1 p 26,192 mp
11. Sergio Pérez Force India-Mercedes +1 p 34,283 mp
12. Fernando Alonso McLaren-Honda +1 p 37,253 mp
13. Jenson Button McLaren-Honda +1 p 41,990 mp
14. Esteban Gutiérrez Haas-Ferrari +1 kör
15. Nico Hülkenberg Force India-Mercedes +1 kör
16. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari +1 kör
17. Kevin Magnussen Renault +1 kör
18. Pascal Wehrlein Manor-Mercedes +1 kör
19. Romain Grosjean Haas-Ferrari +1 kör
20. Felipe Nasr Sauber-Ferrari +1 kör
21. Rio Haryanto Manor-Mercedes +1 kör
22. Jolyon Palmer Renault +1 kör

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Kínai Nagydíj >> Versenyzői parádé

2016.04.17. 07:50
Címkék: hírek

Image and video hosting by TinyPic

Sebastian Vettel csalódott a tegnapi időmérőedzésen szerzett 4. helyével, de úgy gondolja, hogy lehetőségük van felzárkózni, és jó előnyökkel indulni a mai Kínai Nagydíjon.

Csalódott vagyok az időmérő miatt, de az tegnap volt, és várom a mai napot. Szerintem megszorongathatjuk remélhetőleg az előttünk lévő autókat. Jó esélyünk van arra, hogy jók legyünk a futamon.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

Seb blogja: Kínai Nagydíj - 2016. Április 16.

2016.04.16. 21:57
Címkék: blog

Image and video hosting by TinyPic

Hibáztam az időmérőn..

Nem hiszem, hogy ma megérdemeltem volna, hogy az első háromba végezzek. Ma megmentettünk egy szett gumit és a szuper lágyon kezdünk holnap. Azt gondoltam megtudom csinálni egy körrel, de sajnos nem sikerült jól a köröm. Már az elején sokat vártam a gumiktól, majd ejtettem egy két hibát ami sok időt vett el tőlem. Így végül a köröm nem sikerült jól, de ez van és nem tudunk ezen most változtatni. Mindent egybe vetve, ez egy nagyon jó hétvége eddig, és holnap még jobb lehet. A rajt stratégiák különböznek ami nagyon érdekes lehet. Talán az elején tudunk egy jó rajtot venni, mint Ausztráliában is, talán megtudjuk ismételni. A célunk, hogy minél előrébb végezzünk, ahol a helyünk van.

Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb hírekről, kérlek lájkold a vettel.gportal.hu facebook oldalát ide kattintva

 
Fordító


A fordító nem tökéletes !

 

 
facebook
 

Üdvözöllek Sebastian Vettel magyar rajongói oldalán. A legfrissebb információkat osztom meg Sebastian Vettelről. Hírek, képek, videók! Ha Te is szereted Sebastiant kövess bennünket facebookon, twitteren, instagram.

További információkért,és friss hírekért kövesd a https://www.facebook.com/vettelhungary/ facebook oldalt!

 
Sebastian Vettel

 

Sebastian Vettel, autóversenyző és Négyszeres világbajnok a Forma-1 királykategóriában.  1987. július 3. -ban született. Heppenheim-ben, Németországban. Pályafutását 2006-ban a BMW Saubernél kezdte. Jelenleg az Aston Martin csapat pilótája. Sebastian az autóversenyzés mellett boldog családapa.

+News+Sebastian Vettel+Gallery+Blog+Extra+Live+On

 

+Hivatalos Oldal
+Facebook
+Instagram
+Twitter
+Tumblr

 

 
Eseménynaptár

 

A 2021-es versenynaptár
 
Május 23.: Monacói Nagydíj, Monte-Carlo
Június 6.: Azeri Nagydíj, Baku
Június 13.: Kanadai Nagydíj, Montreal
Június 27.: Francia Nagydíj, Le Castellet
Július 4.: Osztrák Nagydíj, Spielberg
Július 18.: Brit Nagydíj, Silverstone
Augusztus 1.: Magyar Nagydíj, Hungaroring
Augusztus 29.: Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps
Szeptember 5.: Holland Nagydíj, Zandvoort
Szeptember 12.: Olasz Nagydíj, Monza
Szeptember 26.: Orosz Nagydíj, Szocsi
Október 3.: Szingapúri Nagydíj, Szingapúr
Október 10.: Japán Nagydíj, Szuzuka
Október 24.: Egyesült Államok Nagydíja, Austin
Október 31.: Mexikói Nagydíj, Mexikóváros
November 7.: Brazil Nagydíj, Sao Paulo
November 21.: Ausztrál Nagydíj, Melbourne
December 5.: Szaúd-Arábiai Nagydíj, Dzsidda
December 12.: Abu-Dzabi Nagydíj, Abu-Dzabi
 
Archívum
 

 

lap tetejére

© 2013-2020 VETTEL.GPORTAL.HU - MAGYARORSZÁG SEBASTIAN VETTEL RAJONGÓI OLDALA

 Vagyok, aki vagyok. Nem próbálok meg más lenni, mint aki vagyok. Néhány embernek talán tetszik, másoknak lehet, hogy nem. De ez az élet. - Sebastian Vettel


Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal